Seznam.cz··3 min

Seznam Brand Studio slaví tři zlaté na Native Advertising Awards

Seznam.cz

Seznam.cz

Seznam.cz je český internetový portál a vyhledávač. Byl založen roku 1996 Ivem Lukačovičem a posléze se stal jedním z prvních českých internetových katalogů a vyhledávačů v České republice. Má sídlo v Praze, centrálu na Smíchově a část obchodního oddělení v Holešovicích.

Tisková zpráva

Seznam Brand Studio opětovně bodovalo na plné čáře v prestižní mezinárodní soutěži Native Advertising Awards. V konkurenci nejlepších obsahových kampaní z celého světa proměnil český tým patnáct nominací ve tři zlaté, dvě stříbrné a tři bronzové sošky.

V této významné soutěži nativní reklamy, která se koná každoročně, poměřují své síly nejlepší obsahová studia z celého světa. Letos Seznam Brand Studio do boje vyslalo čtyři kampaně, které na slavnostním vyhlášení v Londýně získaly celkem osm ocenění.

Do jubilejního desátého ročníku Native Advertising Awards se přihlásil rekordní počet publisherů z celého světa – od mediálních gigantů jako BBC nebo New York Times až po inovativní contentová studia z Brazílie, Singapuru a dalších koutů světa. O to větší máme radost, že se naše práce dokázala v takto silné konkurenci prosadit. I přesto, že je pro nás nejdůležitější, že naše kampaně prokazatelně pomáhají značkám naplňovat jejich komunikační cíle a posilovat jejich byznys, nezávislé ocenění od odborníků na nativní reklamu nás potěšilo. Potvrzuje, že jdeme správným směrem a to, co děláme, má mezinárodní přesah a kvalitu,“ raduje se Honza Čapek, Brand Strategist & Project Lead.

Dále Honza Čapek doplnil, že výhra je důkazem trvale vysoké kvality práce Seznam Brand Studia, které se v soutěži Native Advertising Awards prosadilo už poněkolikáté. Úspěch podle něj potvrzuje nejen dlouhodobě vysokou úroveň studia, ale i jeho kreativní přístup a schopnost přicházet s originálními nápady, na které se klienti mohou stabilně spolehnout.

O Native Advertising Awards

Jedná se o prestižní ocenění v oblasti nativní reklamy, kterou hodnotí Native Advertising Institute z dánské Kodaně. Ten každoročně pořádá také největší mezinárodní konferenci zaměřenou na nativní reklamu, na kterou se sjíždí zástupci nejznámějších mediálních domů The New York Times, CNN, BBC, Forbes a dalších významných mediálních domů. Ty spolu pak měří síly i v Native Advertising Awards.

Oceněné spolupráce

Typ oceněníKategorieKampaňZadavatel/značka
Zlatá medaileBest Automotive ProgramCesta k radosti je jednoducháDacia
Zlatá medaileBest StrategyCesta k radosti je jednoducháDacia
Zlatá medaileBest Use of Online MediaUmění zahradních jezírekJezírka Banat
Stříbrná medaileMost Effective CampaignUmění zahradních jezírekJezírka Banat
Stříbrná medaileBest Small BudgetCesta k radosti je jednoducháDacia
Bronzová medaileBest Brand Awareness CampaignUmění zahradních jezírekJezírka Banat
Bronzová medaileBest Local CampaignAť tu po nás něco zůstaneKrušovice
Bronzová medaileBest Sustainability ProgramAť tu po nás něco zůstaneKrušovice

