Shoptet··4 min

Zájem o platební bránu Shoptet Pay rychle roste. Během prvního kvartálu od spuštění získala 2 000 e-shopů

Shoptet

Shoptet

Shoptet se na českém a slovenském trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli Shoptet pomáhá podnikat již 34058 aktivním e-shopům, což je třetina všech internetových obchodů působících na českém a slovenském trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Samozřejmostí je vše potřebné pro GDPR.

Tisková zpráva

Platební brána Shoptet Pay se těší velké oblibě. Za první tři měsíce svého fungování získala 2 000 e-shopů, na kterých proběhlo zhruba 100 000 transakcí. Shoptet tak navazuje na aktuální trend komplexních platebních řešení, které majitelům e-shopů umožní řešit vše v jednom rozhraní.

Výsledky Shoptet Pay za první tři měsíce fungování předčily veškerá očekávání. Platební bránu používá již 2 000 e-shopů. Podle šéfa Shoptet Pay Ondřeje Bubna se jiná platební řešení dostávají na taková čísla i několika let.

„Nám se to povedlo během tří měsíců, za což jsme velice rádi. Chtěli jsme našim klientům co nejvíce ulehčit prodeje a jejich zákazníkům zase zprostředkovat pohodlné nakupování. Z prvních kvartálních výsledků vidíme, že je platební brána pro naše zákazníky zajímavým nástrojem, který jim může usnadnit podnikání, a to díky zaměření na maximalizaci konverze objednávek, kdy Shoptet Pay mělo v posledním měsíci nejvyšší podíl zaplacených objednávek na Shoptetu,“ dodává Buben.

Velkou výhodou Shoptet Pay je i fakt, že je dostupná všem zákazníkům Shoptetu bez ohledu na jejich velikost. A to zdarma. „Neřešíme, zda už mají stovky transakcí či snad včera založili e-shop a chtějí svým zákazníkům nabídnout kvalitní službu s možností zaplatit kartou hned od samého začátku. Do druhého dne od objednání Shoptet Pay mohou zpravidla přijímat platby kartou a být plně připraveni na svého prvního zákazníka,“ dodává Buben.

Nástup nového trendu i obliba plateb kartou

Platební brány jsou třetí nejoblíbenější platební metodou mezi e-shopy fungující na Shoptetu. Aktuálně je využívá 18 % zákazníků. Řadí se tak ihned za platbu v hotovosti, kterou využívá 35 % klientů a převod částky na účet (30 %). I to byl jeden z důvodů, proč se firma rozhodla následovat vzrůstající trend komplexních platebních řešení a integrovat vlastní platební bránu do všech e-shopů, které běží na její platformě.

„Začali jsme pozorovat trend velkých e-commerce hráčů na českém trhu, pro které už lokální poskytovatelé přestávají být dostateční, zvlášť při expanzi. Malé e-shopy si ale nemůžou dovolit jednat s nadnárodními firmami a ani není možné vytvoření pouhého doplňku, který by jejím zákazníkům platbu kartou umožnil. Jediná možnost, jak dát našim e-shopařům kvalitní řešení, bylo zaintegrovat vlastní platební bránu na míru přímo do e-shopů našimi vlastními silami,“ vysvětluje Buben.

Shoptet se rozhodl nic nepodcenit a na vývoji si dal opravdu záležet. S cílem splnit ty nejnáročnější požadavky svých uživatelů se například firma spojila s nizozemskou společností Adyen, která je v tomto oboru považována za lídra na globálním trhu. Pro potřeby Shoptet Pay navíc vznikl speciální interní tým, který se zaměřuje na rozvoj a neustálé zlepšování této unikátní služby.

Úspěch zákazníků je pro Shoptet důležitý

Cílem drtivé většiny podnikatelů je zvyšování prodeje. Ten může zásadně ovlivnit i nabídka platebních metod.

„Zákazník se může rozhodnout, že na e-shopu nenakoupí, když nebude mít k dispozici preferovanou transakční službu. Tomu jsme chtěli zabránit. V oblasti platebních bran jsme pak také naráželi na limity – například standardní doba spuštění bývá týden až 14 dnů, u nás je na pár kliknutí online do druhého dne. Dál pracujeme na tom, abychom více rozvolnili možnosti, za které zboží jde platit, tedy i problematické položky jako třeba CBD produkty, které jsme rozvolnili právě tento týden. Tyto limity se nám spuštěním nového nástroje daří odstraňovať,“ uzavírá Buben.

