Vodafone··4 min

Kdo tvoří rodinu 21. století? Téma otevírá festival Prague Pride s podporou Vodafonu

Vodafone

Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 47 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 30. červnu 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

Tisková zpráva

Letošním tématem festivalu Prague Pride je rodina. Téma upozorňuje na legislativní problematiku kolem stejnopohlavních párů a nepřímo pokládá ve veřejném prostoru otázku, co vlastně dělá rodinu rodinou. Ačkoli od ledna bude pro páry stejného pohlaví zaveden nový institut partnerství, který jim poskytne většinu práv shodných, jako mají manželé, omezení se nadále bude týkat osvojování dětí. Nejen proto Vodafone podporuje manželství pro všechny.

Vodafone stojí jako generální partner i letos v čele festivalu Prague Pride, který potrvá od 5. do 11. srpna a zastřeší více než 200 tematických událostí na různých lokacích. Vodafone podporuje festival už od roku 2018. Operátor je dlouhodobě lídrem na poli diverzity a inkluze nejen díky vstřícným zaměstnaneckým benefitům, ale i pro svůj otevřený přístup ke všem zákazníkům. Dokazuje to i ocenění za nejlepšího zaměstnavatele LGBTQ+, které vyhrál Vodafone letos už po deváté.

Od ledna bude v Česku pro páry stejného pohlaví zaveden nový institut partnerství, přesto například vyřídit přisvojení dítěte partnerem nějaký čas trvá a nebiologický rodič v té době nemá nárok na otcovskou dovolenou. „Pro Vodafone to znamená, že ekvivalent takzvané otcovské dovolené budeme nadále našim zaměstnancům a zaměstnankyním z duhových rodin poskytovat z vlastních prostředků. Měříme stejným metrem všem,“ říká Jana Vychroňová, manažerka diverzity a inkluze Vodafonu.

Prorodinné zaměstnanecké benefity operátora zahrnují například 16 týdnů placené dovolené navíc pro druhého z rodičů v případě narození či adopce dítěte. Nebo také fázovaný návrat po rodičovské dovolené, kdy člověk pracuje po dobu šesti měsíců na zkrácený úvazek, ale pobírá přitom plnou mzdu. Podobný benefit firma letos zavedla i pro ty, kteří odcházejí do důchodu - jim nabízí tzv. fázovaný odchod.

Pride Village na Střeleckém ostrově

Co se týká doprovodného programu festivalu, letošní ročník zahrnuje více než 200 tematických událostí, koncertů i vystoupení na různých místech. Vodafone připravuje pro všechny, kteří se chystají na Střelecký ostrov, odpočinkovou zónu zahrnující ikonický fotopoint s výhledem na Prahu i duhová lehátka k posezení.

Duhový průvod

Festivalové dny vyvrcholí duhovým průvodem v sobotu 10. srpna. Průvod vyrazí v poledne z Václavského náměstí směrem na Letenskou pláň. S lidmi z Vodafonu, kteří ponesou už tradičně duhovou vlajku, půjde i oblíbený orchestr Tam Tam Batucada, který potom kolem 14:00 vystoupá na stage a předvede brazilskou bubenickou show.

V letenském Pride Parku bude mít Vodafone nachystanou zastíněnou relax zónu. Na ty nejrychlejší čekají i drobné radosti v podobě firemních reklamních předmětů. Pro zájemce je připravený také body marbling stan, který v loňském roce zaznamenal obrovský úspěch. Lidé si v něm můžou nechat obtisknout barevný mramorový vzor přímo na tělo. V neposlední řadě rozsvítí Vodafone v Pride Parku i charitativní QR kód pro ty, kteří by rádi přispěli na iniciativu Jsme fér usilující o úplné zrovnoprávnění LGBTQ+ lidí, párů a rodin s dětmi v Česku.

Duhové televizní hity

Pozadu nezůstává Vodafone TV Videotéka, ta obsahuje i pestrou sekci Extra, která kromě Filmbox filmů či Disney Channel seriálů zahrnuje také kategorii Queer, ve které jsou celoročně k zhlédnutí aktuální i klasické filmy s tématikou LGBTQ+. Od 1. srpna k nim přibude mysteriózní francouzský snímek Pět ďáblůa také se do nabídky vrátí oblíbený izraelský dramatický film Slušný občan.

V rámci nové televizní nabídky je Vodafone Videotéka s více než 2 000 tituly dostupná všem se základní nabídkou Vodafone TV+. Předplatitelé se staršími tarify Vodafone TV mají Videotéku v rámci TV tarifů Komfort a Komplet.

