Lidl··4 min

Vyberte, kde vyroste nový Lidl Les

Lidl

Lidl

Lidl je německý řetězec diskontních prodejen, který působí ve 30 zemích Evropy a ve Spojených státech amerických. Stejně jako Kaufland je Lidl součástí skupiny Schwarz-Gruppe, která je největší maloobchodní společností v Evropě.

Tisková zpráva

Zákazníci Lidlu mají letos opět možnost rozhodnout o tom, kde vyroste nový les. Právě dnes totiž startuje hlasování, na základě kterého následně Lidl vysází les v každém kraji České republiky. Hlasující mají navíc možnost vyhrát pobyt v přírodě na Katlově u Jakuba Vágnera. V letošním roce plánuje Lidl vysadit až 250 000 stromů.

01.07.2024 | Praha

Sázení Lidl Lesa

Hlasování o výsadbu nového lesa začíná právě dnes 1. července a potrvá až do středy 31. července. Zahrnuje přitom 42 lokalit napříč celou Českou republikou, kterým mohou zákazníci Lidlu poslat svůj hlas. Lidl Les vyroste v každém kraji, vybírat bude možné hned ze tří lokalit a zvítězí ta s nejvyšším počtem hlasů. Do konce letošního roku na místech, která určí zákazníci, vyroste až 250 000 listnatých i jehličnatých stromů.

Ambasadorem projektu je profesionální rybář a cestovatel Jakub Vágner. S projektem Lidl Lesa je spojen již od jeho začátku a pravidelně se účastní také samotné výsadby spolu se zaměstnanci Lidlu.

„S věkem člověk pochopí, že největší hodnotou je čas. Začne pak dělat pouze věci, které ho baví a dávají mu smysl. Jako kluk jsem trávil hodně času se svým strýčkem, který dělal fořta. Celý život se staral o les a jeho obyvatele. Chodil jsme s ním mezi malými stromečky a on mi vždy popisoval, jak je spolu celá příroda propojena. Dnes už strýček bohužel není, ale já chodím tím stejným lesem. Kdysi nad kolena, dnes hledím vysoko k jeho korunám. Les nám dává život a je fajn na to nezapomínat. Jsem rád, že tento projekt funguje už tři roky a doufám, že bude i nadále. Jsem zvědav, které lokality v hlasování zákazníci Lidlu vyberou,“ popisuje známý rybář a cestovatel.

Zaslání hlasu pro vybranou lokalitu je jednoduché. Stačí nakoupit v Lidlu, při placení načíst mobilní aplikaci Lidl Plus a do 31.7. zaslat svůj hlas. Hlasovat je možné opakovaně, čímž je možné podpořit vybrané místo, ale také zvýšit vlastní šance na výhru. Hlasující se totiž zasláním hlasu mohou zapojit do soutěže o 3 vouchery na čtyřdenní pobyt na Katlově s rybářským průvodcem a možností rybaření a dárkové karty v hodnotě 3000 Kč.

„V minulém roce měli výherci pobytu na Katlově velkou radost a jsme přesvědčení o tom, že spokojení budou i letos. Věříme ale, že to není hlavní motivace k hlasování. Množství zaslaných hlasů v loňském roce nás utvrdilo v tom, že lidem není jejich okolí lhostejné a rádi se do obnovy lesů spolu s námi zapojí i tím, že zašlou svůj hlas vybrané lokalitě. Díky letošnímu ročníku už se bude jednat až o čtvrt milionu vysázených stromů,“ podotýká mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková.

Lokality pro výsadbu si mohou zájemci prohlédnout na stránkách www.lidl-les.cz, kde se dozví i více o důvodech, proč z těchto míst původní lesy zmizely. Vhodná místa pro výsadbu spolu s Lidlem pomohla vybrat společnost Lesy ČR. Také Lesy ČR jsou, stejně jako Jakub Vágner, do projektu zapojeny již od samého začátku.

