Lidl··4 min

Lidl spouští svou UEFA EURO 2024TM kampaň Lidl Kids Team

Lidl využije své partnerství UEFA EURO 2024 TM k tomu, aby dětem poskytl unikátní zážitek, který se naskytne jednou za život. V programu Lidl Kids Team se děti z celé Evropy ujmou oslavované role doprovodu hráčů na všech UEFA EURO 2024 zápasech. Rodiče a opatrovníci mají šanci umožnit svému dítěti doprovodit hráče na hřiště prostřednictvím aplikace Lidl Plus.

12.03.2024 | Praha

Lidl tým

Lidl, oficiální partner UEFA EURO 2024TM, představuje program Lidl Kids Team, kampaň, která dává šanci více než 1 100 dětem být oficiálním hráčským doprovodem UEFA EURO 2024.

Společnost Lidl Česká republika spustila soutěž ve stylu loterie, do které se mohou zapojit rodiče/zákonní zástupci a potenciálně vyhrát místo v Lidl Kids Team pro své dítě ve věku od 6 do 10 let, bez ohledu na pohlaví, původ nebo fyzické a duševní schopnosti. Stačí, když v mobilní aplikaci Lidl Plus vyplní příslušné vstupní formuláře. Výherci budou následně náhodně vybráni, aby měl stejnou šanci na výhru každý účastník.

Úspěšní účastníci vyhrají nejen zkušenost s doprovodem hráčů. Lidl také hradí veškeré náklady na bezbariérové cestování na UEFA EURO 2024 v Německu nejen pro dítě, ale také pro žádajícího rodiče/opatrovníka. Této jedinečné události, která se odehraje jednou za život, se tak může zúčastnit každý výherce bez ohledu na finanční situaci. Než se připojíte k nejlepším evropským fotbalistům na hřišti před desítkami tisíc fanoušků v zápase UEFA EURO 2024, bude vás čekat nabitý itinerář plný zábavy a vzdělávacích zážitků přímo v místě konání.

Na turnaji, který se koná v Německu od 14. června do 14. července 2024, budou nejlepší národní fotbalové týmy v Evropě soutěžit o titul mistra Evropy. S 22 místy pro doprovod hráčů (11 pro každý tým) na každém z 51 fotbalových zápasů v turnaji máte spoustu příležitostí vyhrát nezapomenutelný zážitek pro vás a vaše dítě na jednom z největších fotbalových jevišť. Děti z České republiky na hřiště doprovodí český tým.

Zoltán Nepp, jednatel společnosti Česká republika řekl: „Ve společnosti Lidl klademe do centra našich aktivit lidi. Těší nás, že ve spolupráci s UEFA můžeme našim zákazníkům prostřednictvím Lidl Kids Team nabídnout takové zážitky, které se naskytnou jen jedinkrát za život. Chceme našim zákazníkům ukázat, že jsme v jejich týmu. Ať už jde o hledání nejlepších možných cen, aby pro ně byl nákup potravin dostupnější, o nabízení co nejčerstvějšího ovoce a zeleniny nebo o umožnění přístupu na jeden z největších fotbalových turnajů, můžou se na nás spolehnout. Jako Lidl jsme aktivní ve více než 30 zemích a jsme hrdí na to, že v rámci společnosti kombinujeme různorodou kulturu."

Vedení společnosti Lidl v roce 2023 představilo motto „Společně v Lidlu“ a dalo tak jednoznačně najevo, že Lidl prosazuje a požaduje korektní, otevřenou a důvěryhodnou spolupráci a netoleruje nerovné zacházení. Férovost, rovné příležitosti a inkluze na prvním místě se bude prolínat partnerstvím Lidlu po celou sezónu UEFA. To jsou také základní hodnoty ve fotbale. Být součástí Lidl Kids Team je jen začátek. V letošním roce chce Lidl přivést miliony fotbalových fanoušků k oslavě turnaje – doma s rodinou a přáteli nebo ve fanzónách Lidl. Všichni zákazníci Lidlu budou mít možnost vyhrát volné vstupenky na zápasy UEFA EURO 2024. Sledujte tedy svou aplikaci Lidl Plus, kde získáte další informace.

