Společnost Lidl se od 25. července 2024 připojuje k digitální revoluci a začíná zasílat své letáky prostřednictvím aplikace WhatsApp. Tento krok přináší zákazníkům nejen pohodlný, ale i ekologický způsob, jak se dostat k aktuálním nabídkám. Obchodní řetězec tak odpovídá na rostoucí oblibu digitálních médií a zároveň šetří přírodní zdroje. Digitální letáky nabídnou přehledné informace a budou šetrné k životnímu prostředí.
25.07.2024 | Praha
Každou neděli zašleme našim zákazníkům, kteří se přihlásili k našemu WhatsApp kanálu, nový digitální leták s nabídkami na následující týden. Jako poděkování za přihlášení bude mít zákazník možnost využít exkluzivní 5% kupón na jeden nákup. Ten obdrží noví odběratelé přímo do aplikace Lidl Plus. Tento kupón bude platný pouze jednou a jeho cílem bude motivovat zákazníky k využívání našich digitálních služeb.
Zdroj: spolecnost.lidl.cz