Vrcholový management Vodafonu posílil Pavel Škarda v roli nového viceprezidenta pro péči o zákazníky. Na pozici viceprezidentky pro finance nastoupí v listopadu Catalina Chiribau. Už v září přišla do Vodafonu Sara Martins de Oliveira, a to na nově vytvořenou pozici ředitelky pro zákaznickou a komunikační strategii, kam bude patřit i brandová komunikace.
„Změny ve vedení odrážejí naše ambice dále růst a posílit nejen jako firma, ale i jako značka s jasným zaměřením na maximální spokojenost zákazníků. Věřím, že bohaté zkušenosti a schopnosti Pavla, Cataliny a Sary budou motorem našeho budoucího úspěchu," říká Violeta Luca, generální ředitelka Vodafonu.
O call centra, zákaznické procesy a další formy obsluhy klientů se od 15. října stará Pavel Škarda, nový viceprezident Vodafonu pro péči o zákazníky. Do Vodafonu nastoupil v roce 2019 v rámci integrace společnosti UPC, kde předtím jako provozní manažer zvyšoval spokojenost zákazníků pomocí nových technologií i procesů a vedl několik iniciativ v oblasti zákaznické zkušenosti. Pod jeho vedením byla realizována řada komerčních a transformačních projektů, včetně závěrečné fáze integrace UPC, akvizice společnosti SAZKAmobil a zjednodušení projektového řízení. Pavel Škarda ve funkci nahradil Jana Kohouta.
„Ve své nové roli se zaměřím na to, jak maximálně využít nové trendy v odvětví a zároveň zajistit nejvyšší standard našich zákaznických služeb. Spokojenost zákazníků je pro nás naprosto klíčová,” říká Pavel Škarda.
Finance bude řídit Catalina Chiribau
Na místo viceprezidentky pro finance nastoupí 18. listopadu Catalina Chiribau, která ve funkci vystřídá Milana Knížete, nově působícího na pozici finančního ředitele Vodafonu v Řecku. Catalina poprvé pracovala pro Vodafone ve svém rodném Rumunsku už v roce 2007. Posledních šest let působila na pozici finanční ředitelky Vodafone Automotive Italy. Na starosti měla v minulosti ale také Asii a Tichomoří ve Vodafone Enterprise Singapore a působila i ve Vodafone Group Commercial ve Velké Británii. Před Vodafonem pracovala v Microsoftu a KPMG.
„V nové roli se zaměřím na objevování nových příležitostí a zefektivnění našich současných procesů, abychom dosáhli udržitelného růstu. Budu usilovat o zlepšení finanční výkonnosti v souladu s budováním vynikající zákaznické zkušenosti,“ říká Catalina Chiribau.
Šéfka týmu pro průzkum trhu, zákaznickou zkušenost a značku
Posilou v seniorním manažerském týmu Vodafonu je už od září Sara Martins de Oliveira. Přišla na nově vytvořenou pozici ředitelky pro zákaznickou a komunikační strategii, pod kterou nyní spadá i oddělení průzkumu trhu (Insight), zákaznické zkušenosti (CX) a značky (Brand).
Sara přišla do Vodafonu ze společnosti Liberty Latin America, kde působila jako seniorní marketingová ředitelka. Předtím byla čtyři roky globální ředitelkou pro značku a média ve Vodafone Group v Londýně a dva roky ředitelkou pro značku a média ve Vodafonu Portugalsko.
Zdroj: www.vodafone.cz