Edenred··4 min

Edenred generálním partnerem soutěže Recruitment Academy Awards

Edenred

Edenred

Edenred je francouzská společnost, která se specializuje na vydávání stravenek a jiných dávek zaměstnancům. Společnost byla založena v roce 1962 a sídlí v Paříži. Edenred má pobočky ve více než 40 zemích a zaměstnává více než 10 000 lidí.

Tisková zpráva

Společnost Edenred se stala generálním partnerem soutěže Recruitment Academy Awards, hodnotí HR marketingové projekty firem na pracovním trhu. Soutěž, zaměřenou na kreativní a inovativní přístupy v HR práci, organizuje vzdělávací platforma Recruitment Academy. Ta sdružuje přední tuzemské profesionály v oblasti řízení lidských zdrojů, personálního poradenství nebo digitálních služeb. Vyhlášení vítězů letošního, sedmého ročníku soutěže se uskuteční 21. dubna v pražském divadle Jatka78.

Odborná porota dává ocenění v celkem šesti kategoriích. Letos poprvé udělí dvě hlavní ceny Recruiter roku, a to pro největší osobnost z řad HR expertů u zaměstnavatelů a zároveň i u náborových a personálních agentur.

Porotu soutěže tvoří přední osobnosti z řad personalistů, odborníků na HR marketing, expertů, kteří se zabývají různou formou rozvoje zaměstnanců a poradenstvím. Jsou mezi nimi například někdejší šéf Microsoftu a nyní kouč a mentor Jan Mühlfeit, ředitelka a jednatelka People Management Fóra Eva Hejlová či Michal Šrajer, Co-Founder & CHO v Happiness@Work.

„RA Awards je soutěž, která vznikla, aby motivovala společnosti ke zlepšování jejich HR marketingových aktivit. Za 7 let existence se stala tradiční akcí, kam se chodí inspirovat a edukovat HR odborníci, kteří mohou zároveň soutěžit v 6 základních kategoriích jako Kariérní video roku, Pracovní inzerát roku nebo Recruiter roku. Akce této velikosti vyžaduje kvalitní a relevantní partnery, a proto jsme se letos domluvili se společností Edenred, inovativním hráčem na poli firemních benefitů,“ říká José Kadlec, zakladatel Recruitment Academy.

„Naše partnerství s RA Awards navazuje na hlavní strategii společnosti Edenred: ,Enrich connections. For good.‘ Propojujeme firmy, jejich zaměstnance a obchodní partnery a tím budujeme silné vztahy na poli zaměstnaneckých benefitů, protože investice do lidí – zaměstnanců – je tím nejdůležitějším klíčem k úspěchu všech firem,“ zdůrazňuje Peter Hradiský, generální ředitel Edenredu.

„Edenred je společnost, která se celosvětově zaměřuje na zaměstnanecké benefity, a proto nás zajímají nejnovější trendy v oblasti HR marketingu. Chceme být ve spojení s těmi, kdo přicházejí s novými nápady a určují směr, kam se obor vyvíjí. Právě to nám umožní partnerství s RA Awards. Díky vzájemné vazbě s těmi nejlepšími v oboru budeme mít možnost inovovat a doplňovat naši nabídku digitálních benefitů a HR řešení, tak aby vyhovovala zaměstnavatelům, a především jejich zaměstnancům,“ říká Aneta Martišková, ředitelka vnějších vztahů Edenredu.

Poprvé se ceny Recruitment Academy Awards udělovaly v roce 2015, vyhlášeni byli vítězové v kategoriích Kariérní video roku a Kariérní stránky roku. Od té doby se s každým rokem rozšiřuje nejen počet kategorií, ale zejména množství přihlášených. Soutěž rychle získala výrazně inspirativní charakter pro českou HR komunitu.

V roce 2019 byla poprvé představena kategorie People's Choice, ve které diváci sami hlasují pro kariérní video. Šestý ročník se v roce 2021 bez přítomnosti diváků vysílal online v živém přenosu z Kongresového centra v Praze. V průměru se do soutěže v posledních letech hlásí kolem 120 projektů firem z celé ČR. Letos se ceny budou udělovat na slavnostním galavečeru 21. dubna 2022 v Praze v divadle Jatka78.

