Okamžité zřízení mobilního tarifu kdekoliv, kdykoliv, žádné závazky a výdaje pod kontrolou. Díky nové aplikaci Vodafone One máte telefonní číslo do 5 minut, protože si lze snadno vyřídit eSIM. Nepodepisuje se smlouva, nepředkládá občanský průkaz. Služba nabízí neomezené tarify, předplácí se ve spojení s platební kartou a přináší flexibilitu i při používání tarifu. Funguje také pro fyzické SIM, aktivace se pak odkládá na moment dodání karty.
Dlouhodobou strategií Vodafonu je digitalizovat Česko, a tak nyní přináší i nový způsob, jak si zákazníci mohou pořídit a také spravovat své mobilní neomezené tarify. Jde o aplikaci s názvem Vodafone One. Funguje jednoduše a zákazník má díky ní vše pod palcem: stačí si stáhnout aplikaci, vyplnit přihlašovací údaje a zaregistrovat svou platební kartu. Následně si už každý může vybrat produkty, o které má zájem, a začít je obratem používat. Inspirací pro jednoduchost aplikace jsou moderní předplacené služby, které lidé znají například z oblasti televizní a filmové nabídky.
Na výběr jsou zatím tři neomezené mobilní tarify, a to i pro přenos čísla od konkurence k Vodafonu: Basic One, Super One a Premium One. Všechny nabízejí neomezený objem dat, neomezené volání i SMS a cena začíná na velmi atraktivní částce 697 korun. Tarify se liší rychlostí stahování, podrobně jsou popsané tady. Jde o jasně daný měsíční poplatek, zákazník má výdaje pod kontrolou a nezaplatí ani korunu navíc, není ani možné čerpat nebo platit služby po jednotkách. Měsíční poplatek se bude automaticky strhávat z platební karty vždy na začátku nového období.
Telefonní číslo rychle a odkudkoliv
Při využití aplikace Vodafone One získá zákazník telefonní číslo a služby do 5 minut, protože díky aplikaci si lze snadno vyřídit eSIM. Kdo bude chtít klasickou SIM kartu, aktivuje si služby hned po jejím doručení poštou.
„Vodafone One představuje naši dlouhodobou strategii v poskytování telekomunikačních služeb. Nemusíte podepisovat smlouvy, chodit na pobočku, skládat jistinu nebo volat na linku. Žijeme v digitální době, proto nově dáváme lidem možnost si svobodně a nezávisle pořídit i spravovat své mobilní služby,“ říká Zohar Weitz, viceprezidentka Vodafonu pro nefiremní zákazníky.
Placení lze pozastavit i okamžitě zrušit
Svůj tarif si každý s pomocí platební karty ve Vodafone One předplácí, což přináší flexibilitu – tarif může používat jen tehdy, když ho potřebuje. Placení lze pozastavit, tarify okamžitě změnit i zrušit. Vše si přitom každý vyřídí sám bez nutné pomoci prodejního personálu nebo zákaznické péče.
V případě dotazu se lidé mohou kdykoliv obrátit na chatbota TOBiho. Kdyby jeho pomoc nestačila, zákazníka bude kontaktovat operátor zákaznické péče.
Platforma Vodafone One doplňuje standardní nabídku Vodafonu. Aplikace aktuálně funguje pro nové SIM karty a přenos telefonního čísla od konkurence. Aplikace bude procházet dalším vývojem, a to také na základě zpětné vazby od zákazníků. V budoucnu se zaměří i na další produkty a funkce. Vzhledem k pevné měsíční platbě není možné využít služby třetích stran nebo roaming mimo Zónu 1 – to zjednodušeně znamená mimo Evropu. Více na webu Vodafone One.
Zdroj: www.vodafone.cz