Talent, láska k dobrému jídlu, inovativní přístup a chuť podnikat. Velkoobchod makro ČR v novém projektu Naděje české gastro scény představí a podpoří talentované profesionály napříč gastronomií

|

Moderní i tradiční restaurace, cukrárny, kavárny, bary, food trucky, pop-up nebo luxusní restaurace. Všude tam lze najít mladé talentované lidi, kteří ke gastronomii přistupují s láskou, originalitou a snahou hostům nabídnout špičkový zážitek, za kterým stojí za to vyrazit. Naděje české gastro scény se teď ve svém novém stejnojmenném projektu rozhodl dlouhodobě a systematicky podporovat velkoobchod makro ČR. „Po celou dobu existence je makro neodmyslitelně propojeno se světem gastronomie. Podporujeme podnikatele a gastronomii více jak 25 let a nezapomínáme ani na budoucnost. Věříme v mladé talenty, jež mají potenciál pokračovat a posouvat českou gastronomii na vyšší úroveň. Společně rosteme, inovujeme, spojujeme a posouváme toto odvětví,“ říká Martin Čivrný, vedoucí komunikace společnosti makro ČR.

Velkoobchod makro ČR v první vlně vybral 15 nadějí české gastro scény jako první ambasadory projektu a vyčlenil kapacity svých týmů na to, aby se o nich a jejich projektech veřejnost dozvěděla. Lidé se tak budou moci v kampani podrobněji seznámit například s Lukášem Hlaváčkem, Petrem Pavlů, Vladyslavem Ryasnyym a mnoha dalšími.

Každý ze zapojených mladých lidí získá profesionálně natočený video medailonek, promo snímky od slavného fotografa Tomáše Třeštíka, prostor na speciální webové stránce https://www.makro.cz/nadeje-ceske-gastrosceny věnované projektu a YouTube kanálu makro. Navíc makro ČR nadějím pomůže s prezentací v médiích a na dalších významných akcích, jako je například MAKRO CZECH GASTRO FEST, kde se setkávají tisíce profesionálů z oboru gastronomie. „Talent, láska k dobrému jídlu, chuť inovovat a přicházet s novými podnikatelskými nápady jsou klíčovými ingrediencemi pro to, aby mladí lidé na české gastro scéně uspěli. Na rozdíl od zavedených restaurací se slavnými šéfkuchaři ale na začátku potřebují také publicitu – aby se hosté napříč celou Českou republikou dozvěděli o tom, že zrovna v jejich okolí někdo nabízí unikátní zážitek, a přišli ho vyzkoušet. Projekt si klade za cíl identifikovat a ocenit kuchaře, baristy, cukráře a další gastronomické osobnosti, kteří projevují vysokou míru talentu, originality a pracovitosti,“ říká Jana Kaluginová, brand manažerka společnosti makro ČR, která stojí za celým projektem.

Na první fázi kampaně, ve které jsou výstupy naplánovány do května 2024 a které budou zahrnovat například prostor v magazínu Forbes, webu pro lidi s láskou ke gastronomii Visit Chef či portálu s recepty Prima Fresh, plánuje makro ČR navázat objevováním dalších talentů a postupným rozšiřováním komunity kolem projektu. „Naděje české gastro scény vnímáme jako dlouhodobou misi. Vybrali jsme mladé talenty z oboru gastronomie, abychom je představili a podpořili v jejich skvěle nastartované kariéře. Veřejnosti budeme zajímavé projekty a příběhy mladých podnikatelů, kuchařů, baristů a dalších profesionálů v tuzemské gastronomii představovat pravidelně. Také naše podpora bude komplexní a systematická tak, aby se nová česká gastronomie mohla rozvíjet v celé své rozmanitosti nápadů a chutí,“ uzavírá Kaluginová.

Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Zdroj: www.makro.cz

Makro Cash & Carry ČR

Velkoobchod makro ČR přichází s novou sítí maloobchodních prodejen Bonveno. Zákazníkům chce dokázat, že i nákup „za rohem“ může být rychlý, pohodlný a čerstvý

Jen pár minut na bleskový nákup cestou za dalšími povinnostmi či zábavou. Každodenní realita tisíců lidí v uspěchaných českých městech dosud obvykle znamenala odbýt snídani, svačinu, či dokonce oběd nebo večeři. Nová síť sousedských prodejen Bonveno to chce změnit. Pod hlavičkou společnosti Makro Convenience Czechia, jejímiž společníky jsou makro ČR a skupina METRO, přináší koncept pohodlného, čerstvého a zároveň rychlého nákupu.

Makro Cash & Carry ČR

Jídlo ve školách či nemocnicích může být zdravé, chutné a zároveň levné. To ukázal odborný seminář pořádaný makro ČR. Zřizovatelé získali i řadu tipů, jak tuto náročnou výzvu zvládnout

České školy, nemocnice či domovy seniorů mohou vařit levně, chutně, zdravě i udržitelně zároveň. Vyžaduje to ale změnit přístup a opustit systém, na který jsou roky zvyklí nejen zřizovatelé či provozovatelé jídelen a kuchyní, ale s nímž počítá i český právní rámec. Ukázal to odborný seminář věnovaný stravování ve veřejných institucích, uspořádaný velkoobchodem makro ČR pod záštitou ministra pro místní rozvoj Ivana Bartoše a ministra zdravotnictví Vlastimila Válka.

Makro Cash & Carry ČR

ŽIJEME GASTRONOMIÍ

Druhý ročník národního festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST, který se letos odehraje 12. a 13. dubna v prostorách pražského O2 universa, spojí dohromady profesionály z oboru gastronomie i milovníky jídla. Dva dny, čtyři podlaží, osm tematických sekcí, 20 profesionálních show, 30 partnerů a desítky pop-up restaurací i stánků z něj dělá unikátní celonárodní přehlídku gastronomie a moderních trendů v českém gastru.