Sazka dává výherním losům nový život. Představuje platformu reLosy

Ministerstvo školství

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky (MŠMT) je ústřední orgán státní správy pro předškolní zařízení, školská zařízení, základní školy, střední školy a vysoké školy, pro vědní politiku, výzkum a vývoj, včetně mezinárodní spolupráce v této oblasti, a pro vědecké hodnosti, pro státní péče o děti, mládež, tělesnou výchovu, sport, turistiku a sportovní reprezentaci státu. Často bývá zkráceně označováno jen jako Ministerstvo školství. Sídlí v Karmelitské ulici v Praze 1-Malé Straně.

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) uskutečnilo celonárodní mimořádné dotazníkové šetření ke zjištění stavu učitelů v regionálním školství, konkrétně v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Cílem bylo zjistit nejen aktuální počty učitelů a jejich kvalifikaci, ale také poptávku škol po nových učitelských pozicích v konkrétních oborech a regionech. Šetření bylo zaměřeno i na aktuálně diskutovanou potřebu školních psychologů a speciálních pedagogů v základních školách.
| Ministerstvo školství
Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) uskutečnilo celonárodní mimořádné dotazníkové šetření ke zjištění stavu učitelů v regionálním školství, konkrétně v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Cílem bylo zjistit nejen aktuální počty učitelů a jejich kvalifikaci, ale také poptávku škol po nových učitelských pozicích v konkrétních oborech a regionech. Šetření bylo zaměřeno i na aktuálně diskutovanou potřebu školních psychologů a speciálních pedagogů v základních školách.
| Ministerstvo školství
Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) uskutečnilo celonárodní mimořádné dotazníkové šetření ke zjištění stavu učitelů v regionálním školství, konkrétně v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Cílem bylo zjistit nejen aktuální počty učitelů a jejich kvalifikaci, ale také poptávku škol po nových učitelských pozicích v konkrétních oborech a regionech. Šetření bylo zaměřeno i na aktuálně diskutovanou potřebu školních psychologů a speciálních pedagogů v základních školách.
| Ministerstvo školství
Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) uskutečnilo celonárodní mimořádné dotazníkové šetření ke zjištění stavu učitelů v regionálním školství, konkrétně v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Cílem bylo zjistit nejen aktuální počty učitelů a jejich kvalifikaci, ale také poptávku škol po nových učitelských pozicích v konkrétních oborech a regionech. Šetření bylo zaměřeno i na aktuálně diskutovanou potřebu školních psychologů a speciálních pedagogů v základních školách.
| Ministerstvo školství
Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) uskutečnilo celonárodní mimořádné dotazníkové šetření ke zjištění stavu učitelů v regionálním školství, konkrétně v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Cílem bylo zjistit nejen aktuální počty učitelů a jejich kvalifikaci, ale také poptávku škol po nových učitelských pozicích v konkrétních oborech a regionech. Šetření bylo zaměřeno i na aktuálně diskutovanou potřebu školních psychologů a speciálních pedagogů v základních školách.
| Ministerstvo školství
Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) uskutečnilo celonárodní mimořádné dotazníkové šetření ke zjištění stavu učitelů v regionálním školství, konkrétně v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Cílem bylo zjistit nejen aktuální počty učitelů a jejich kvalifikaci, ale také poptávku škol po nových učitelských pozicích v konkrétních oborech a regionech. Šetření bylo zaměřeno i na aktuálně diskutovanou potřebu školních psychologů a speciálních pedagogů v základních školách.
| Ministerstvo školství
Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) uskutečnilo celonárodní mimořádné dotazníkové šetření ke zjištění stavu učitelů v regionálním školství, konkrétně v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Cílem bylo zjistit nejen aktuální počty učitelů a jejich kvalifikaci, ale také poptávku škol po nových učitelských pozicích v konkrétních oborech a regionech. Šetření bylo zaměřeno i na aktuálně diskutovanou potřebu školních psychologů a speciálních pedagogů v základních školách.
| Ministerstvo školství
Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) uskutečnilo celonárodní mimořádné dotazníkové šetření ke zjištění stavu učitelů v regionálním školství, konkrétně v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Cílem bylo zjistit nejen aktuální počty učitelů a jejich kvalifikaci, ale také poptávku škol po nových učitelských pozicích v konkrétních oborech a regionech. Šetření bylo zaměřeno i na aktuálně diskutovanou potřebu školních psychologů a speciálních pedagogů v základních školách.
| Ministerstvo školství
Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) uskutečnilo celonárodní mimořádné dotazníkové šetření ke zjištění stavu učitelů v regionálním školství, konkrétně v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Cílem bylo zjistit nejen aktuální počty učitelů a jejich kvalifikaci, ale také poptávku škol po nových učitelských pozicích v konkrétních oborech a regionech. Šetření bylo zaměřeno i na aktuálně diskutovanou potřebu školních psychologů a speciálních pedagogů v základních školách.
| Ministerstvo školství
Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) uskutečnilo celonárodní mimořádné dotazníkové šetření ke zjištění stavu učitelů v regionálním školství, konkrétně v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Cílem bylo zjistit nejen aktuální počty učitelů a jejich kvalifikaci, ale také poptávku škol po nových učitelských pozicích v konkrétních oborech a regionech. Šetření bylo zaměřeno i na aktuálně diskutovanou potřebu školních psychologů a speciálních pedagogů v základních školách.
| Ministerstvo školství
Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) uskutečnilo celonárodní mimořádné dotazníkové šetření ke zjištění stavu učitelů v regionálním školství, konkrétně v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Cílem bylo zjistit nejen aktuální počty učitelů a jejich kvalifikaci, ale také poptávku škol po nových učitelských pozicích v konkrétních oborech a regionech. Šetření bylo zaměřeno i na aktuálně diskutovanou potřebu školních psychologů a speciálních pedagogů v základních školách.
| Ministerstvo školství
Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Mimořádné šetření MŠMT: Kde a jaké učitele školy potřebují?

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) uskutečnilo celonárodní mimořádné dotazníkové šetření ke zjištění stavu učitelů v regionálním školství, konkrétně v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Cílem bylo zjistit nejen aktuální počty učitelů a jejich kvalifikaci, ale také poptávku škol po nových učitelských pozicích v konkrétních oborech a regionech. Šetření bylo zaměřeno i na aktuálně diskutovanou potřebu školních psychologů a speciálních pedagogů v základních školách.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství
Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

Příprava pedagogických pracovníků je pro MŠMT stěžejní

MŠMT kontinuálně věnuje velkou pozornost celoživotnímu vzdělávání učitelů, počínaje jejich pregraduální přípravou, následnou podporou začínajících učitelů i zabezpečením edukace pedagogů v průběhu jejich kariéry. Nad tím, jak tuto podporu realizovat a ještě více rozvíjet, debatovali odborníci 18. června na MŠMT v rámci sedmého odborného panelu IPs DATA. Prezentovali zde celou řada datových podkladů, které slouží pro rozhodování a vyhodnocování pokroku v této oblasti.
| Ministerstvo školství