Hyundai··4 min

Značky Hyundai a Škoda Group spolupracují na prosazování vodíku a energeticky hospodárné mobility

Hyundai

Hyundai

Firma Hyundai Engineering and Construction Company byla založena v roce 1947. Název „Hyundai“ znamená „moderní doba“. Vychází z korejských slov Hjon (현) s významem „moderní“ nebo „současný“, a Dӓ (대) s významem „období“ nebo „generace“.

Tisková zpráva
  • Společnosti Hyundai Motor Company a Škoda Group podepsaly v průběhu korejsko-českého obchodního summitu pořádaného v Praze významné memorandum o shodě
  • Obě strany budou spolupracovat na budování vodíkové ekonomiky a realizaci ekosystému pro budoucí udržitelnou mobilitu
  • Škoda prozkoumá možnosti adaptace systémů a technologií Hyundai v oblasti palivových článků na vodík pro svá vozidla s cílem rozšířit nabídku vodíkové mobility

Společnosti Hyundai Motor Company a Škoda Group podepsaly memorandum o shodě, týkající se zahájení spolupráce na budování ekosystému vodíkové mobility.

Ken Ramírez, výkonný viceprezident a vedoucí globální divize užitkových vozidel společnosti Hyundai Motor Company, který nese odpovědnost také za aktivity v oblasti vodíku, a Petr Novotný, generální ředitel společnosti Škoda Group, memorandum podepsali v průběhu korejsko-českého obchodního summitu v Praze.

Cílem našeho partnerství se značkou Škoda Group je urychlit přijetí vodíku, které by přispělo k rozvoji vodíkových technologií a uhlíkové neutrality napříč globálními trhy včetně České republiky. Společně chceme stát v čele rychle rostoucího vodíkového odvětví na základě pozitivních synergií vyplývajících z použití naší techniky palivových článků v produktech a projektech značky Škoda v oblasti mobility.

Ken Ramírez Výkonný viceprezident a vedoucí globální divize užitkových vozidel, Hyundai Motor Company

Jsme přesvědčeni o tom, že vodík, spolu s energeticky hospodárnými řešeními, sehraje zásadní roli v transformaci mobility pro udržitelnější budoucnost. Spolupráce se značkou Hyundai nám umožní překročit lokální hranice a prozkoumat širší trhy, kde již tyto technologie mají větší vliv. Budeme schopni přinášet do globálního ekosystému mobility inovativní, ekologická řešení a prosazovat čistější energie v oblastech, kde jsou nejvíce zapotřebí.

Petr Novotný CEO, Škoda Group

Memorandum o shodě počítá s vypracováním řady studií, mimo jiné o možnostech převzetí systémů a technologií palivových článků na vodík či adaptace hospodárných řešení pro projekty v oblasti mobility, a také s posouzením širších příležitostí v oblastech vodíkového ekosystému.

Obě strany sdílejí stanovisko, že vodík bude klíčovým pilířem udržitelné společnosti, a na základě memoranda o shodě se budou zabývat možností, že by Hyundai poskytl svůj systém a technologii palivových článků, a přispěl tak k urychlenému rozvoji ekologické mobility napříč globálními trhy, na nichž je značka Škoda přítomna, včetně České republiky.

Značky Hyundai a Škoda Group též vypracují studie uskutečnitelnosti rozličných využití palivových článků mimo oblast mobility. Hyundai je připraven sehrát klíčovou roli v energetické transformaci, přičemž může těžit ze svého odborného know-how v globálním využití vodíku pro mobilitu i energetiku.

Společnost Hyundai Motor Group usiluje o vytvoření vodíkové společnosti prostřednictvím své značky HTWO, která se zaměřuje na vodíkový hodnotový řetězec. HTWO zastřešuje obchodní divize a dceřiné společnosti pokrývající všechny části kompletního vodíkového řetězce.

Zdroj: www.hyundai.news

Další články

Další články od Hyundai

100 milionů aut. Značka Hyundai dosáhla působivého milníku

100 milionů aut. Značka Hyundai dosáhla působivého milníku

Společnost Hyundai Motor oslavila významný milník – na celém světě vyrobila celkem 100 milionů automobilů. Tohoto úspěchu přitom dosáhla za pouhých 57 let od svého založení, a v globálním automobilovém průmyslu se tak zařadila mezi výrobce, kteří tuto hranici překonali za mimořádně krátkou dobu. Na počest události uspořádala oslavu ve svém korejském výrobním závodě Ulsan.
| Hyundai
Hyundai STARIA nově přijíždí s hybridním pohonem