„Prioritou Lesů České republiky je obnova porostů a péče o ně. Krajina, ve které žijeme a kterou utváříme, ale není lhostejná ani našim partnerům. Patří mezi ně i Lidl. Letos budeme už třetím rokem společně vysazovat lesy nové generace, smíšené a druhově pestré,“ říká vedoucí Odboru marketingu a komunikace Lesů ČR Přemysl Šrámek.

Do výsadby nových stromů se opět zapojí také zaměstnanci Lidlu formou firemního dobrovolnictví. Nový Lidl Les ve vybrané lokalitě vysází v průběhu října letošního roku.

Zdroj: spolecnost.lidl.cz

Další články

Další články od Lidl

Za nákupy v Lidlu získáte exkluzivní kuchařku

Za nákupy v Lidlu získáte exkluzivní kuchařku

Vánoční svátky jsou za dveřmi a Lidl přináší pro své zákazníky jedinečnou příležitost. V rámci nového věrnostního programu mohou za své nákupy získat exkluzivní kuchařku „Když jídlo spojuje“, vytvořenou ve spolupráci se šéfkuchařem Romanem Paulusem. Akce startuje v pondělí 11. listopadu a potrvá až do 22. prosince, nebo vyčerpání zásob.
| Lidl
Lidl zahajuje sbírku Srdce dětem, která pomohla malé Nině a dalším vážně nemocným dětem

Lidl zahajuje sbírku Srdce dětem, která pomohla malé Nině a dalším vážně nemocným dětem

Lidl Česká republika již po čtrnácté spouští sbírku Srdce dětem, která bude probíhat od 4. do 17. listopadu ve všech prodejnách Lidlu, a následně také od 18. listopadu do 13. prosince prostřednictvím aplikace Lidl Plus. Kampaň, kterou Lidl pořádá ve spolupráci s organizací Život dětem, pomáhá dětem s vážnými onemocněními. Díky ojedinělé sbírce například získala rodina malé Niny, která se narodila s těžkou formou spinální svalové atrofie, prostředky na nákladnou genovou léčbu Zolgensma.
| Lidl
Lidl spouští employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českou republikou

Lidl spouští employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českou republikou

Společnost Lidl Česká republika spouští employer brandingovou kampaň „Příležitost pro každého“, která navazuje na úspěšnou produktovou kampaň „Lidl, Lidl, Lidl“. Ta měla za cíl ukázat zákazníkům, že právě Lidl je odpovědí na jejich potřeby a otázky. V rámci nové kampaně se společnost zaměřuje na široké spektrum lidí a představuje bohatou nabídku pracovních příležitostí napříč prodejnami, logistickými centry i administrativními pozicemi. Cílem je ukázat, že v Lidlu si každý může vybrat pozici, která odpovídá jeho potřebám, ať už jde o zkrácený úvazek, místo výkonu práce nebo možnosti kariérního růstu.
| Lidl
Lidl posiluje své závazky v oblasti klimatu: Čistá nula do roku 2050

Lidl posiluje své závazky v oblasti klimatu: Čistá nula do roku 2050

Společnost Lidl se na základě nových ambiciózních klimatických cílů v dodavatelském řetězci zavázala k uhlíkové neutralitě do roku 2050. V rámci své mezinárodní CSR strategie tak opět výrazně posiluje svůj závazek k odpovědnému podnikání a ochraně klimatu. Společnost Lidl již ve všech zemích zaznamenala ve srovnání s rokem 2019 výrazné snížení emisí skleníkových plynů o 52 %.
| Lidl
Plaťte s Lidl Pay a Visa kartou a vyhrajte až 120 000 Kč na nákupy v Lidlu

Plaťte s Lidl Pay a Visa kartou a vyhrajte až 120 000 Kč na nákupy v Lidlu

Lidl přináší jedinečnou šanci vyhrát velké ceny – při platbě kartou VISA uloženou v Lidl Pay mohou zákazníci vyhrát až 120 000 Kč na nákupy v prodejnách Lidl. Každý výherce obdrží 60 kupónů v hodnotě 2 000 Kč, které lze využít po celý rok. Zapojit se do soutěže je snadné! Stačí nakoupit za alespoň 350 Kč, naskenovat svou Lidl Plus kartu a sbírat známky. Jakmile nasbíráte 8 známek, automaticky se zařadíte do slosování o výhry.
| Lidl
V mimořádné sbírce na pomoc lidem po záplavách se v Lidlu naplnilo 310 palet