Soutěž Lidl Kids Team bude otevřena pro přihlašování od 11. března 2024 do 7. dubna 2024. Všichni šťastní výherci budou informováni prostřednictvím e-mailu. V zájmu ochrany před jakýmkoli podvodem prosím nereagujte na žádnou jinou formu kontaktu.

Zdroj: spolecnost.lidl.cz

Zadavatel
Lidl

Lidl

Lidl je německý řetězec diskontních prodejen, který působí ve 30 zemích Evropy a ve Spojených státech amerických. Stejně jako Kaufland je Lidl součástí skupiny Schwarz-Gruppe, která je největší maloobchodní společností v Evropě.

Další články od Lidl

Zákazníci mohou využívat službu Lidl Pay a Kaufland Pay: rychlé a bezpečné platby s automatickým uplatněním slev
Lidl

Zákazníci mohou využívat službu Lidl Pay a Kaufland Pay: rychlé a bezpečné platby s automatickým uplatněním slev

Společnost Lidl a Kaufland Česká republika patřící do obchodní skupiny Schwarz nabízí svým zákazníkům nový platební systém Lidl Pay/Kaufland Pay, který přináší bezpečné a rychlé transakce. Tato funkce nejen že zjednodušuje nákupní proces, ale také automaticky umožňuje uplatnit dostupné slevy z věrnostního programu, čímž zákazník ušetří čas i peníze. Stačí, když si zákazníci přidají platební kartu do aplikace Lidl Plus nebo Kaufland Card, následně aktivují funkci Lidl Pay/Kaufland Pay a při placení u pokladny načtou QR kód své věrnostní karty. Svůj nákup tak zaplatí jediným skenem, aniž by museli u pokladny vytahovat peněženku.
Lidl oficiálně zahájil provoz nového logistického centra v Bravanticích
Lidl

Lidl oficiálně zahájil provoz nového logistického centra v Bravanticích

Dne 1. září 2024 byl zahájen provoz nového ekologického logistického centra v Bravanticích u Ostravy. První závoz proběhl 16. července a první zaměstnanci se začali do areálu přesouvat také v průběhu července. Od září centrum zásobuje prvních 26 prodejen. Většinu spotřeby elektrické energie pokrývá výroba z plynové kogenerační jednotky. Jde o první takový sklad, který Lidl postavil v Evropě. Cílem je zefektivnit logistiku s důrazem na ekologii a využít špičkové technologie k optimalizaci provozu a minimalizaci dopadů na životní prostředí.
Lidl podporuje české zemědělce: Přijďte objevit nové příležitosti na Zemi živitelku 2024
Lidl

Lidl podporuje české zemědělce: Přijďte objevit nové příležitosti na Zemi živitelku 2024

V Českých Budějovicích se od 22. do 27. srpna 2024 koná již padesátý ročník mezinárodního agrosalonu Země živitelka, nejvýznamnější akce v oblasti zemědělství v České republice. Poprvé se této prestižní události zúčastní také společnost Lidl Česká republika, která díky dlouhodobé podpoře a spolupráci s českými zemědělci patří mezi největší odběratele domácí zemědělské produkce.
Zákazníci Lidlu opět vybrali místa, kde vyrostou nové lesy
Lidl

Zákazníci Lidlu opět vybrali místa, kde vyrostou nové lesy

Zákazníci společnosti Lidl vybrali místa, kde vyrostou nové lesy. Hlasováním v aplikaci Lidl Plus lidé rozhodli, kde obchodní řetězec do konce letošního roku vysadí až 250 tisíc stromů. Nový les tak vznikne v Komořanském údolí u Prahy, Rožnově pod Radhoštěm, Moravské Knínici a na dalších deseti místech napříč republikou. Kromě toho se mohli lidé zapojit do soutěže o pobyt v přírodě na Katlově pod záštitou ambasadora projektu Jakuba Vágnera.
Lidl přináší akci Back to School: Školní potřeby za skvělé ceny a soutěž o zajímavé výhry
Lidl