Zdroj: www.shoptet.cz

Další články

Další články od Shoptet

Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům

Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům

PRAHA - Online podnikatelé ušetří za marketing, zároveň si jednoduše poradí s reklamou. Česká e-shopová jednička společnost Shoptet totiž představila nový nástroj zvaný Kampaně. Díky němu e-shopaři ušetří náklady, které by vynaložili za externí marketingové agentury nebo externí specialisty.
| Shoptet
Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem

Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem

Praha - Češi stále častěji investují do diet a doplňků stravy jako jsou vitaminy či proteiny. Tento segment roste stabilně již několik let dvouciferným tempem, jak vyplývá ze statistik české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost eviduje v online prodejích nárůst za letošní první kvartál v meziročním srovnání o celých 29 %.
| Shoptet
Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky

Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky

Praha – Malým a středně velkým podnikatelům v e-commerce se v loňském roce navzdory inflaci i turbulentním podmínkám v odvětví dařilo. To se pozitivně projevilo na hospodářských výsledcích české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost dosáhla v loňském roce tržeb ve výši 580 milionů korun. V meziročním srovnání tak vzrostly o 40 %.
| Shoptet
Češi se předzásobují medvídky HHC

Češi se předzásobují medvídky HHC

Prodeje sladkostí s látkou HHC raketově rostou. Ještě před úplným zákazem tohoto zboží se Češi snaží předzásobit. Mnozí obchodníci jsou tak vyprodaní. Podle údajů společnosti Shoptet prodeje v tomto segmentu vzrostly za poslední týden o více než stovky procent.
| Shoptet
Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků

Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků

První sklad měl ve skříni, dnes je Vojtěch Sláma s firmou YOO.cz mezi předními hráči na trhu s erotickými pomůckami. E-shop YOO.cz, zaměřený na ženy a odvážné muže, si během krátké doby od svého spuštění v roce 2020 získal srdce tisíců zákazníků a nyní stabilně roste. S obratem přesahujícím 32 milionů korun a meziročním nárůstem tržeb o 34 % se YOO.cz stává lídrem na českém trhu s erotickými pomůckami.
| Shoptet
AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?

AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?

Umělá inteligence mění pravidla hry v e-commerce světě. Provozovatelé e-shopů mohou nyní těžit z řady výhod, které AI nabízí, ale měli by také být obezřetní z hlediska ochrany dat. Pokud máte e-shop a chcete AI efektivně využívat, tyhle informace by vám neměly uniknout.
| Shoptet
E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou

E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou

Přestože se český e-commerce trh potýkal s dvouletým poklesem, Shoptet, (největší provozovatel internetových obchodů s 37 000 českých, slovenských a maďarských zákazníků), hlásí za uplynulý rok pozitivní výsledky. V roce 2023 e-shopy dosáhly celkového obratu 66 miliard korun, což je o 16 % více, než tomu bylo v roce 2022, a jejich podíl na trhu v Česku stouplna 31 %.
| Shoptet
Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu

Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu

V roce 2017 se kamarádky Klára Nestěrová a Veronika Milá rozhodly založit společnost Líčírna s vizí přivést na český trh ty nejlepší světové značky kvalitní dekorativní kosmetiky. V současné době firma zaměstnává přibližně dvacet lidí a její tržby každým rokem vzrůstají o 20 %. Vedle expanze na mezinárodní trhy v letošním létě dosáhla Líčírna dalšího významného milníku – otevření vlastního exkluzivního kosmetického salonu.
| Shoptet
Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst

Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst

Black Friday se stává opravdovým svátkem pro milovníky slev a výhodných nákupů. Letošní rok nebyl výjimkou. Oproti loňskému roku zaznamenaly malé a středně velké obchody nárůst prodeje o 10 %, což svědčí o stále rostoucí popularitě nakupování z pohodlí domova. Obrat všech českých e-shopů, provozovaných na platformě Shoptet, dosáhl během jediného dne přibližně 300 milionů korun. Největší zájem měli Češi o volnočasové aktivity a kosmetiku.
| Shoptet
Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday

Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday

E-shopy se připravují na největší nákupní akce roku – Black Friday a Vánoce. Zákazníci se mohou těšit na rychlé, pohodlné a většinou cenově výhodnější nakupování. Online nákupy znamenají nejen pohodlí domova, ale také příležitost porovnat ceny a vybírat z mnohem širší nabídky zboží, než jakou nabízí kamenné obchody. I přesto je dobré při nakupování na internetu dodržovat několik základních pravidel.
| Shoptet