Makro··5 min

Makro ČR úspěšně představilo kampaň „m“ na Career Expo Praha

Makro

Makro

Makro (stylizováno makro) je řetězec velkoobchodních prodejen typu cash and carry. Držitelem značky makro je v kontinentální Evropě německá obchodní skupina Metro. V České republice makro provozuje 13 prodejen a je partnerem franšízového řetězce Můj obchod. V účetním roce 2020–2021 mělo makro v Česku tržby 26,220 mld. Kč, a bylo tak 8. největším obchodním řetězcem podle žebříčku Top 50 českého obchodu časopisu Zboží a prodej.

Tisková zpráva

Praha, 17. 3. – Makro ČR se v minulých dnech zúčastnilo největšího festivalu kariérních příležitostí v Praze. Na interaktivním stánku představilo svou employer branding strategii „m“, firemní kulturu, rozvojové příležitosti a závazek k diverzitě. Claim expozice „Berem vás takový, jaký jste“ podtrhl otevřenost vůči různorodým talentům a individuálním schopnostem.

Letošní ročník Career Expo 25 přilákal do O2 universum v Praze přes deset tisíc lidí, kteří se zajímají o nové kariérní příležitosti. Makro ČR se na veletrhu představilo nejen jako zaměstnavatel se širokou nabídkou pracovních pozic, ale také jako firma, která aktivně podporuje diverzitu. Kromě expozice se makro aktivně zapojilo i do odborné části programu: Svatava Dohnalová, senior manažerka Learning & Development v makro ČR, představila projekt Nejsem DIGI ■ SAURUS, který pomáhá zaměstnancům zvyšovat efektivitu, lépe pracovat s digitálními nástroji a posílit týmovou spolupráci. Díky kombinaci webinářů, workshopů, microlearningu, týmových dohod a aktivní komunity si účastníci osvojují nové dovednosti. Úspěch celého programu je založen na propracovaném L&D marketingu,

který motivuje k zapojení a je ukázkou toho, že i rozvoj je potřeba do firmy prodávat.

Účast na Career Expo byla součástí široké employer branding strategie kampaň „m“. Ta přibližuje hodnoty, ve kterých je makro ČR podle vlastních zaměstnanců a spolupracovníků výjimečné. Společnost chce ukázat, že je nejen silným a stabilním zaměstnavatelem s atraktivní nabídkou a širokou škálou benefitů v oblasti zdraví a vzdělávání, ale i firmou, která v rámci své kultury podporuje své zaměstnance a týmy, respektuje různorodost a oceňuje talenty.

Jednoduchá, dobře zacílená a marketingovými odborníky oceňovaná employee branding kampaň „m“ již v minulém roce zaznamenala výrazný úspěch. Hesla jako „milujem makro“, „pomůžem si, když je třeba“ a „rostem společně“ lehce a srozumitelně vyjadřují klíčové hodnoty společnosti, které vyplynuly z dat projektu EVP (Employee Value Proposition) a přibližuje zásadní hodnoty společnosti. První fáze oslovila zaměstnance, kteří se stali ambasadory značky makro jako atraktivního zaměstnavatele. Druhá fáze cílí na širší veřejnost a zdůrazňuje stabilitu a atraktivitu pracovního prostředí. Návštěvnost kariérních stránek vzrostla o 22 tisíc uživatelů, průměrná doba strávená na webu přesahuje tři minuty.

Pro offline část kampaně „m“ a jako hlavní motto expozice na Career Expo makro ČR přidalo claim: „Berem vás takový, jaký jste“, který jasně deklaruje otevřenost a podporu různorodým talentům a individuálním schopnostem zaměstnanců v makro. Tato část kampaně „m“ navazuje na dlouhodobé aktivity společnosti v oblasti inkluze a diverzity. „Lidé tvoří jádro našeho podnikání. Dlouhodobě investujeme do jejich rozvoje a vytváříme pracovní prostředí, kde se mohou učit, růst a uplatnit svůj potenciál. Veletrh Career Expo byl příležitostí ukázat, že makro není jen obchodní partner, ale také perspektivní zaměstnavatel,“ doplňuje Daniela Hrbková, ředitelka People & Culture makro ČR, která v loňském roce jménem společnosti podepsala Chartu Diverzity a stvrdila tak závazek k rovným příležitostem a inkluzi na pracovišti.


Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů, nebo si ho nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky iniciativě České pole se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte

Nikola Formanová

Vedoucí komunikace makro ČR

tel.: +420 603 850 320

e-mail: [email protected]

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.linkedin.com/company/makro-cr/

Tisková zpráva ke stažení

Zdroj: www.makro.cz

Další články

Další články od Makro

Makro a Lukáš Hejlík představují nové tipy na skvělé podniky pro sezónu 2025

Makro a Lukáš Hejlík představují nové tipy na skvělé podniky pro sezónu 2025

Projekt NADĚJE ČESKÉ GASTROSCÉNY, dlouhodobá a úspěšná iniciativa společnosti makro ČR, dnes vstupuje do další fáze. Ve spolupráci s ambasadorem projektu Lukášem Hejlíkem, hercem a gastro influencerem, přináší makro ČR výběr patnácti nadějných gastronomických osobností z různých koutů republiky, které spojuje talent, autenticita a láska k poctivým surovinám. Série jejich medailonků, rozhovorů a tipů na nejlepší lokální podniky právě startuje na instagramu @lukashejlik. Formou navazuje na úspěšnou anketu 90 vteřin.
| Makro
Czech Food Expo 2025 hostí iniciativu České pole, která vrací českou úrodu do gastronomie

Czech Food Expo 2025 hostí iniciativu České pole, která vrací českou úrodu do gastronomie

Brambory, kmín, okurky a zelí z Českého pole, provoněné jako nedělní oběd u babičky, ale zároveň reflektující moderní přístup k zemědělství i gastronomii. To vše mohou ochutnat návštěvníci veletrhu Czech Food Expo, který právě probíhá v Českých Budějovicích. Společnost makro ČR se v pavilonu T1 představí s oceňovanou iniciativou České pole – platformou, která propojuje farmáře, oborové svazy, akademické partnery i profesionální gastronomii. Na místě budou k vidění a ochutnání nejen produkty, které se v rámci iniciativy podařilo vypěstovat a které nacházejí cestu zpět na talíře českých profesionálních i amatérských kuchyní, ale i pestrý doprovodný program.
| Makro
Makro ČR uvádí novou letní řadu zmrzlin Fine Life, která osvěží trh

Makro ČR uvádí novou letní řadu zmrzlin Fine Life, která osvěží trh

Makro ČR přináší na český trh vlastní značku zmrzlin a nanuků Fine Life, které se mohou směle postavit vedle zavedených A-brandů. Nová řada, určená především pro segment maloobchodu a HoReCa, nabízí celkem 17 druhů zmrzlin, z nichž 14 jsou úplné novinky
| Makro
Jarní Sbírka potravin prokázala, že Češi mají srdce na správném místě

Jarní Sbírka potravin prokázala, že Češi mají srdce na správném místě

Jarní kolo Sbírky potravin opět ukázalo, že Češi mají srdce na pravém místě. Darovali celkem 518 tun pomoci, z toho 464 tun potravin, což odpovídá 928 000 porcím jídla, a 54 tun hygienických potřeb. Klíčovým prvkem celé akce bylo nasazení více než 5 100 dobrovolníků v rekordním počtu obchodů – bez jejich pomoci by tato sbírka nemohla fungovat v takovém rozsahu.
| Makro
MAKRO Czech Gastro Fest 2025: Rekordní návštěvnost, světové hvězdy, tisíce ochutnávek a inspirace pro celý obor gastronomie

MAKRO Czech Gastro Fest 2025: Rekordní návštěvnost, světové hvězdy, tisíce ochutnávek a inspirace pro celý obor gastronomie

