Edenred··3 min

Recruitment Academy Awards už zná vítěze všech 6 kategorií

Edenred

Edenred

Edenred je francouzská společnost, která se specializuje na vydávání stravenek a jiných dávek zaměstnancům. Společnost byla založena v roce 1962 a sídlí v Paříži. Edenred má pobočky ve více než 40 zemích a zaměstnává více než 10 000 lidí.

Tisková zpráva

Společnost Edenred, která byla generálním partnerem 7. ročníku prestižní soutěže v HR marketingu Recruitment Academy Awards, věnovala vítězům tří prestižních kategorií firemní benefitní cafeterii Benefity Café, každou v ceně 80 tisíc korun. Ceny zástupci Edenredu předali vítězům na slavnostním ceremoniálu, který se uskutečnil 21. dubna v divadelním sále v prostoru Jatka78.

Do letošního ročníku soutěže se přihlásilo více než 70 společností a 100 projektů, které soutěžily celkem v 8 kategoriích. Na předních příčkách se umístilo celkem 8 firem.

Edenred věnoval cafeterii každému z vítězů kategorií Pracovní inzerát roku, Náborová kampaň roku a Referral program roku. Každý účastník galavečera navíc získal od Edenredu přístup do testovací cafeterie Benefity Café s nabitým účtem v hodnotě 1 000 Kč.

Společnost Edenred díky partnerstvím s Recruitment Academy a firmami zapojenými do soutěže posiluje vzájemné vazby s těmi nejlepšími v oboru a získává tím možnost inovovat a doplňovat nabídku svých digitálních benefitů a HR řešení, tak aby co nejvíce vyhovovala zaměstnavatelům, a především jejich zaměstnancům.

Pro představitele nového managementu společnosti Edenred to byla ideální příležitost se po covidovém období poprvé „na živo“ setkat s touto inovativní HR komunitou.

Edenred-Peter-Hradisky---Aneta-Martiskova.png

Peter Hradiský, generální ředitel Edenred CZ & SK, a Aneta Martišková, ředitelka vnějších vztahů, při předávání ceny Recruiter roku, kterou získala paní Tamara Ksandrová (Adamcová).

Edenred-RAA_Aneta-Martiskova.png

Aneta Martišková, ředitelka vnějších vztahů, při předávání ceny Pracovní inzerát roku. Vítězem kategorie byl inzerát od společnosti AVANTRO (Foxentry).

Seznam vítězů 7. ročníku Recruitment Academy Awards

Recruiter roku: Tamara Ksandrová (Adamcová)

Pracovní inzerát roku: Foxentry

Náborová kampaň roku: Scuk.cz

Referral program roku: Foxconn Czech Republic

Kariérní video roku – malé společnosti: agentura KOFEIN s.r.o.

Kariérní video roku – velké společnosti: Budějovický Budvar, n. p.

People's Choice: Effectix.com

Kariérní stránky roku – malé společnosti: LOGEX

Kariérní stránky roku – velké společnosti: Budějovický Budvar, n. p.

Zdroj: www.edenred.cz

Další články

Další články od Edenred

Náborovou kampaň letos spustilo přes 37 % firem. Nejinspirativnější projekty bodovaly na Recruitment Academy Awards

Náborovou kampaň letos spustilo přes 37 % firem. Nejinspirativnější projekty bodovaly na Recruitment Academy Awards

Letošní ročník se nesl v duchu technologických inovací, především praktického využití umělé inteligence v HR.
| Edenred
Umělá inteligence proniká i do HR – ale pomalu. Využívá ji 25 % personalistů

Umělá inteligence proniká i do HR – ale pomalu. Využívá ji 25 % personalistů

Personalisté dnes využívají umělou inteligenci nejčastěji při tvorbě a optimalizaci pracovních inzerátů – činí tak více než 90 % z těch, kteří mají nástroje k dispozici. Možnosti využití AI v HR jsou však mnohem pestřejší. Technologie může například zefektivnit výběr nových uchazečů, interní komunikaci nebo HR marketing – od návrhů pracovních inzerátů až po personalizované příspěvky na LinkedIn. Zrychluje také zpracování informací o kandidátech a pomáhá s plněním rutinních úkolů, které dříve zabíraly celé hodiny. Přínos tedy není jen v úspoře času, ale i v samotné kvalitě – AI může přinést lepší obsah, větší objektivitu a vyšší přesnost, a to napříč celým HR spektrem.
| Edenred
Benefit budoucnosti? Prevence! Zdravotní benefity využívá 42 % zaměstnanců

Benefit budoucnosti? Prevence! Zdravotní benefity využívá 42 % zaměstnanců

Lze je využít také ve prospěch rodiny – podle průzkumu tak činí více než 65 % zaměstnanců.
| Edenred
Rozdíly v cenách obědů rostou napříč regiony. Ve Zlíně stojí o 49 korun méně než v Praze

Rozdíly v cenách obědů rostou napříč regiony. Ve Zlíně stojí o 49 korun méně než v Praze

