Seznam.cz··2 min

Místní šetření ÚOHS ve společnosti Seznam.cz bylo nezákonné, konstatoval soud

Seznam.cz

Seznam.cz

Seznam.cz je český internetový portál a vyhledávač. Byl založen roku 1996 Ivem Lukačovičem a posléze se stal jedním z prvních českých internetových katalogů a vyhledávačů v České republice. Má sídlo v Praze, centrálu na Smíchově a část obchodního oddělení v Holešovicích.

Tisková zpráva

Místní šetření Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže ve společnosti Seznam.cz na podzim loňského roku bylo nezákonné a poškodilo práva firmy. Vyplývá to z rozhodnutí Krajského soudu v Brně vyneseného tento týden. Soud tak vyhověl zásahové žalobě, kterou společnost na ÚOHS podala.

„Zástupci Seznamu s Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže vždy maximálně spolupracovali, proto jsme byli loňským zásahem v sídle naší společnosti překvapeni a vítáme dnešní rozhodnutí Krajského soudu v Brně,“ komentuje rozsudek Aneta Kapuciánová, tisková mluvčí společnosti Seznam.cz.

Pracovníci ÚOHS se do pražské centrály společnosti Seznam.cz dostavili v říjnu 2024. V pravidelném kontaktu se zástupci firmy, kteří jim poskytovali plnou součinnost, přitom byli již několik let. O průběhu místního šetření navíc Úřad informoval nestandardně, a to v denně aktualizovaných tiskových zprávách.

K místnímu šetření došlo jen dva měsíce poté, co Seznam Zprávy uveřejnily článek o kontaktech předsedy ÚOHS s podnikatelem obžalovaným v dotačním skandálu. V tiskové zprávě, kterou Úřad tehdy vydal, byl Seznam.cz nařčený, že články jsou vydávány účelově kvůli tomu, že se ÚOHS o firmu zajímá. Tento postup regulátora odsoudily i některé mezinárodní instituce zasazující se o svobodu tisku a práva na informace, například Reportéři bez hranic.

Krajský soud v Brně rozhodoval i další žalobu firmy Seznam.cz na antimonopolní úřad. Podle rozsudku se také v tomto případě dopustil ÚOHS nezákonného postupu, když poskytl neveřejné informace o probíhajícím správním řízení vůči Seznam.cz.

Zdroj: blog.seznam.cz

Další články

Další články od Seznam.cz

Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz se i letos rozhodlo pomoci svým uživatelům s výběrem produktů tím nejzábavnějším možným způsobem, a to prostřednictvím animovaných superhrdinů. Letní kampaň navazuje na jarní „očistu zahrady“ a pokračuje s dlouhodobým komunikačním konceptem, který se zrodil už v roce 2021. Kreativci ze Seznamu pro nadcházející dovolenkovou sezónu namíchali osvěžující „letní drink“ plný dobrodružství, objevování a boje o výhodné ceny, tedy o dobytí cenového ráje.
| Seznam.cz
Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz se i letos rozhodlo pomoci svým uživatelům s výběrem produktů tím nejzábavnějším možným způsobem, a to prostřednictvím animovaných superhrdinů. Letní kampaň navazuje na jarní „očistu zahrady“ a pokračuje s dlouhodobým komunikačním konceptem, který se zrodil už v roce 2021. Kreativci ze Seznamu pro nadcházející dovolenkovou sezónu namíchali osvěžující „letní drink“ plný dobrodružství, objevování a boje o výhodné ceny, tedy o dobytí cenového ráje.
| Seznam.cz
Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz se i letos rozhodlo pomoci svým uživatelům s výběrem produktů tím nejzábavnějším možným způsobem, a to prostřednictvím animovaných superhrdinů. Letní kampaň navazuje na jarní „očistu zahrady“ a pokračuje s dlouhodobým komunikačním konceptem, který se zrodil už v roce 2021. Kreativci ze Seznamu pro nadcházející dovolenkovou sezónu namíchali osvěžující „letní drink“ plný dobrodružství, objevování a boje o výhodné ceny, tedy o dobytí cenového ráje.
| Seznam.cz
Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz rozjíždí léto se superhrdiny. Nová kampaň sází na humor, komiks a technologickou preciznost

Zboží.cz se i letos rozhodlo pomoci svým uživatelům s výběrem produktů tím nejzábavnějším možným způsobem, a to prostřednictvím animovaných superhrdinů. Letní kampaň navazuje na jarní „očistu zahrady“ a pokračuje s dlouhodobým komunikačním konceptem, který se zrodil už v roce 2021. Kreativci ze Seznamu pro nadcházející dovolenkovou sezónu namíchali osvěžující „letní drink“ plný dobrodružství, objevování a boje o výhodné ceny, tedy o dobytí cenového ráje.
| Seznam.cz
Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Data ze Seznam.cz Vyhledávání ukazují, že Češi nejvíc vyhledávají dovolenou v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále častěji ale hledají inspiraci na dovolenou i v méně tradičních destinacích. Mnohem více je zajímá třeba Albánie, která si v posledních letech získává srdce českých turistů. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání za posledních osm let zájem o tuto zemi vzrostl hned o 125 %.
| Seznam.cz
Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Data ze Seznam.cz Vyhledávání ukazují, že Češi nejvíc vyhledávají dovolenou v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále častěji ale hledají inspiraci na dovolenou i v méně tradičních destinacích. Mnohem více je zajímá třeba Albánie, která si v posledních letech získává srdce českých turistů. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání za posledních osm let zájem o tuto zemi vzrostl hned o 125 %.
| Seznam.cz
Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Data ze Seznam.cz Vyhledávání ukazují, že Češi nejvíc vyhledávají dovolenou v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále častěji ale hledají inspiraci na dovolenou i v méně tradičních destinacích. Mnohem více je zajímá třeba Albánie, která si v posledních letech získává srdce českých turistů. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání za posledních osm let zájem o tuto zemi vzrostl hned o 125 %.
| Seznam.cz
Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Data ze Seznam.cz Vyhledávání ukazují, že Češi nejvíc vyhledávají dovolenou v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále častěji ale hledají inspiraci na dovolenou i v méně tradičních destinacích. Mnohem více je zajímá třeba Albánie, která si v posledních letech získává srdce českých turistů. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání za posledních osm let zájem o tuto zemi vzrostl hned o 125 %.
| Seznam.cz
Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Data ze Seznam.cz Vyhledávání ukazují, že Češi nejvíc vyhledávají dovolenou v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále častěji ale hledají inspiraci na dovolenou i v méně tradičních destinacích. Mnohem více je zajímá třeba Albánie, která si v posledních letech získává srdce českých turistů. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání za posledních osm let zájem o tuto zemi vzrostl hned o 125 %.
| Seznam.cz
Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Češi si nejvíc vyhledávají dovolené v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále víc je láká Albánie

Data ze Seznam.cz Vyhledávání ukazují, že Češi nejvíc vyhledávají dovolenou v Egyptě, Řecku a Itálii. Stále častěji ale hledají inspiraci na dovolenou i v méně tradičních destinacích. Mnohem více je zajímá třeba Albánie, která si v posledních letech získává srdce českých turistů. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání za posledních osm let zájem o tuto zemi vzrostl hned o 125 %.
| Seznam.cz