Seznam.cz··2 min

Stali se tvářemi nové kampaně a říkají, jak to doopravdy je. Právo do podpory nového formátu zapojilo vlastní redakci

Seznam.cz

Seznam.cz

Seznam.cz je český internetový portál a vyhledávač. Byl založen roku 1996 Ivem Lukačovičem a posléze se stal jedním z prvních českých internetových katalogů a vyhledávačů v České republice. Má sídlo v Praze, centrálu na Smíchově a část obchodního oddělení v Holešovicích.

Tisková zpráva

Právo, tištěný deník vydavatelské společnosti Borgis, vychází od 2. června ve zcela nové grafické podobě, kterou podpoří komunikační kampaní. Ve zpracované kreativě se představí tváře redakce deníku.

Marketingová kampaň startuje v den prvního vydání deníku v novém grafickém formátu a vyvrcholí na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary, kde je Právo již tradičně hlavním mediálním partnerem. Kreativní koncept kampaně vznikl ve spolupráci s marketingovým oddělením Seznam.cz.

Pro mnoho čtenářů, jak nám ukazují výsledky z průzkumů, je čtení novin denní rituál – chvilka odpočinku, stabilita a pečlivě srovnaný balíček informací v jinak nekonečném online světě. Všichni víme, že dnešní doba tištěným médiím nepřeje, ale redakce podniká kroky k tomu, aby měl deník Právo před sebou co nejdelší budoucnost,“ říká Eliška Farářová, brand manažerka Seznam.cz pro deník Právo.

„Víme, že změny má rád jen málokdo, a naprosto upřímně přiznáváme, že ten prvotní šok ze změny si zažila i půlka redakce deníku. Centrální myšlenkou kampaně je, že změnu formátu komunikujeme realisticky, bez snahy ji přikrášlovat nebo ohýbat. Tedy stejným přístupem, jakým přistupuje ke zpracování informací samotné Právo, potažmo redakce. Napříč kampaní tedy zaznívá: V deníku Právo píšeme, jak to doopravdy je!,” říká Petra Röslerová, Idea Maker a Copywriter kampaně, k centrální myšlence kreativního pojetí a dodává: „Vážím si důvěry šéfredaktora Petra Šabaty v přijetí provokativnějšího stylu marketingové komunikace.”

V kampani se objeví vedle šéfredaktora Petra Šabaty politická reportérka Karolína Brodníčková, ekonomická redaktorka Anna Hošková, zástupce sportovní rubriky Robert Neumann nebo kulturní redaktor Jaroslav Špulák.

Zdroj: blog.seznam.cz

Další články

Další články od Seznam.cz

Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha budou nově vysílat v celoplošné komerční síti DAB Play.cz, která nyní pokrývá 58 % obyvatel. Expres FM zároveň posiluje i terestrické vysílání, nově ho posluchači naladí na frekvencích v Liberci a v Českých Budějovicích.
| Seznam.cz
Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha budou nově vysílat v celoplošné komerční síti DAB Play.cz, která nyní pokrývá 58 % obyvatel. Expres FM zároveň posiluje i terestrické vysílání, nově ho posluchači naladí na frekvencích v Liberci a v Českých Budějovicích.
| Seznam.cz
Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha budou nově vysílat v celoplošné komerční síti DAB Play.cz, která nyní pokrývá 58 % obyvatel. Expres FM zároveň posiluje i terestrické vysílání, nově ho posluchači naladí na frekvencích v Liberci a v Českých Budějovicích.
| Seznam.cz
Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha budou nově vysílat v celoplošné komerční síti DAB Play.cz, která nyní pokrývá 58 % obyvatel. Expres FM zároveň posiluje i terestrické vysílání, nově ho posluchači naladí na frekvencích v Liberci a v Českých Budějovicích.
| Seznam.cz
Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha budou nově vysílat v celoplošné komerční síti DAB Play.cz, která nyní pokrývá 58 % obyvatel. Expres FM zároveň posiluje i terestrické vysílání, nově ho posluchači naladí na frekvencích v Liberci a v Českých Budějovicích.
| Seznam.cz
Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha budou nově vysílat v celoplošné komerční síti DAB Play.cz, která nyní pokrývá 58 % obyvatel. Expres FM zároveň posiluje i terestrické vysílání, nově ho posluchači naladí na frekvencích v Liberci a v Českých Budějovicích.
| Seznam.cz
Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha budou nově vysílat v celoplošné komerční síti DAB Play.cz, která nyní pokrývá 58 % obyvatel. Expres FM zároveň posiluje i terestrické vysílání, nově ho posluchači naladí na frekvencích v Liberci a v Českých Budějovicích.
| Seznam.cz
Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha budou nově vysílat v celoplošné komerční síti DAB Play.cz, která nyní pokrývá 58 % obyvatel. Expres FM zároveň posiluje i terestrické vysílání, nově ho posluchači naladí na frekvencích v Liberci a v Českých Budějovicích.
| Seznam.cz
Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha budou nově vysílat v celoplošné komerční síti DAB Play.cz, která nyní pokrývá 58 % obyvatel. Expres FM zároveň posiluje i terestrické vysílání, nově ho posluchači naladí na frekvencích v Liberci a v Českých Budějovicích.
| Seznam.cz
Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha navyšují pokrytí v DAB

Rádia Expres FM a Classic Praha budou nově vysílat v celoplošné komerční síti DAB Play.cz, která nyní pokrývá 58 % obyvatel. Expres FM zároveň posiluje i terestrické vysílání, nově ho posluchači naladí na frekvencích v Liberci a v Českých Budějovicích.
| Seznam.cz