Ve Vodafonu chceme ještě lépe chránit zákaznické údaje a informace. Proto zavádíme další bezpečnostní prvek pro přihlášení do webové samoobsluhy a postupně i aplikace Můj Vodafone – jde o dvoufázové ověření. Zákazníky už jsme informovali buď e-mailem nebo pomocí SMS a informace najdou i v Centru péče. Nastavením nového způsobu přihlášení je pak provedeme krok za krokem. Na nový způsob přihlášení přejdou všichni zákazníci Vodafonu.
Jak to funguje při dvoufázovém ověření
Jako přihlašovací údaje používáte vlastní e-mail a alfanumerické heslo a pro vyšší bezpečnost přihlášení potvrzujete také ověřovacím kódem, který vám pošleme SMSkou.
Jaké výhody má přihlašování e-mailem s dvoufázovým ověřováním
• Vyšší zabezpečení – díky dvoufázovému ověření pomocí jednorázového kódu.
• Snadná obnova hesla – když své heslo zapomenete, jednoduše si ho on-line cestou obnovíte.
• Správa více účtů – pod jedním přihlášením můžete pohodlně spravovat všechny služby a účty, a to nejen svoje, ale i svých blízkých (pokud od nich získáte přístup).
• Možnost správy účtu pro ostatní – sami můžete udělit přístup pro přihlášení k vybrané službě nebo zákaznickému účtu někomu ze svých blízkých nebo třeba kolegovi z firmy. Každý se přihlašuje vlastním e-mailem.
• Nemusíte si pamatovat číselné heslo (operátor jeho části může poptávat kvůli ověření) – číselné heslo kdykoliv zjistíte v samoobsluze Můj Vodafone. Využijete ho pro hlasovou a SMS samoobsluhu a pro kontakt s Vodafonem v prodejně nebo na Lince péče o zákazníky.
Zdroj: www.vodafone.cz