Vodafone··3 min

Vodafone oznamuje změny ve vedení společnosti

Vodafone

Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 47 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 30. červnu 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

Tisková zpráva

Vodafone ukončil integraci aktivit bývalé společnosti UPC a ruší tak oddělení integrace, které vedl viceprezident Jan Kohout. Ten nově povede síť značkových prodejen a zároveň přebírá oddělení péče po Anně Hoerové, která po více než dvaceti letech odchází z firmy.

V srpnu 2019 Vodafone oficiálně odstartoval integraci aktivit společnosti UPC Česká republika. Ta je nyní úspěšně ukončena, a proto se Vodafone rozhodl zúžit organizační strukturu firmy. Oddělení integrace, jehož viceprezidentem byl od roku 2019 Jan Kohout, splnilo svůj účel a zaniká. Tým strategie v čele s ředitelem Tomášem Elblem se přesouvá do oddělení financí pod viceprezidenta Milana Knížete.

Nový viceprezident pro péči a prodej

Jan Kohout, který byl ve Vodafonu zodpovědný za integraci UPC, přechází na novou pozici, povede síť značkových prodejen Vodafonu a zároveň přebírá oddělení péče o zákazníky.

„Jsem rád, že po úspěšném dokončení integrace mám příležitost se v nové roli vrátit blíže k našim zákazníkům. Díky skvělým zaměstnancům a zaměstnankyním, unikátní firemní kultuře ve Vodafonu i díky technologiím jsme schopni nabízet lidem skvělé produkty a služby, které jim pomáhají v každodenních životních situacích,“ říká.

Jan Kohout přišel do Vodafonu ze společnosti UPC Česká republika, kde působil na pozici marketingového ředitele. Dva roky byl zodpovědný za rozvoj internetových a televizních služeb napříč zeměmi Česko, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Polsko. Má bohaté zkušenosti z oboru telekomunikací, několik let pracoval ve společnosti O2 a GTS Novera.

Z pozice viceprezidentky pro péči o zákazníky odchází po více než dvaceti letech ve firmě Anna Hoerová, která stála za úspěšnými projekty, jako je spuštění chatbota TOBiho nebo změna systému CRM, který se stará o správu vztahů se zákazníky. Byla u neomezené tarifní revoluce, spojení s UPC i u toho, když lidé z oddělní péče o zákazníky přecházeli na práci z domova během pandemie. Byla jednou z mála kolegyň, které zažily všechny ředitele Vodafonu v Česku.

Představenstvo se mění na správní radu

Statutárním orgánem společnosti Vodafone Czech Republic a.s. se s účinností k 1. červnu namísto představenstva stává správní rada. V důsledku přijetí nových stanov dochází ke změně z tzv. dualistického systému řízení na monistický a ke stejnému datu proto zaniká dozorčí rada společnosti. Předsedou správní rady je Petr Dvořák, generální ředitel českého Vodafonu, členy správní rady jsou Milan Kníže, viceprezident pro finance a strategii, a Jan Klouda, viceprezident pro právní záležitosti, řízení rizik a korporátní bezpečnost.

Zdroj: www.vodafone.cz

Další články

Další články od Vodafone

Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Jak moc jsou důležité osobní vztahy v životě, ať už jde o byznys, nebo třeba donátorské aktivity, ví dobře Veronika Brázdilová, viceprezidentka Vodafonu pro firemní zákazníky. Ať už financuje a pomáhá stavět školu pro děti v Nepálu nebo se stará o firemní zákazníky na karlovarském filmovém festivalu, k obojímu přistupuje s pokorou. Protože jak říká: „Nic není v životě samozřejmé.”
| Vodafone
Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vrcholový management Vodafonu posílil Pavel Škarda v roli nového viceprezidenta pro péči o zákazníky. Na pozici viceprezidentky pro finance nastoupí v listopadu Catalina Chiribau. Už v září přišla do Vodafonu Sara Martins de Oliveira, a to na nově vytvořenou pozici ředitelky pro zákaznickou a komunikační strategii, kam bude patřit i brandová komunikace.
| Vodafone
Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Ve Vodafonu ctíme hned několik pravidel, díky nimž má naše podnikání pozitivní dopad na životní prostředí. Vedle závazku být uhlíkově neutrální, podporujeme vlastními produkty cirkulární ekonomiku, snižujeme ekologickou stopu našich produktů a služeb a s tomu samému motivujeme i naše zákazníky.
| Vodafone
Více dat za stejnou cenu. Pro předplacené karty SAZKAmobil startuje mimořádná nabídka