Zdroj: www.vodafone.cz

Další články

Další články od Vodafone

Vyhrajte s Vodafonem vstupenky na blížící se esportové mistrovství v Brně

Vyhrajte s Vodafonem vstupenky na blížící se esportové mistrovství v Brně

Společnost Vodafone je partnerem největší esportové akce v České republice - herního festivalu MČR, který se uskuteční na Výstavišti v Brně ve dnech 22. až 24. listopadu. Očekává se přitom návštěva 25 tisíc fanoušků. Ve spolupráci s agenturou PLAYzone Vodafone spolupořádá i soutěž o premium lístky na tuto výjimečnou akci.
| Vodafone
S vánočními bonusy a výhodami můžete u Vodafonu ušetřit až 15 tisíc korun

S vánočními bonusy a výhodami můžete u Vodafonu ušetřit až 15 tisíc korun

Výrazné dotace na telefony, neomezené mobilní tarify za výhodnější ceny, několik měsíců pojištění zdarma i dostupné volání z chytrých hodinek. Nejen to obsahuje vánoční nabídka Vodafonu. Kdo se rozhodne dát starému telefonu šanci na nový život a odprodá ho přes službu RE-START, může navíc soutěžit o telefony a sluchátka. Věrní zákazníci si mohou vybrané nové telefony pořídit od 1 Kč a zbytek splácet bez navýšení. Vánoční bonusy jsou připravené i pro firemní zákazníky nebo pro mladé s tarify #jetovtobě.
| Vodafone
Vodafone přináší vánoční dárky u předplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

Vodafone přináší vánoční dárky u předplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

Například 6,5 GB dat za 149 korun mohou získat uživatelé s předplacenou kartou Vodafonu, a to díky vánoční akci. Pro nové zákazníky Vodafonu i SAZKAmobilu je také připravený bonus k prvnímu dobití ve formě extra kreditu. A přijde ještě jedno překvapení.
| Vodafone
Vodafone přináší vánoční dárky u přeplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

Vodafone přináší vánoční dárky u přeplacených karet: extra kredit a spoustu GB dat navíc

Například 6,5 GB dat za 149 korun mohou získat uživatelé s předplacenou kartou Vodafonu, a to díky vánoční akci. Pro nové zákazníky Vodafonu i SAZKAmobilu je také připravený bonus k prvnímu dobití ve formě extra kreditu. A přijde ještě jedno překvapení.
| Vodafone
Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Jak moc jsou důležité osobní vztahy v životě, ať už jde o byznys, nebo třeba donátorské aktivity, ví dobře Veronika Brázdilová, viceprezidentka Vodafonu pro firemní zákazníky. Ať už financuje a pomáhá stavět školu pro děti v Nepálu nebo se stará o firemní zákazníky na karlovarském filmovém festivalu, k obojímu přistupuje s pokorou. Protože jak říká: „Nic není v životě samozřejmé.”
| Vodafone
Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Veronika Brázdilová: Byznys se nejlépe buduje na osobních vztazích. Stejně jako všechno ostatní v životě

Jak moc jsou důležité osobní vztahy v životě, ať už jde o byznys, nebo třeba donátorské aktivity, ví dobře Veronika Brázdilová, viceprezidentka Vodafonu pro firemní zákazníky. Ať už financuje a pomáhá stavět školu pro děti v Nepálu nebo se stará o firemní zákazníky na karlovarském filmovém festivalu, k obojímu přistupuje s pokorou. Protože jak říká: „Nic není v životě samozřejmé.”
| Vodafone
Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vrcholový management Vodafonu posílil Pavel Škarda v roli nového viceprezidenta pro péči o zákazníky. Na pozici viceprezidentky pro finance nastoupí v listopadu Catalina Chiribau. Už v září přišla do Vodafonu Sara Martins de Oliveira, a to na nově vytvořenou pozici ředitelky pro zákaznickou a komunikační strategii, kam bude patřit i brandová komunikace.
| Vodafone
Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vedení Vodafonu doplní viceprezident pro péči o zákazníky Pavel Škarda a viceprezidentka pro finance Catalina Chiribau

Vrcholový management Vodafonu posílil Pavel Škarda v roli nového viceprezidenta pro péči o zákazníky. Na pozici viceprezidentky pro finance nastoupí v listopadu Catalina Chiribau. Už v září přišla do Vodafonu Sara Martins de Oliveira, a to na nově vytvořenou pozici ředitelky pro zákaznickou a komunikační strategii, kam bude patřit i brandová komunikace.
| Vodafone
Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Ve Vodafonu ctíme hned několik pravidel, díky nimž má naše podnikání pozitivní dopad na životní prostředí. Vedle závazku být uhlíkově neutrální, podporujeme vlastními produkty cirkulární ekonomiku, snižujeme ekologickou stopu našich produktů a služeb a s tomu samému motivujeme i naše zákazníky.
| Vodafone
Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Chráníme planetu a životní prostředí: Jaké jsou naše závazky a jaký dopad má naše podnikání?

Ve Vodafonu ctíme hned několik pravidel, díky nimž má naše podnikání pozitivní dopad na životní prostředí. Vedle závazku být uhlíkově neutrální, podporujeme vlastními produkty cirkulární ekonomiku, snižujeme ekologickou stopu našich produktů a služeb a s tomu samému motivujeme i naše zákazníky.
| Vodafone