Zdroj: blog.seznam.cz

Další články

Další články od Seznam.cz

Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz se i letos rozhodlo pomoci svým uživatelům s výběrem produktů tím nejzábavnějším možným způsobem, a to prostřednictvím animovaných superhrdinů. Letní kampaň navazuje na jarní „očistu zahrady“ a pokračuje s dlouhodobým komunikačním konceptem, který se zrodil už v roce 2021. Kreativci ze Seznamu pro nadcházející dovolenkovou sezónu namíchali osvěžující „letní drink“ plný dobrodružství, objevování a boje o výhodné ceny, tedy o dobytí cenového ráje.
| Seznam.cz
Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz se i letos rozhodlo pomoci svým uživatelům s výběrem produktů tím nejzábavnějším možným způsobem, a to prostřednictvím animovaných superhrdinů. Letní kampaň navazuje na jarní „očistu zahrady“ a pokračuje s dlouhodobým komunikačním konceptem, který se zrodil už v roce 2021. Kreativci ze Seznamu pro nadcházející dovolenkovou sezónu namíchali osvěžující „letní drink“ plný dobrodružství, objevování a boje o výhodné ceny, tedy o dobytí cenového ráje.
| Seznam.cz
Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz se i letos rozhodlo pomoci svým uživatelům s výběrem produktů tím nejzábavnějším možným způsobem, a to prostřednictvím animovaných superhrdinů. Letní kampaň navazuje na jarní „očistu zahrady“ a pokračuje s dlouhodobým komunikačním konceptem, který se zrodil už v roce 2021. Kreativci ze Seznamu pro nadcházející dovolenkovou sezónu namíchali osvěžující „letní drink“ plný dobrodružství, objevování a boje o výhodné ceny, tedy o dobytí cenového ráje.
| Seznam.cz
Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz se i letos rozhodlo pomoci svým uživatelům s výběrem produktů tím nejzábavnějším možným způsobem, a to prostřednictvím animovaných superhrdinů. Letní kampaň navazuje na jarní „očistu zahrady“ a pokračuje s dlouhodobým komunikačním konceptem, který se zrodil už v roce 2021. Kreativci ze Seznamu pro nadcházející dovolenkovou sezónu namíchali osvěžující „letní drink“ plný dobrodružství, objevování a boje o výhodné ceny, tedy o dobytí cenového ráje.
| Seznam.cz
Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Data ze Seznam.cz Vyhledávání ukazují, že Češi nejvíc vyhledávají dovolenou v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále častěji ale hledají inspiraci na dovolenou i v méně tradičních destinacích. Mnohem více je zajímá třeba Albánie, která si v posledních letech získává srdce českých turistů. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání za posledních osm let zájem o tuto zemi vzrostl hned o 125 %.
| Seznam.cz
Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Data ze Seznam.cz Vyhledávání ukazují, že Češi nejvíc vyhledávají dovolenou v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále častěji ale hledají inspiraci na dovolenou i v méně tradičních destinacích. Mnohem více je zajímá třeba Albánie, která si v posledních letech získává srdce českých turistů. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání za posledních osm let zájem o tuto zemi vzrostl hned o 125 %.
| Seznam.cz
Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Data ze Seznam.cz Vyhledávání ukazují, že Češi nejvíc vyhledávají dovolenou v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále častěji ale hledají inspiraci na dovolenou i v méně tradičních destinacích. Mnohem více je zajímá třeba Albánie, která si v posledních letech získává srdce českých turistů. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání za posledních osm let zájem o tuto zemi vzrostl hned o 125 %.
| Seznam.cz
Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Data ze Seznam.cz Vyhledávání ukazují, že Češi nejvíc vyhledávají dovolenou v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále častěji ale hledají inspiraci na dovolenou i v méně tradičních destinacích. Mnohem více je zajímá třeba Albánie, která si v posledních letech získává srdce českých turistů. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání za posledních osm let zájem o tuto zemi vzrostl hned o 125 %.
| Seznam.cz
Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Data ze Seznam.cz Vyhledávání ukazují, že Češi nejvíc vyhledávají dovolenou v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále častěji ale hledají inspiraci na dovolenou i v méně tradičních destinacích. Mnohem více je zajímá třeba Albánie, která si v posledních letech získává srdce českých turistů. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání za posledních osm let zájem o tuto zemi vzrostl hned o 125 %.
| Seznam.cz
Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Data ze Seznam.cz Vyhledávání ukazují, že Češi nejvíc vyhledávají dovolenou v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále častěji ale hledají inspiraci na dovolenou i v méně tradičních destinacích. Mnohem více je zajímá třeba Albánie, která si v posledních letech získává srdce českých turistů. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání za posledních osm let zájem o tuto zemi vzrostl hned o 125 %.
| Seznam.cz