Praha, 18. prosince – Velkoobchodní řetězec Makro ČR v rámci své tradiční iniciativy Strom splněných přání opět přinesl radost tisícům dětí a seniorů po celé České republice. Letošní ročník, již čtvrtý v pořadí, se uskutečnil ve všech 13 prodejnách makro ČR, kde zákazníci a zaměstnanci zakoupili a darovali na tisíc dárků pro dětské domovy, domovy pro seniory a zařízení pro osoby se zdravotním postižením.
„Těší mě, že se tato iniciativa stala pevnou součástí vánoční makro tradice. Díky zapojení našich zákazníků a zaměstnanců jsme mohli letos podpořit třináct pečovatelských zařízení a přispět k radosti těch, kteří ocení naši pomoc. Je to pro nás také výraz našeho závazku vůči regionům, kde působíme, a symbol partnerství s komunitami, kterým chceme dlouhodobě pomáhat,“ říká Jiří Nehasil generální ředitel makro ČR. Dárky udělaly radost například dětem z Dětského domova Pyšely, seniorům z Domova TGM Beroun nebo Domov pro osoby se zdravotním postižením v Ústí nad Labem.
Úspěch akce podtrhují i zkušenosti zaměstnanců jednotlivých prodejen. Tomáš Hozák, manažer obchodu makro ČR v Liberci, který již tři roky spolupracuje s Dětským domovem Krompach, říká: „Je inspirující vidět, jak rychle se kartičky s přáními ze stromu rozebírají. Naši zákazníci a kolegové vždy projevují obrovskou solidaritu. Od dětí jsme letos na oplátku za dárky, dostali ručně vyráběné svícny a perníčky.“
Makro ČR děkuje všem zákazníkům a zaměstnancům, kteří se do této iniciativy zapojili a přispěli k vytvoření kouzelné vánoční atmosféry.
Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů, nebo si ho nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky iniciativě České pole se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.
Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/
Pro více informací kontaktujte
Nikola Formanová
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 320
e-mail: [email protected]
www.linkedin.com/company/makro-cr/
Zdroj: www.makro.cz