Hyundai STARIA nově přijíždí s hybridním pohonem

Populární velkoprostorové MPV Hyundai STARIA přijíždí na český trh v hybridní variantě. Nově jej pohání full-hybridní jednotka kombinující zážehový čtyřválec a elektromotor s celkovým výkonem 165 kW (225 koní). Nejvyšší točivý moment 367 Nm je dostupný v širokém rozsahu 1000-4000 otáček za minutu. Vůz se dodává výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou a pohonem předních kol.
| Hyundai
Značky Hyundai a Škoda Group spolupracují na prosazování vodíku a energeticky hospodárné mobility

Značky Hyundai a Škoda Group spolupracují na prosazování vodíku a energeticky hospodárné mobility

Společnosti Hyundai Motor Company a Škoda Group podepsaly memorandum o shodě, týkající se zahájení spolupráce na budování ekosystému vodíkové mobility.
| Hyundai
Výroční edice Hyundai TUCSON 20 Years vstoupila do prodeje

Výroční edice Hyundai TUCSON 20 Years vstoupila do prodeje

Čeští zákazníci mohou u autorizovaných prodejců Hyundai objednávat speciální limitovanou edici TUCSON 20 Years, oslavující úspěšných 20 let na trhu. Nad rámec standardního provedení populárního SUV přidává mimo jiné speciální 19“ antracitová kola, prémiový lak či unikátní interiér čalouněný kombinací kůže a semiše, navíc s designovými logy edice. To vše v kombinaci s nejoblíbenějšími prvky příplatkové výbavy za zvýhodněnou cenu. Více informací o limitované edici naleznete zde.
| Hyundai
Hyundai představil tři praktické inovace pro účinné chlazení a vyhřívání aut

Hyundai představil tři praktické inovace pro účinné chlazení a vyhřívání aut

Společnosti Hyundai Motor Company a Kia Corporation představily na odborné prezentaci Heat Tech Day v jihokorejském Soulu tři nové technologie, jejichž účelem je efektivní regulace teploty v interiérech aut. Přínosem těchto inovací pro zákazníky bude ještě vyšší úroveň komfortu na cestách za současného zvýšení energetické hospodárnosti.
| Hyundai
Inovovaný IONIQ 5 vstupuje na český trh

Inovovaný IONIQ 5 vstupuje na český trh

Čeští zákazníci si již nyní mohou u svých autorizovaných dealerů objednávat facelift ikonického modelu Hyundai IONIQ 5. Ten nově přináší osvěžený design, nové exteriérové laky, mnohá designová i funkční vylepšení v interiéru, ale především větší trakční akumulátor o kapacitě 84 kWh a také sportovní výbavu N Line, odvozenou od úspěšného vysokovýkonného provedení IONIQ 5 N.
| Hyundai
Hyundai představil speciální edici TUCSONu na oslavu 20. výročí

Hyundai představil speciální edici TUCSONu na oslavu 20. výročí

Značka Hyundai představuje model TUCSON 20th Anniversary Edition, s nímž oslaví dvě desetiletí úspěchů oblíbeného SUV na evropském trhu. Speciální výroční edice doplní tradiční silné stránky TUCSONu o ještě osobitější a prémiovější vzhled.
| Hyundai
Hyundai KONA Electric zlevňuje až o 150 000 Kč, přijíždí i ve sportovní verzi N Line

Hyundai KONA Electric zlevňuje až o 150 000 Kč, přijíždí i ve sportovní verzi N Line

Hyundai plošně snížil ceny modelu KONA Electric vyráběného v Nošovicích a zveřejnil speciální ceník pro podnikatele, firmy a organizace – tedy skupiny, které patří k nejčastějším zájemcům o tento model.
| Hyundai
Hyundai zvýhodnil své modely až o 120 000 Kč

Hyundai zvýhodnil své modely až o 120 000 Kč

Modely Hyundai jsou i nadále k dispozici za mimořádně vstřícné ceny. Navzdory nedávnému posílení základní výbavy všech modelů o vestavěnou navigaci, parkovací kameru a senzory mohou řidiči získat nový vůz za velmi atraktivní cenu.
| Hyundai
Hyundai Tucson oslavuje 20 let inovací a úspěchů

Hyundai Tucson oslavuje 20 let inovací a úspěchů

Hyundai Tucson si letos připomíná své 20. výročí a oslavuje dvě desetiletí úspěchů. Od svého debutu v roce 2004 se stal jedním z nejoblíbenějších SUV s miliony prodaných vozů po celém světě. Významný milník je dokladem intenzivního zaměření značky Hyundai na inovace v oblasti designu i konstrukce aut.
| Hyundai