Vodafone··4 min

Mobilní tarif hned, odkudkoli a na pár kliknutí. Spustili jsme aplikaci Vodafone One

Vodafone

Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 47 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 30. červnu 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

Tisková zpráva

Okamžité zřízení mobilního tarifu kdekoliv, kdykoliv, žádné závazky a výdaje pod kontrolou. Díky nové aplikaci Vodafone One máte telefonní číslo do 5 minut, protože si lze snadno vyřídit eSIM. Nepodepisuje se smlouva, nepředkládá občanský průkaz. Služba nabízí neomezené tarify, předplácí se ve spojení s platební kartou a přináší flexibilitu i při používání tarifu. Funguje také pro fyzické SIM, aktivace se pak odkládá na moment dodání karty.

Dlouhodobou strategií Vodafonu je digitalizovat Česko, a tak nyní přináší i nový způsob, jak si zákazníci mohou pořídit a také spravovat své mobilní neomezené tarify. Jde o aplikaci s názvem Vodafone One. Funguje jednoduše a zákazník má díky ní vše pod palcem: stačí si stáhnout aplikaci, vyplnit přihlašovací údaje a zaregistrovat svou platební kartu. Následně si už každý může vybrat produkty, o které má zájem, a začít je obratem používat. Inspirací pro jednoduchost aplikace jsou moderní předplacené služby, které lidé znají například z oblasti televizní a filmové nabídky.

Na výběr jsou zatím tři neomezené mobilní tarify, a to i pro přenos čísla od konkurence k Vodafonu: Basic One, Super One a Premium One. Všechny nabízejí neomezený objem dat, neomezené volání i SMS a cena začíná na velmi atraktivní částce 697 korun. Tarify se liší rychlostí stahování, podrobně jsou popsané tady. Jde o jasně daný měsíční poplatek, zákazník má výdaje pod kontrolou a nezaplatí ani korunu navíc, není ani možné čerpat nebo platit služby po jednotkách. Měsíční poplatek se bude automaticky strhávat z platební karty vždy na začátku nového období.

Telefonní číslo rychle a odkudkoliv

Při využití aplikace Vodafone One získá zákazník telefonní číslo a služby do 5 minut, protože díky aplikaci si lze snadno vyřídit eSIM. Kdo bude chtít klasickou SIM kartu, aktivuje si služby hned po jejím doručení poštou.

„Vodafone One představuje naši dlouhodobou strategii v poskytování telekomunikačních služeb. Nemusíte podepisovat smlouvy, chodit na pobočku, skládat jistinu nebo volat na linku. Žijeme v digitální době, proto nově dáváme lidem možnost si svobodně a nezávisle pořídit i spravovat své mobilní služby,“ říká Zohar Weitz, viceprezidentka Vodafonu pro nefiremní zákazníky.

Placení lze pozastavit i okamžitě zrušit

Svůj tarif si každý s pomocí platební karty ve Vodafone One předplácí, což přináší flexibilitu – tarif může používat jen tehdy, když ho potřebuje. Placení lze pozastavit, tarify okamžitě změnit i zrušit. Vše si přitom každý vyřídí sám bez nutné pomoci prodejního personálu nebo zákaznické péče.

V případě dotazu se lidé mohou kdykoliv obrátit na chatbota TOBiho. Kdyby jeho pomoc nestačila, zákazníka bude kontaktovat operátor zákaznické péče.

Platforma Vodafone One doplňuje standardní nabídku Vodafonu. Aplikace aktuálně funguje pro nové SIM karty a přenos telefonního čísla od konkurence. Aplikace bude procházet dalším vývojem, a to také na základě zpětné vazby od zákazníků. V budoucnu se zaměří i na další produkty a funkce. Vzhledem k pevné měsíční platbě není možné využít služby třetích stran nebo roaming mimo Zónu 1 – to zjednodušeně znamená mimo Evropu. Více na webu Vodafone One.