Průměrná cena oběda v Česku se v březnu 2025 ustálila na částce 194,20 Kč za polední menu. Zatímco v lednu činil průměr 192,50 Kč a v únoru 193,60 Kč, meziměsíční růst výrazně zpomalil z lednového nárůstu o 1,10 Kč na pouhých 0,60 Kč v březnu. Některé regiony dokonce hlásí první pokles cen od začátku roku. Data přináší Edenred Restaurant Index sestavovaný na základě plateb více než 220 tisíc majitelů benefitních karet Edenred, který mapuje ceny obědového stravování v českých restauracích.
| Edenred
Edenred a iniciativa ShareTheMeal společně globálně podpoří přístup k potravinám

Edenred a iniciativa ShareTheMeal společně globálně podpoří přístup k potravinám

Iniciativa ShareTheMeal vznikla pod hlavičkou Světového potravinového programu za účelem boje proti hladu. Jejím cílem je zajistit, aby měl každý přístup k nutričně výživné a nezávadné stravě. Společnost Edenred podporuje tuto iniciativu prostřednictvím svého působení v rámci sítě čítající 60 milionů uživatelů ve 45 zemích světa.
| Edenred
Benefity napříč generacemi: mladí chtějí služební auto, starší sázejí na vzdělávání

Benefity napříč generacemi: mladí chtějí služební auto, starší sázejí na vzdělávání

Mezi top 5 nejžádanějších benefitů se řadí příspěvky na stravování a volný čas, dovolená navíc, sick days a penzijní či životní pojištění. Nejvýraznější rozdíly v preferencích se odrážejí v poptávce po služebním voze, péči o duševní zdraví či benefitech zaměřených na vzdělání a osobní rozvoj.
| Edenred
Nejoblíbenější fast food u Čechů? Hranolky a kebab. Dopřejí si je zhruba jednou měsíčně

Nejoblíbenější fast food u Čechů? Hranolky a kebab. Dopřejí si je zhruba jednou měsíčně

Rychlé občerstvení zůstává stálicí českého stravování – u Čechů jsou nejoblíbenější hranolky a kebab. Přestože 55 % strávníků věří, že se i ve fastfoodech dá najíst zdravě, problémem zůstává vysoký obsah soli a nutriční nevyváženost jídel. Rychlé občerstvení se stále častěji stává volbou těch, kteří oběd vnímají hlavně jako praktickou záležitost, což podporuje rostoucí trend samostatného stolování. To může mít vliv nejen na společenské návyky, ale třeba i na firemní kulturu. Cena obědů napříč stravovacími zařízeními sice v lednu stagnovala na 193 korunách, ale meziročně vzrostla o 4 %. Oproti roku 2019 je vyšší o 62 %.
| Edenred
Zaměstnanecké benefity se mění: Rok 2025 přináší důraz na zdraví i flexibilitu

Zaměstnanecké benefity se mění: Rok 2025 přináší důraz na zdraví i flexibilitu

Rok 2025 znamená důležité změny v oblasti zaměstnaneckých benefitů, které se dotknou jak soukromého, tak veřejného sektoru. Nová legislativní opatření přináší zavedení samostatných limitů pro zdravotní a volnočasové benefity, zvýšení maximální výše příspěvku na stravování a větší flexibilitu při využívání prostředků FKSP. Podle dat Edenred mapujících útratu zaměstnanců bylo v minulém roce využito téměř 56 % volnočasových benefitů v oblasti zdraví. Legislativní změny tedy reflektují rostoucí důraz na wellbeing zaměstnanců a současně nabízí větší flexibilitu firmám při nastavování benefitů.
| Edenred
Rok 2024 v restauracích: stabilnější růst cen a větší chuť jíst zdravěji

Rok 2024 v restauracích: stabilnější růst cen a větší chuť jíst zdravěji

Průměrná cena oběda v prosinci dosáhla 193,90 Kč, což je nejvyšší hodnota za rok 2024. Právě skončený rok přinesl stabilnější tempo růstu cen obědů v porovnání s předchozími lety. Restaurace rovněž zaznamenaly nejvyšší počet transakcí od roku 2020. Na pozadí těchto čísel se ukazují náznaky změn ve stravovacích zvycích Čechů – od rostoucího zájmu o zdravější možnosti až po výzvy spojené s vysokou spotřebou masa a nízkým příjmem zeleniny.
| Edenred
Nová hodnota stravenky pro rok 2025: Kolik si připlatíte za oběd v krajských městech?

Nová hodnota stravenky pro rok 2025: Kolik si připlatíte za oběd v krajských městech?

Maximální limit stravného, ze kterého se bude počítat daňově optimální výše stravného pro rok 2025, by měl činit 177 Kč. Oproti loňskému roku jde o nárůst o jedenáct korun. Nejvýhodnější hodnota papírové či elektronické stravenky, v rámci které si může zaměstnavatel uplatnit maximální daňový náklad, se tak v roce 2025 zvýší o 6 % na 225 Kč. Částka by podle nejnovějších dat Edenred Restaurant Indexu měla pokrýt cenu plnohodnotného oběda. Za polední menu platíme v průměru 192 Kč, tedy meziročně o 3,6 % více. Regionální rozdíly v cenách obědů ovšem ukazují, že dostupnost stravování není ve všech částech republiky stejná. Zatímco v některých krajských městech stravenka pokryje významnou část nákladů, jinde si zaměstnanci doplácejí skoro polovinu hodnoty oběda. K navýšení daňově uznatelných limitů došlo také v případě volnočasových benefitů.
| Edenred