„Samotným galavečerem ale pro nás partnerství nekončí. Budeme v kontaktu s Recruitment Academy a také s jednotlivými úspěšnými společnostmi. Chceme být spolutvůrci obsahu, který bude přinášet nové podněty a trendy pro českou HR komunitu,“ doplňuje Aneta Martišková.

Zdroj: www.edenred.cz

Další články

Další články od Edenred

Náborovou kampaň letos spustilo přes 37 % firem. Nejinspirativnější projekty bodovaly na Recruitment Academy Awards

Náborovou kampaň letos spustilo přes 37 % firem. Nejinspirativnější projekty bodovaly na Recruitment Academy Awards

Letošní ročník se nesl v duchu technologických inovací, především praktického využití umělé inteligence v HR.
| Edenred
Umělá inteligence proniká i do HR – ale pomalu. Využívá ji 25 % personalistů

Umělá inteligence proniká i do HR – ale pomalu. Využívá ji 25 % personalistů

Personalisté dnes využívají umělou inteligenci nejčastěji při tvorbě a optimalizaci pracovních inzerátů – činí tak více než 90 % z těch, kteří mají nástroje k dispozici. Možnosti využití AI v HR jsou však mnohem pestřejší. Technologie může například zefektivnit výběr nových uchazečů, interní komunikaci nebo HR marketing – od návrhů pracovních inzerátů až po personalizované příspěvky na LinkedIn. Zrychluje také zpracování informací o kandidátech a pomáhá s plněním rutinních úkolů, které dříve zabíraly celé hodiny. Přínos tedy není jen v úspoře času, ale i v samotné kvalitě – AI může přinést lepší obsah, větší objektivitu a vyšší přesnost, a to napříč celým HR spektrem.
| Edenred
Benefit budoucnosti? Prevence! Zdravotní benefity využívá 42 % zaměstnanců

Benefit budoucnosti? Prevence! Zdravotní benefity využívá 42 % zaměstnanců

Lze je využít také ve prospěch rodiny – podle průzkumu tak činí více než 65 % zaměstnanců.
| Edenred
Rozdíly v cenách obědů rostou napříč regiony. Ve Zlíně stojí o 49 korun méně než v Praze

Rozdíly v cenách obědů rostou napříč regiony. Ve Zlíně stojí o 49 korun méně než v Praze

Průměrná cena oběda v Česku se v březnu 2025 ustálila na částce 194,20 Kč za polední menu. Zatímco v lednu činil průměr 192,50 Kč a v únoru 193,60 Kč, meziměsíční růst výrazně zpomalil z lednového nárůstu o 1,10 Kč na pouhých 0,60 Kč v březnu. Některé regiony dokonce hlásí první pokles cen od začátku roku. Data přináší Edenred Restaurant Index sestavovaný na základě plateb více než 220 tisíc majitelů benefitních karet Edenred, který mapuje ceny obědového stravování v českých restauracích.
| Edenred
Edenred a iniciativa ShareTheMeal společně globálně podpoří přístup k potravinám

Edenred a iniciativa ShareTheMeal společně globálně podpoří přístup k potravinám

Iniciativa ShareTheMeal vznikla pod hlavičkou Světového potravinového programu za účelem boje proti hladu. Jejím cílem je zajistit, aby měl každý přístup k nutričně výživné a nezávadné stravě. Společnost Edenred podporuje tuto iniciativu prostřednictvím svého působení v rámci sítě čítající 60 milionů uživatelů ve 45 zemích světa.
| Edenred
Benefity napříč generacemi: mladí chtějí služební auto, starší sázejí na vzdělávání

Benefity napříč generacemi: mladí chtějí služební auto, starší sázejí na vzdělávání