Lidl přináší akci Back to School: Školní potřeby za skvělé ceny a soutěž o zajímavé výhry

Společnost Lidl Česká republika s potěšením oznamuje zahájení akce Back to School, která nabízí rodičům skvělou příležitost nakoupit školní potřeby za výhodné ceny. V rámci nabídky mohou zákazníci v prodejnách Lidl využít speciálních cen na široký sortiment produktů, které usnadní přípravu dětí na nový školní rok. Zákazníci se zároveň mohou zapojit do soutěže o lákavé výhry, které zpříjemní začátek prvního pololetí.
Lidl začne posílat letáky přes aplikaci WhatsApp
Lidl

Lidl začne posílat letáky přes aplikaci WhatsApp

Společnost Lidl se od 25. července 2024 připojuje k digitální revoluci a začíná zasílat své letáky prostřednictvím aplikace WhatsApp. Tento krok přináší zákazníkům nejen pohodlný, ale i ekologický způsob, jak se dostat k aktuálním nabídkám. Obchodní řetězec tak odpovídá na rostoucí oblibu digitálních médií a zároveň šetří přírodní zdroje. Digitální letáky nabídnou přehledné informace a budou šetrné k životnímu prostředí.
Čeští zákazníci zůstávají věrní vanilce a čokoládě: Lidl přichází s více než 60 druhy zmrzlin
Lidl

Čeští zákazníci zůstávají věrní vanilce a čokoládě: Lidl přichází s více než 60 druhy zmrzlin

Čeští zákazníci mají jasno, pokud jde o jejich oblíbené zmrzliny – vanilka a čokoláda jsou stále na vrcholu žebříčku. Avšak příchuť slaného karamelu si rychle získává čím dál více příznivců. Obchodní řetězec Lidl přichází s rozmanitým sortimentem, který zahrnuje více než 60 druhů zmrzlin. Letní novinkou jsou osvěžující sorbety s příchutěmi exotického ovoce, jako je maracuja, ananas, mango a papája. Všechny tyto zmrzliny společnost nabízí pod privátními značkami Gelatelli a Ballino.
Lidl kyticí Florine podporuje etiopské ženy
Lidl

Lidl kyticí Florine podporuje etiopské ženy

Lidl od 11. července nabídne zákazníkům kytici Florine, jejímž nákupem podpoří projekt Mela for Her v Etiopii, který se zasazuje o ochranu práv žen. Projekt má totiž za cíl zajistit etiopským dívkám a ženám přístup ke kvalitním, cenově dostupným a udržitelným hygienickým potřebám.
Vyberte, kde vyroste nový Lidl Les
Lidl

Vyberte, kde vyroste nový Lidl Les

Zákazníci Lidlu mají letos opět možnost rozhodnout o tom, kde vyroste nový les. Právě dnes totiž startuje hlasování, na základě kterého následně Lidl vysází les v každém kraji České republiky. Hlasující mají navíc možnost vyhrát pobyt v přírodě na Katlově u Jakuba Vágnera. V letošním roce plánuje Lidl vysadit až 250 000 stromů.
Lidl a Světový fond na ochranu přírody spojují síly. Uzavírají partnerství na pět let
Lidl

Lidl a Světový fond na ochranu přírody spojují síly. Uzavírají partnerství na pět let

Společnost Lidl rozšířila spolupráci s mezinárodní neziskovou organizací Světový fond na ochranu přírody (WWF). Strategické partnerství uzavřely na pětileté období. Cílem spolupráce je pracovat na řešení klíčových ekologických problémů současnosti, mezi které patří mj. podpora ochrany biodiverzity, vědomé stravování či snaha o snížení plýtvání potravinami.