Shoptet, přední tuzemský poskytovatel řešení pro e-commerce, představuje novou kampaň postavenou na blízkém vztahu Shoptetu s jeho zákazníky. Aktéry kampaně se tak stali lidé, kteří díky Shoptetu nastartovali své úspěšné podnikání přes e-shop.
Hlavním sdělením kampaně je výzva k podnikání online s pomocí Shoptetu a využití nekonečných možností, které tato platforma nabízí. „Kampaň zdůrazňuje, jak Shoptet podporuje a usnadňuje podnikání pro jednotlivé e-shopaře. Stejně tak může usnadnit a pomoci stovkám dalších," říká Ivo Mrena, CMO Shoptetu, na němž funguje více než 36 000 online obchodů. Kampaň je mimo jiné inovativní ve zpracování – Shoptet pracuje s novým formátem prezentace.
Různorodí klienti, různé segmenty podnikání
Při výběru firem kladl Shoptet důraz na rozmanitost. „Chceme prezentovat co nejširší spektrum našich klientů. Vybrali jsme ty, u nichž sami nakupujeme a kteří nás baví. Samozřejmě jsme brali v úvahu také segment, v němž podnikají," doplňuje Mrena.
Mezi vybrané společnosti patří Czechdesign, firma zaměřená na český a slovenský design. Dále je to e-shop Chlupáči.cz, za nímž stojí tři ženy, specializuje se na krmivo pro nemocné a seniorní domácí mazlíčky. Nelze vynechat firmu Never Enough vyrábějící kvalitní streetwearové oblečení. Podnikatelé těchto firem zdůrazňují nejen potenciál online prodeje, ale také výhody spojené s podnikáním prostřednictvím Shoptetu. „Jsou to desítky funkcí, které vám usnadní podnikání,” podotýká Radim Tuček, ředitel Czechdesignu.
Už od října k vidění především na sociálních sítích
Kampaň bude viditelná zejména na sociálních sítích, konkrétně na YouTube, Facebooku a Instagramu. Shoptet však využívá celý online marketingový mix, aby dosáhl maximálního dopadu a oslovil co nejširší spektrum zákazníků. Spuštění kampaně proběhlo v říjnu a její trvání je plánováno až do konce hlavní sezóny v prosinci.
Výzva pro všechny e-shopy
Shoptet zároveň vyzývá všechny e-shopy, aby se přihlásily do příští kampaně. „Příště můžeme vybrat právě vás a vaše podnikání. Staňte se součástí naší kampaně a představte svou firmu široké veřejnosti," zakončuje Mrena.
Zdroj: www.shoptet.cz