Makro Cash & Carry ČR··4 min

Velkoobchod makro ČR přichází s novou sítí maloobchodních prodejen Bonveno. Zákazníkům chce dokázat, že i nákup „za rohem“ může být rychlý, pohodlný a čerstvý

Ve městech po celé České republice se do dvou let otevřou desítky nových sousedských prodejen s potravinami a občerstvením Bonveno. Zákazníkům chtějí přinést pohodlí, čerstvost, příjemnou obsluhu a širokou nabídku kvalitního zboží za příznivé ceny i pro rychlé nákupy, při nichž se dosud lidé museli obvykle odbývat. „Každému z nás někdy zbývá příliš málo času na to, aby si pečlivě naplánoval větší nákup a v klidu obstaral všechny položky. Bonveno chce lidem výrazně zpříjemnit i nakupování ‚za rohem‘, při němž lidé potřebují rychle, ale kvalitně zahnat hlad nebo na poslední chvíli sehnat vše potřebné do domácnosti,“ říká Karel Bárek, generální manažer sítě Bonveno Česká republika. V pilotním provozu se loni otevřely první čtyři prodejny Bonveno v Praze.

Od večerek a dalších malých prodejen se provozovny Bonveno podle Bárka odlišují nejen moderním designem a nadstandardním zákaznickým servisem, ale především svojí nabídkou. Sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží zahrnuje čerstvé pečivo, ovoce a zeleninu, hotová jídla, lahůdky, nápoje či drogerii, ale také občerstvení, jako jsou například hot dogy, čerstvé bagety a sendviče nebo kvalitní čerstvá káva. „První zpětná vazba našich zákazníků ukazuje, že se jim naše prodejny líbí a začínají se pravidelně vracet. Po cestě do práce seženou kvalitní snídani, odpoledne a večer u nás jednoduše naplní své ledničky. Také zahraniční návštěvníci České republiky oceňují čerstvé a rychlé občerstvení v turistických místech za dobré ceny,“ doplňuje Bárek.

První prodejna Bonveno se zákazníkům otevřela na pražském Andělu v létě 2023. Do roku 2024 pak síť vstupovala s celkem čtyřmi provozovnami – všemi v metropoli. Letos plánuje Makro Convenience Czechia expanzi svých maloobchodních prodejen výrazně urychlit. Otevřít jich chce do konce roku přibližně dvacet, přičemž posilování sítě Bonveno má pokračovat i v následujících letech. „Počítáme s tím, že se koncept pohodlného sousedského nakupování rozšíří z Prahy do všech regionů České republiky. Síť Bonveno spravujeme společně s mateřskou společností METRO. Koncept se v tuto chvíli v rozvíjí v několika státech Evropy. Pro makro ČR síť Bonveno představuje další prodejní kanál v segmentu maloobchodu, který považujeme za jeden z klíčových pilířů našeho podnikání,“ říká Jiří Nehasil, generální ředitel velkoobchodu makro ČR.

***

Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Zdroj: www.makro.cz

Zadavatel
Makro Cash & Carry ČR

Makro Cash & Carry ČR

Makro Cash & Carry ČR bylo založeno jako dceřiná společnost firmy SHV Makro. K 1. lednu 1998 převzala veškeré velkoobchodní aktivity společnosti SHV Makro v Evropě firma Metro AG. V České republice patří do sítě Makro Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních center. Všechna disponují prodejní plochou 10 000 m2. Tato centra jsou zaměřena na velkoobchodní prodej širokého sortimentu potravinářského i nepotravinářského spotřebního zboží registrovaným podnikatelům, obchodníkům a dalším subjektům, jako jsou nemocnice, školy, orgány státní správy apod. Jsou atraktivním místem nákupů jak pro maloobchodníky, tak pro velkoobchodníky i velkoodběratele. Tomu odpovídá i balení potravin – více spotřebitelských balení ve fólii pro maloobchodníky a větší objemy pro gastronomii. Podnikatelům (fyzickým i právnickým osobám) vystavujeme na základě registrace zákaznické karty, které jim umožňují vstup do všech prodejen Makro Cash & Carry ČR. Zákazník může zažádat o vystavení maximálně pěti karet evidovaných na jméno držitele. Je na rozhodnutí zákazníka, tj. majitele nebo statutárního zástupce firmy či organizace, kterým svým pěti zástupcům nechá zákaznické karty vyhotovit.