Zdroj: www.vodafone.cz

Další články

Další články od Vodafone

Vyhrajte s Vodafonem vstupenky na blížící se esportové mistrovství v Brně

Vyhrajte s Vodafonem vstupenky na blížící se esportové mistrovství v Brně

Společnost Vodafone je partnerem největší esportové akce v České republice - herního festivalu MČR, který se uskuteční na Výstavišti v Brně ve dnech 22. až 24. listopadu. Očekává se přitom návštěva 25 tisíc fanoušků. Ve spolupráci s agenturou PLAYzone Vodafone spolupořádá i soutěž o premium lístky na tuto výjimečnou akci.
| Vodafone
S vánočními bonusy a výhodami můžete u Vodafonu ušetřit až 15 tisíc korun

S vánočními bonusy a výhodami můžete u Vodafonu ušetřit až 15 tisíc korun

Výrazné dotace na telefony, neomezené mobilní tarify za výhodnější ceny, několik měsíců pojištění zdarma i dostupné volání z chytrých hodinek. Nejen to obsahuje vánoční nabídka Vodafonu. Kdo se rozhodne dát starému telefonu šanci na nový život a odprodá ho přes službu RE-START, může navíc soutěžit o telefony a sluchátka. Věrní zákazníci si mohou vybrané nové telefony pořídit od 1 Kč a zbytek splácet bez navýšení. Vánoční bonusy jsou připravené i pro firemní zákazníky nebo pro mladé s tarify #jetovtobě.
| Vodafone
Vodafone přináší vánoční dárky u předplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

Vodafone přináší vánoční dárky u předplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

Například 6,5 GB dat za 149 korun mohou získat uživatelé s předplacenou kartou Vodafonu, a to díky vánoční akci. Pro nové zákazníky Vodafonu i SAZKAmobilu je také připravený bonus k prvnímu dobití ve formě extra kreditu. A přijde ještě jedno překvapení.
| Vodafone
Vodafone přináší vánoční dárky u přeplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

Vodafone přináší vánoční dárky u přeplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

Například 6,5 GB dat za 149 korun mohou získat uživatelé s předplacenou kartou Vodafonu, a to díky vánoční akci. Pro nové zákazníky Vodafonu i SAZKAmobilu je také připravený bonus k prvnímu dobití ve formě extra kreditu. A přijde ještě jedno překvapení.
| Vodafone
Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Jak moc jsou důležité osobní vztahy v životě, ať už jde o byznys, nebo třeba donátorské aktivity, ví dobře Veronika Brázdilová, viceprezidentka Vodafonu pro firemní zákazníky. Ať už financuje a pomáhá stavět školu pro děti v Nepálu nebo se stará o firemní zákazníky na karlovarském filmovém festivalu, k obojímu přistupuje s pokorou. Protože jak říká: „Nic není v životě samozřejmé.”
| Vodafone
Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Jak moc jsou důležité osobní vztahy v životě, ať už jde o byznys, nebo třeba donátorské aktivity, ví dobře Veronika Brázdilová, viceprezidentka Vodafonu pro firemní zákazníky. Ať už financuje a pomáhá stavět školu pro děti v Nepálu nebo se stará o firemní zákazníky na karlovarském filmovém festivalu, k obojímu přistupuje s pokorou. Protože jak říká: „Nic není v životě samozřejmé.”
| Vodafone
Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vrcholový management Vodafonu posílil Pavel Škarda v roli nového viceprezidenta pro péči o zákazníky. Na pozici viceprezidentky pro finance nastoupí v listopadu Catalina Chiribau. Už v září přišla do Vodafonu Sara Martins de Oliveira, a to na nově vytvořenou pozici ředitelky pro zákaznickou a komunikační strategii, kam bude patřit i brandová komunikace.
| Vodafone
Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vrcholový management Vodafonu posílil Pavel Škarda v roli nového viceprezidenta pro péči o zákazníky. Na pozici viceprezidentky pro finance nastoupí v listopadu Catalina Chiribau. Už v září přišla do Vodafonu Sara Martins de Oliveira, a to na nově vytvořenou pozici ředitelky pro zákaznickou a komunikační strategii, kam bude patřit i brandová komunikace.
| Vodafone
Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Ve Vodafonu ctíme hned několik pravidel, díky nimž má naše podnikání pozitivní dopad na životní prostředí. Vedle závazku být uhlíkově neutrální, podporujeme vlastními produkty cirkulární ekonomiku, snižujeme ekologickou stopu našich produktů a služeb a s tomu samému motivujeme i naše zákazníky.
| Vodafone
Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Ve Vodafonu ctíme hned několik pravidel, díky nimž má naše podnikání pozitivní dopad na životní prostředí. Vedle závazku být uhlíkově neutrální, podporujeme vlastními produkty cirkulární ekonomiku, snižujeme ekologickou stopu našich produktů a služeb a s tomu samému motivujeme i naše zákazníky.
| Vodafone