V mimořádné sbírce na pomoc lidem po záplavách se v Lidlu naplnilo 310 palet

V potravinové sbírce na podporu obyvatel oblastí zasažených povodněmi se zákazníkům Lidlu podařilo vybrat 310 palet s trvanlivými potravinami a drogerií. Mimořádná sbírka se konala ve všech prodejnách obchodního řetězce od 18. do 25. září ve spolupráci s Českou federací potravinových bank. Společnost Lidl Česká republika množství darů rozšířila o dalších 110 palet v hodnotě 2,4 milionu Kč.
| Lidl
Zákazníci mohou využívat službu Lidl Pay a Kaufland Pay: rychlé a bezpečné platby s automatickým uplatněním slev

Zákazníci mohou využívat službu Lidl Pay a Kaufland Pay: rychlé a bezpečné platby s automatickým uplatněním slev

Společnost Lidl a Kaufland Česká republika patřící do obchodní skupiny Schwarz nabízí svým zákazníkům nový platební systém Lidl Pay/Kaufland Pay, který přináší bezpečné a rychlé transakce. Tato funkce nejen že zjednodušuje nákupní proces, ale také automaticky umožňuje uplatnit dostupné slevy z věrnostního programu, čímž zákazník ušetří čas i peníze. Stačí, když si zákazníci přidají platební kartu do aplikace Lidl Plus nebo Kaufland Card, následně aktivují funkci Lidl Pay/Kaufland Pay a při placení u pokladny načtou QR kód své věrnostní karty. Svůj nákup tak zaplatí jediným skenem, aniž by museli u pokladny vytahovat peněženku.
| Lidl
Lidl oficiálně zahájil provoz nového logistického centra v Bravanticích

Lidl oficiálně zahájil provoz nového logistického centra v Bravanticích

Dne 1. září 2024 byl zahájen provoz nového ekologického logistického centra v Bravanticích u Ostravy. První závoz proběhl 16. července a první zaměstnanci se začali do areálu přesouvat také v průběhu července. Od září centrum zásobuje prvních 26 prodejen. Většinu spotřeby elektrické energie pokrývá výroba z plynové kogenerační jednotky. Jde o první takový sklad, který Lidl postavil v Evropě. Cílem je zefektivnit logistiku s důrazem na ekologii a využít špičkové technologie k optimalizaci provozu a minimalizaci dopadů na životní prostředí.
| Lidl
Lidl podporuje české zemědělce: Přijďte objevit nové příležitosti na Zemi živitelku 2024

Lidl podporuje české zemědělce: Přijďte objevit nové příležitosti na Zemi živitelku 2024

V Českých Budějovicích se od 22. do 27. srpna 2024 koná již padesátý ročník mezinárodního agrosalonu Země živitelka, nejvýznamnější akce v oblasti zemědělství v České republice. Poprvé se této prestižní události zúčastní také společnost Lidl Česká republika, která díky dlouhodobé podpoře a spolupráci s českými zemědělci patří mezi největší odběratele domácí zemědělské produkce.
| Lidl
Zákazníci Lidlu opět vybrali místa, kde vyrostou nové lesy

Zákazníci Lidlu opět vybrali místa, kde vyrostou nové lesy

Zákazníci společnosti Lidl vybrali místa, kde vyrostou nové lesy. Hlasováním v aplikaci Lidl Plus lidé rozhodli, kde obchodní řetězec do konce letošního roku vysadí až 250 tisíc stromů. Nový les tak vznikne v Komořanském údolí u Prahy, Rožnově pod Radhoštěm, Moravské Knínici a na dalších deseti místech napříč republikou. Kromě toho se mohli lidé zapojit do soutěže o pobyt v přírodě na Katlově pod záštitou ambasadora projektu Jakuba Vágnera.
| Lidl