Seznam Brand Studio opětovně bodovalo na plné čáře v prestižní mezinárodní soutěži Native Advertising Awards. V konkurenci nejlepších obsahových kampaní z celého světa proměnil český tým patnáct nominací ve tři zlaté, dvě stříbrné a tři bronzové sošky.
V této významné soutěži nativní reklamy, která se koná každoročně, poměřují své síly nejlepší obsahová studia z celého světa. Letos Seznam Brand Studio do boje vyslalo čtyři kampaně, které na slavnostním vyhlášení v Londýně získaly celkem osm ocenění.
„Do jubilejního desátého ročníku Native Advertising Awards se přihlásil rekordní počet publisherů z celého světa – od mediálních gigantů jako BBC nebo New York Times až po inovativní contentová studia z Brazílie, Singapuru a dalších koutů světa. O to větší máme radost, že se naše práce dokázala v takto silné konkurenci prosadit. I přesto, že je pro nás nejdůležitější, že naše kampaně prokazatelně pomáhají značkám naplňovat jejich komunikační cíle a posilovat jejich byznys, nezávislé ocenění od odborníků na nativní reklamu nás potěšilo. Potvrzuje, že jdeme správným směrem a to, co děláme, má mezinárodní přesah a kvalitu,“ raduje se Honza Čapek, Brand Strategist & Project Lead.
Dále Honza Čapek doplnil, že výhra je důkazem trvale vysoké kvality práce Seznam Brand Studia, které se v soutěži Native Advertising Awards prosadilo už poněkolikáté. Úspěch podle něj potvrzuje nejen dlouhodobě vysokou úroveň studia, ale i jeho kreativní přístup a schopnost přicházet s originálními nápady, na které se klienti mohou stabilně spolehnout.

O Native Advertising Awards
Jedná se o prestižní ocenění v oblasti nativní reklamy, kterou hodnotí Native Advertising Institute z dánské Kodaně. Ten každoročně pořádá také největší mezinárodní konferenci zaměřenou na nativní reklamu, na kterou se sjíždí zástupci nejznámějších mediálních domů The New York Times, CNN, BBC, Forbes a dalších významných mediálních domů. Ty spolu pak měří síly i v Native Advertising Awards.
Oceněné spolupráce
Typ ocenění | Kategorie | Kampaň | Zadavatel/značka |
Zlatá medaile | Best Automotive Program | Cesta k radosti je jednoduchá | Dacia |
Zlatá medaile | Best Strategy | Cesta k radosti je jednoduchá | Dacia |
Zlatá medaile | Best Use of Online Media | Umění zahradních jezírek | Jezírka Banat |
Stříbrná medaile | Most Effective Campaign | Umění zahradních jezírek | Jezírka Banat |
Stříbrná medaile | Best Small Budget | Cesta k radosti je jednoduchá | Dacia |
Bronzová medaile | Best Brand Awareness Campaign | Umění zahradních jezírek | Jezírka Banat |
Bronzová medaile | Best Local Campaign | Ať tu po nás něco zůstane | Krušovice |
Bronzová medaile | Best Sustainability Program | Ať tu po nás něco zůstane | Krušovice |
Zdroj: blog.seznam.cz