Mezi top 5 nejžádanějších benefitů se řadí příspěvky na stravování a volný čas, dovolená navíc, sick days a penzijní či životní pojištění. Nejvýraznější rozdíly v preferencích se odrážejí v poptávce po služebním voze, péči o duševní zdraví či benefitech zaměřených na vzdělání a osobní rozvoj.
| Edenred
Nejoblíbenější fast food u Čechů? Hranolky a kebab. Dopřejí si je zhruba jednou měsíčně

Nejoblíbenější fast food u Čechů? Hranolky a kebab. Dopřejí si je zhruba jednou měsíčně

Rychlé občerstvení zůstává stálicí českého stravování – u Čechů jsou nejoblíbenější hranolky a kebab. Přestože 55 % strávníků věří, že se i ve fastfoodech dá najíst zdravě, problémem zůstává vysoký obsah soli a nutriční nevyváženost jídel. Rychlé občerstvení se stále častěji stává volbou těch, kteří oběd vnímají hlavně jako praktickou záležitost, což podporuje rostoucí trend samostatného stolování. To může mít vliv nejen na společenské návyky, ale třeba i na firemní kulturu. Cena obědů napříč stravovacími zařízeními sice v lednu stagnovala na 193 korunách, ale meziročně vzrostla o 4 %. Oproti roku 2019 je vyšší o 62 %.
| Edenred
Zaměstnanecké benefity se mění: Rok 2025 přináší důraz na zdraví i flexibilitu

Zaměstnanecké benefity se mění: Rok 2025 přináší důraz na zdraví i flexibilitu

Rok 2025 znamená důležité změny v oblasti zaměstnaneckých benefitů, které se dotknou jak soukromého, tak veřejného sektoru. Nová legislativní opatření přináší zavedení samostatných limitů pro zdravotní a volnočasové benefity, zvýšení maximální výše příspěvku na stravování a větší flexibilitu při využívání prostředků FKSP. Podle dat Edenred mapujících útratu zaměstnanců bylo v minulém roce využito téměř 56 % volnočasových benefitů v oblasti zdraví. Legislativní změny tedy reflektují rostoucí důraz na wellbeing zaměstnanců a současně nabízí větší flexibilitu firmám při nastavování benefitů.
| Edenred
Rok 2024 v restauracích: stabilnější růst cen a větší chuť jíst zdravěji

Rok 2024 v restauracích: stabilnější růst cen a větší chuť jíst zdravěji

Průměrná cena oběda v prosinci dosáhla 193,90 Kč, což je nejvyšší hodnota za rok 2024. Právě skončený rok přinesl stabilnější tempo růstu cen obědů v porovnání s předchozími lety. Restaurace rovněž zaznamenaly nejvyšší počet transakcí od roku 2020. Na pozadí těchto čísel se ukazují náznaky změn ve stravovacích zvycích Čechů – od rostoucího zájmu o zdravější možnosti až po výzvy spojené s vysokou spotřebou masa a nízkým příjmem zeleniny.
| Edenred
Nová hodnota stravenky pro rok 2025: Kolik si připlatíte za oběd v krajských městech?

Nová hodnota stravenky pro rok 2025: Kolik si připlatíte za oběd v krajských městech?

Maximální limit stravného, ze kterého se bude počítat daňově optimální výše stravného pro rok 2025, by měl činit 177 Kč. Oproti loňskému roku jde o nárůst o jedenáct korun. Nejvýhodnější hodnota papírové či elektronické stravenky, v rámci které si může zaměstnavatel uplatnit maximální daňový náklad, se tak v roce 2025 zvýší o 6 % na 225 Kč. Částka by podle nejnovějších dat Edenred Restaurant Indexu měla pokrýt cenu plnohodnotného oběda. Za polední menu platíme v průměru 192 Kč, tedy meziročně o 3,6 % více. Regionální rozdíly v cenách obědů ovšem ukazují, že dostupnost stravování není ve všech částech republiky stejná. Zatímco v některých krajských městech stravenka pokryje významnou část nákladů, jinde si zaměstnanci doplácejí skoro polovinu hodnoty oběda. K navýšení daňově uznatelných limitů došlo také v případě volnočasových benefitů.
| Edenred