Vodafone··1 min

Tady Vodafone 73: Přemysl Kokeš o projektech Amplla a Nebesys

Vodafone

Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 47 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 30. červnu 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

Tisková zpráva

Nejstarší startupová soutěž u nás, Vodafone Nápad roku, vyhlásila před několika dny vítěze 16. ročníku. Celkem 129 inovativních firem představilo porotě své technologie a já mám dnes ve studiu jednoho z vítězů - architekta Přemysla Kokeše. V Nápadu roku zabodoval rovnou se dvěma projekty. Oba jsou velmi výjimečné. Jedním z nich je hasící přístroj Amplla, který chcete mít stále na očích a ten druhý, s názvem Nebesys vám umožní podívat se skrze střechu až do nebe. Jde totiž o první systém na světě, který je z vnějšku běžnou střechou a zevnitř je průhledný.

Zdroj: www.vodafone.cz

Další články

Další články od Vodafone

Vyhrajte s Vodafonem vstupenky na blížící se esportové mistrovství v Brně

Vyhrajte s Vodafonem vstupenky na blížící se esportové mistrovství v Brně

Společnost Vodafone je partnerem největší esportové akce v České republice - herního festivalu MČR, který se uskuteční na Výstavišti v Brně ve dnech 22. až 24. listopadu. Očekává se přitom návštěva 25 tisíc fanoušků. Ve spolupráci s agenturou PLAYzone Vodafone spolupořádá i soutěž o premium lístky na tuto výjimečnou akci.
| Vodafone
S vánočními bonusy a výhodami můžete u Vodafonu ušetřit až 15 tisíc korun

S vánočními bonusy a výhodami můžete u Vodafonu ušetřit až 15 tisíc korun

Výrazné dotace na telefony, neomezené mobilní tarify za výhodnější ceny, několik měsíců pojištění zdarma i dostupné volání z chytrých hodinek. Nejen to obsahuje vánoční nabídka Vodafonu. Kdo se rozhodne dát starému telefonu šanci na nový život a odprodá ho přes službu RE-START, může navíc soutěžit o telefony a sluchátka. Věrní zákazníci si mohou vybrané nové telefony pořídit od 1 Kč a zbytek splácet bez navýšení. Vánoční bonusy jsou připravené i pro firemní zákazníky nebo pro mladé s tarify #jetovtobě.
| Vodafone
Vodafone přináší vánoční dárky u předplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

Vodafone přináší vánoční dárky u předplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

Například 6,5 GB dat za 149 korun mohou získat uživatelé s předplacenou kartou Vodafonu, a to díky vánoční akci. Pro nové zákazníky Vodafonu i SAZKAmobilu je také připravený bonus k prvnímu dobití ve formě extra kreditu. A přijde ještě jedno překvapení.
| Vodafone
Vodafone přináší vánoční dárky u přeplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

Vodafone přináší vánoční dárky u přeplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

Například 6,5 GB dat za 149 korun mohou získat uživatelé s předplacenou kartou Vodafonu, a to díky vánoční akci. Pro nové zákazníky Vodafonu i SAZKAmobilu je také připravený bonus k prvnímu dobití ve formě extra kreditu. A přijde ještě jedno překvapení.
| Vodafone
Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Jak moc jsou důležité osobní vztahy v životě, ať už jde o byznys, nebo třeba donátorské aktivity, ví dobře Veronika Brázdilová, viceprezidentka Vodafonu pro firemní zákazníky. Ať už financuje a pomáhá stavět školu pro děti v Nepálu nebo se stará o firemní zákazníky na karlovarském filmovém festivalu, k obojímu přistupuje s pokorou. Protože jak říká: „Nic není v životě samozřejmé.”
| Vodafone
Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Jak moc jsou důležité osobní vztahy v životě, ať už jde o byznys, nebo třeba donátorské aktivity, ví dobře Veronika Brázdilová, viceprezidentka Vodafonu pro firemní zákazníky. Ať už financuje a pomáhá stavět školu pro děti v Nepálu nebo se stará o firemní zákazníky na karlovarském filmovém festivalu, k obojímu přistupuje s pokorou. Protože jak říká: „Nic není v životě samozřejmé.”
| Vodafone
Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vrcholový management Vodafonu posílil Pavel Škarda v roli nového viceprezidenta pro péči o zákazníky. Na pozici viceprezidentky pro finance nastoupí v listopadu Catalina Chiribau. Už v září přišla do Vodafonu Sara Martins de Oliveira, a to na nově vytvořenou pozici ředitelky pro zákaznickou a komunikační strategii, kam bude patřit i brandová komunikace.
| Vodafone
Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vrcholový management Vodafonu posílil Pavel Škarda v roli nového viceprezidenta pro péči o zákazníky. Na pozici viceprezidentky pro finance nastoupí v listopadu Catalina Chiribau. Už v září přišla do Vodafonu Sara Martins de Oliveira, a to na nově vytvořenou pozici ředitelky pro zákaznickou a komunikační strategii, kam bude patřit i brandová komunikace.
| Vodafone
Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Ve Vodafonu ctíme hned několik pravidel, díky nimž má naše podnikání pozitivní dopad na životní prostředí. Vedle závazku být uhlíkově neutrální, podporujeme vlastními produkty cirkulární ekonomiku, snižujeme ekologickou stopu našich produktů a služeb a s tomu samému motivujeme i naše zákazníky.
| Vodafone
Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Ve Vodafonu ctíme hned několik pravidel, díky nimž má naše podnikání pozitivní dopad na životní prostředí. Vedle závazku být uhlíkově neutrální, podporujeme vlastními produkty cirkulární ekonomiku, snižujeme ekologickou stopu našich produktů a služeb a s tomu samému motivujeme i naše zákazníky.
| Vodafone