Další články od Makro Cash & Carry ČR

Největší gastronomický festival v Česku MAKRO CZECH GASTRO FEST navštívilo 15 000 lidí
Makro Cash & Carry ČR

Největší gastronomický festival v Česku MAKRO CZECH GASTRO FEST navštívilo 15 000 lidí

Druhý ročník MAKRO CZECH GASTRO FEST překonal očekávání. Celkem 15 000 návštěvníků, 200 řečníků, 90 vystavovatelů a přes 50 000 ochutnávek! To byl pátek 12. a sobota 13. dubna 2024 v pražském O2 universu. Nejen milovníci dobrého jídla a pití, ale také špičky české gastronomie, odborníci, dodavatelé, hoteliéři, kuchaři, cukráři, barmani, baristé a studenti zde mohli v rámci těchto dvou dnů aktivně diskutovat a zároveň ukázat a okusit, co je dnes v české gastronomii možné zažít a kam se posouvají trendy.
Aliance Můj obchod pod záštitou makro ČR otevřela druhou prodejnu s neomezenými nákupy v režimu 24/7
Makro Cash & Carry ČR

Aliance Můj obchod pod záštitou makro ČR otevřela druhou prodejnu s neomezenými nákupy v režimu 24/7

Dostupnost základních služeb na českém venkově je dlouhodobým tématem především v souvislosti se zavíráním malých neorganizovaných prodejen v menších městech a vesnicích. Společnost makro ČR se rozhodla jít proti tomuto trendu a v rámci své sítě Můj obchod nabídnout prodejnám odbornou pomoc při zavádění prodeje v režimu 24/7, který dovoluje nákupy v místě bydliště a kdykoli. První prodejna tohoto typu úspěšně funguje několik měsíců v Bystré na Frýdecko-Místecku a druhá se otevřela v pátek 26. 4. v obci Krpy na Mělnicku.
Jídlo z restaurací je první, na čem teď lidé šetří. Česká gastronomie má přesto šanci těžké časy ustát. Řešení makro ČR ukazují, jak.
Makro Cash & Carry ČR

Jídlo z restaurací je první, na čem teď lidé šetří. Česká gastronomie má přesto šanci těžké časy ustát. Řešení makro ČR ukazují, jak.

České jídelny a restaurace jsou dále pod tlakem. Poté co většina z nich vydržela náročné období pandemie, musí se nyní vyrovnávat se změnami v přístupu zákazníků kvůli zdražování. Mezi pěti nejčastějšími položkami, na kterých lidé šetří, jsou z oblasti gastronomie hned dvě – stravování mimo domov a rozvozy jídla. Na restaurace Češi přesto nezanevřeli, chodí do nich ale méně často a poptávají levnější jídla. Ustát obtížnou situaci teď provozovatelům pomáhají i řešení makro ČR.
Víkend ve znamení MAKRO CZECH GASTRO FEST 2
Makro Cash & Carry ČR

Víkend ve znamení MAKRO CZECH GASTRO FEST 2

Otevřené tržiště o rozloze 2 400 m2 v O2 Universum, kuchařské a barmanské show, inspirativní workshopy, soutěže, ale i odborné přednášky, panelové diskuze a vzdělávací kurzy více než dvou stovek odborníků – takový bude druhý ročník největšího gastronomického festivalu v Česku, MAKRO CZECH GASTRO FEST, který dnes začíná v Praze.
SBÍRKA POTRAVIN POPRVÉ I MIMO TRADIČNÍ PRODEJNY MAKRO
Makro Cash & Carry ČR

SBÍRKA POTRAVIN POPRVÉ I MIMO TRADIČNÍ PRODEJNY MAKRO

Jarní kolo Sbírky potravin začne o den dříve, 12. dubna, na největším gastronomickém festivalu v Česku MAKRO CZECH GASTRO FEST 2. Návštěvníci budou mít v rámci festivalu možnost virtuálně nakoupit pro potřebné v pátek i v sobotu.
GASTRONOMICKÁ UDÁLOST ROKU SE BLÍŽÍ. CO VŠECHNO BUDETE MOCI OCHUTNAT NA MAKRO CZECH GASTRO FESTU 2?
Makro Cash & Carry ČR

GASTRONOMICKÁ UDÁLOST ROKU SE BLÍŽÍ. CO VŠECHNO BUDETE MOCI OCHUTNAT NA MAKRO CZECH GASTRO FESTU 2?