Více dat za stejnou cenu. Pro předplacené karty SAZKAmobil startuje mimořádná nabídka

Až o 50 procent více dat za stejnou cenu, a to s každým druhým a dalším internetovým balíčkem, mohou nově získat majitelé předplacené karty SAZKAmobil. Například balíček s objemem dat 15 GB tak lze získat za cenu balíčku s 10 GB. Kredit pro SIM karty SAZKAmobil je možné dobít osobně na více než 7 500 terminálech nebo online.
| Vodafone
Program Digitální odysea pomáhá zdarma seniorům vyznat se v online světě. V Česku ho využilo už přes 50 tisíc lidí

Program Digitální odysea pomáhá zdarma seniorům vyznat se v online světě. V Česku ho využilo už přes 50 tisíc lidí

V úterý 1. října slavíme Mezinárodní den seniorů. Nadace Vodafone se dlouhodobě věnuje jejich vzdělávání v digitálním světě. Program Digitální odysea
| Vodafone
3 miliardy do rozvoje sítě pevného internetu

3 miliardy do rozvoje sítě pevného internetu

Dlouhodobou prioritou Vodafonu je budovat a také neustále vylepšovat síť pevného internetu. Naším cílem je zajistit dostupné připojení k síti opravdu pro každého. Být online je totiž důležitou součástí našeho každodenního života.
| Vodafone
Vodafone pomáhá při povodních. Zdarma poskytne neomezená data

Vodafone pomáhá při povodních. Zdarma poskytne neomezená data

V krizových chvílích je důležité, aby lidé mohli zůstat ve spojení. Vodafone umožní lidem nepřetržitě sledovat povodňovou situaci a zůstat v kontaktu s blízkými. Ke všem měsíčním tarifům, které zatím nemají neomezená data, přidá zdarma neomezený datový balíček. Uživatelům s předplacenou kartou nabídne 1 GB dat.
| Vodafone
Největší fotbalový stadion v Česku má nové a rychlé mobilní pokrytí

Největší fotbalový stadion v Česku má nové a rychlé mobilní pokrytí

Vodafone výrazně vylepšil mobilní pokrytí největšího fotbalového stadionu v České republice. Fortuna Arena v pražských Vršovicích, kde hraje domácí zápasy tým SK Slavia Praha, má kapacitu 19 370 sedících diváků. Ať už diváci dorazí na stadion do Edenu na fotbal nebo třeba na koncert, mohou se nově těšit na jednu z nejrychlejších mobilních sítí v zemi. Umožní stahování dat rychlostí až 2 Gb/s.
| Vodafone
Podporujeme firmy i veřejnou správu v digitalizaci

Podporujeme firmy i veřejnou správu v digitalizaci

Cesta k úspěchu je v dnešní době lemována digitálními nástroji. Ve Vodafonu podporujeme díky řešením na míru nejen malé, střední i velké podniky, ale také obce a města. A také poskytujeme pravidelné poradenství prostřednictvím V-Hubu. Mrkněte s námi na detaily a přidejte se k nám.
| Vodafone
Podporujeme komunity a pomáháme se vzděláváním v oblasti digitalizace

Podporujeme komunity a pomáháme se vzděláváním v oblasti digitalizace

Jsme přesvědčeni, že nejlepší věci vznikají, když je společně mohou vytvářet lidé s různými pohledy na věc. Proto podporujeme rozmanitost a inkluzi v celém našem hodnotovém řetězci. Proto spoluvytváříme prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet s ohledem na svůj osobní potenciál a kde existuje vzájemný respekt. Jak to děláme?
| Vodafone