MAKRO Czech Gastro Fest 2025, největší gastronomická událost v České republice, který se konal 4.–5. dubna, přilákal rekordních 16 000 návštěvníků. Na festivalu vystoupilo přes 200 odborníků a řečníků, zúčastnilo se ho více než 100 partnerů a vystavovatelů a rozdalo se desítky tisíc degustačních porcí. Vyprodané O2 universum se díky tomu na dva dny proměnilo ve středobod české i světové gastronomie.
| Makro
Zdeněk Pohlreich oceněn Cenou za celoživotní přínos české gastronomii na MAKRO Czech Gastro Festu 2025

Zdeněk Pohlreich oceněn Cenou za celoživotní přínos české gastronomii na MAKRO Czech Gastro Festu 2025

Na slavnostním zahájení 3. ročníku MAKRO Czech Gastro Festu, konaném v pražském O2 universu, byl dnes šéfkuchař Zdeněk Pohlreich oceněn Cenou za celoživotní přínos české gastronomii. Toto prestižní ocenění mu předal prezident festivalu a generální ředitel makro ČR, Jiří Nehasil, jako uznání za jeho mnohaletou práci v oblasti vzdělávání a propagace kvality české kuchyně napříč regiony České republiky.
| Makro
MAKRO Czech Gastro Fest 2025: Vrcholná gastronomická událost roku přináší světové šéfkuchaře a bohatý program

MAKRO Czech Gastro Fest 2025: Vrcholná gastronomická událost roku přináší světové šéfkuchaře a bohatý program

Ve dnech 4. a 5. dubna 2025 se pražské O2 universum stane centrem kulinářského umění při třetím ročníku MAKRO Czech Gastro Festu 2025. Festival nabídne pestrý program pro profesionály i nadšence gastronomie, včetně kuchařských show, odborných diskusí a soutěží.
| Makro
Makro ČR úspěšně představilo kampaň „m“ na Career Expo Praha

Makro ČR úspěšně představilo kampaň „m“ na Career Expo Praha

Praha, 17. 3. – Makro ČR se v minulých dnech zúčastnilo největšího festivalu kariérních příležitostí v Praze. Na interaktivním stánku představilo svou employer branding strategii „m“, firemní kulturu, rozvojové příležitosti a závazek k diverzitě. Claim expozice „Berem vás takový, jaký jste“ podtrhl otevřenost vůči různorodým talentům a individuálním schopnostem.
| Makro
Gastro máme v krvi. A to fest! MAKRO Czech Gastro Fest 2025: Šest světových kuchařských hvězd, špičky české gastronomie, čtyři profesionální soutěže a desítky kuchařských show pod jednou střechou

Gastro máme v krvi. A to fest! MAKRO Czech Gastro Fest 2025: Šest světových kuchařských hvězd, špičky české gastronomie, čtyři profesionální soutěže a desítky kuchařských show pod jednou střechou

Největší gastronomická událost v České republice MAKRO Czech Gastro Fest letos vstupuje do svého třetího ročníku a přivádí do Prahy světovou špičku v oblasti gastronomie. 4. a 5. dubna 2025 se v pražském O2 universu uskuteční dvoudenní festival plný inspirace, jedinečných kulinářských show, odborných diskusí, prestižních soutěží a zážitků pro profesionály i širokou veřejnost. Hlavními ambasadory jsou: za profesionály v gastronomii Zdeněk Pohlreich, za amatérské kuchaře a milovníky dobrého jídla Karel Kovy Kovář.
| Makro
Největší gastronomická událost roku MAKRO Czech Gastro Fest 2025 odstartuje za měsíc

Největší gastronomická událost roku MAKRO Czech Gastro Fest 2025 odstartuje za měsíc

Přesně za měsíc, 4. a 5. dubna 2025, se v Pražském O2 universu uskuteční třetí ročník národního gastronomického festivalu MAKRO Czech Gastro Fest. Na ploše 13 000 m² ve čtyřech patrech O2 univerzum se představí třináct tematických sekcí, přes 100 vystavovatelů a více než 200 odborníků z oblasti gastronomie. Návštěvníci si vychutnají tisíce degustační porcí desítky kuchařských show, a mohou se zúčastnit odborných přednášek, diskusí, rozhovorů a interaktivních prezentací v sekci MAKRO FORUM.
| Makro