Jedinečné setkání špiček české gastronomie a milovníků jídla MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 otevře své dveře již příští týden. V pátek 12. dubna a v sobotu 13. dubna budou pro příchozí připraveny nejen jedinečné kuchařské show, ale také rozmanité typy ochutnávek zdarma. Ústřice, ryby, lahodné sýry, maso vlastní výroby makro či degustační porce od nejlepších českých kuchařů. To vše bude k dispozici po oba dny na všech čtyřech patrech pražského O2 universa. Akce je ideální nejen pro jednotlivce, ale i pro skupiny přátel a rodiny s dětmi, ty mají do 12 let vstup za symbolickou 1 Kč. Vstupenky na oba dny lze zakoupit online i na místě.
MAKRO INICIATIVA ČESKÉ POLE BYLA VYHLÁŠENA INOVACÍ ROKU 2023
Makro Cash & Carry ČR

MAKRO INICIATIVA ČESKÉ POLE BYLA VYHLÁŠENA INOVACÍ ROKU 2023

Iniciativa ČESKÉ POLE byla vyhlášena Inovací roku 2023 v prestižní soutěži Mastercard Obchodník roku 2023 na jubilejním 30. ročníku Retail summitu, který se konal ve dnech 26. a 27. března v Praze.
Češi se poprvé po 15ti letech zúčastnili evropského finále Bocuse d'or
Makro Cash & Carry ČR

Češi se poprvé po 15ti letech zúčastnili evropského finále Bocuse d'or

V hokejové aréně v norském Trondheimu soutěžili včera a dnes nejlepší kuchaři Evropy o postup do světového finále Bocuse d'Or. Evropského kola prestižního kulinářského šampionátu se po patnácti letech zúčastnila i Česká republika, kterou reprezentoval Dominik Unčovský, ambasador Makro Akademie, se svým týmem (Lukáš Čarný, Adam Tišer). Vítězem evropského kola se stal tým Dánska, druhé místo obsadili Švédi a třetí skončil domácí norský tým.
ŽIJEME GASTRONOMIÍ
Makro Cash & Carry ČR

ŽIJEME GASTRONOMIÍ

Druhý ročník národního festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST, který se letos odehraje 12. a 13. dubna v prostorách pražského O2 universa, spojí dohromady profesionály z oboru gastronomie i milovníky jídla. Dva dny, čtyři podlaží, osm tematických sekcí, 20 profesionálních show, 30 partnerů a desítky pop-up restaurací i stánků z něj dělá unikátní celonárodní přehlídku gastronomie a moderních trendů v českém gastru.
Jídlo ve školách či nemocnicích může být zdravé, chutné a zároveň levné. To ukázal odborný seminář pořádaný makro ČR. Zřizovatelé získali i řadu tipů, jak tuto náročnou výzvu zvládnout
Makro Cash & Carry ČR

Jídlo ve školách či nemocnicích může být zdravé, chutné a zároveň levné. To ukázal odborný seminář pořádaný makro ČR. Zřizovatelé získali i řadu tipů, jak tuto náročnou výzvu zvládnout

České školy, nemocnice či domovy seniorů mohou vařit levně, chutně, zdravě i udržitelně zároveň. Vyžaduje to ale změnit přístup a opustit systém, na který jsou roky zvyklí nejen zřizovatelé či provozovatelé jídelen a kuchyní, ale s nímž počítá i český právní rámec. Ukázal to odborný seminář věnovaný stravování ve veřejných institucích, uspořádaný velkoobchodem makro ČR pod záštitou ministra pro místní rozvoj Ivana Bartoše a ministra zdravotnictví Vlastimila Válka.