Hyundai··4 min

100 milionů aut. Značka Hyundai dosáhla působivého milníku

Hyundai

Hyundai

Firma Hyundai Engineering and Construction Company byla založena v roce 1947. Název „Hyundai“ znamená „moderní doba“. Vychází z korejských slov Hjon (현) s významem „moderní“ nebo „současný“, a Dӓ (대) s významem „období“ nebo „generace“.

Tisková zpráva
  • Historického momentu dosáhl Hyundai po 57 letech, během nichž úspěšně realizoval odvážné projekty a nepřetržitě usiloval o inovace
  • Tento milník značí další krok v cestě za budoucí érou elektrifikace
  • V rámci oslavy byl ve výrobním závodě Ulsan předán zákazníkovi stomiliontý vůz, IONIQ 5

Společnost Hyundai Motor oslavila významný milník – na celém světě vyrobila celkem 100 milionů automobilů. Tohoto úspěchu přitom dosáhla za pouhých 57 let od svého založení, a v globálním automobilovém průmyslu se tak zařadila mezi výrobce, kteří tuto hranici překonali za mimořádně krátkou dobu. Na počest události uspořádala oslavu ve svém korejském výrobním závodě Ulsan.

Slavnostní předání bylo symbolickým projevem vděčnosti za neochvějnou podporu a důvěru klientů. Jubilejním vozem stal IONIQ 5, který sjel z přepravního pásu stanice finální kontroly v expedičním centru výrobního závodu Ulsan. Součástí akce byla také expozice „100 milionů a 1 další krok“ symbolizující úsilí značky Hyundai posouvat se s každým úspěchem o krok dál, jež tvoří základ jejího podnikání.

100 milionů globálně vyrobených vozů je významný milník, jehož dosažení umožnili naši zákazníci na celém světě, kteří si od samého začátku vybírají naše produkty, a podporují tím růst značky Hyundai. Realizací odvážných výzev a neustálým usilováním o inovace se nám podařilo dosáhnout rychlého růstu. Překonání pozoruhodného milníku nám dává novou sílu na cestě k dalším 100 milionům vyrobeným vozům, po níž kráčíme jako společnost, která mění pravidla hry v oblasti mobility.

Jaehoon Chang Prezident a generální ředitel, Hyundai Motor Company

Výrobní závod Ulsan, který zahájil provoz v roce 1968, se významně zapsal do historie jako rodiště korejského automobilového průmyslu a základ jeho úspěšného vývoje. V roce 1975 v něm začala produkce prvního nezávisle zkonstruovaného velkosériového vozu z Koreje, modelu Hyundai Pony. V současnosti je závod Ulsan hlavním centrem elektrifikace a Hyundai v jeho areálu buduje speciální závod na výrobu elektromobilů.

Úplně každý zaměstnanec společnosti Hyundai Motor přispěl k celkovému počtu 100 milionů vyrobených vozů svou tvrdou prací a nadšením. Tato pozitivní událost je dalším významným krokem do budoucí éry elektrifikace, v jejímž čele bude značka Hyundai stát.

Dong Seock Lee Prezident a vedoucí domácí výroby, Hyundai Motor Company

Historický úspěch je výsledkem nepřetržitého růstu automobilky Hyundai, který byl urychlen představením prémiové značky Genesis, výkonných vozů N a elektromobilů na modulární platformě E-GMP, jakým je i stomiliontý IONIQ 5. Společnost rozšířila svou globální přítomnost výrobními závody v Turecku, Indii, USA a České republice, které přispívají k systematickému zvyšování produkce a rostoucím obchodním úspěchům.

Nevšední dynamiku vývoje společnosti Hyundai Motor dokládá také překonání hranice 50 milionů vyrobených vozidel v roce 2013. Zatímco výroba prvních 50 milionů aut trvala 46 let, pro dalších 50 milionů bylo zapotřebí už jen 11 let.

Značka Hyundai hodlá ve svém dynamickém vývoji pokračovat. Loni vybudovala v Singapuru globální inovační centrum HMGICS (Hyundai Motor Group Global Innovation Center Singapore), jímž pokládá základy k rozvoji nového konceptu chytré městské mobility. S cílem maximalizovat efektivitu výroby jsou v tomto centru vyvíjeny mimo jiné inovativní výrobní platformy a vyspělé technologie včetně umělé inteligence, robotů a chytrých továren, které budou postupně zaváděny do budoucích výrobních závodů, jakým je například Hyundai Motor Group Metaplant America (HMGMA).

Chcete-li se podívat na pamětní video, klikněte zde.

Zdroj: www.hyundai.news

Další články

Další články od Hyundai

100 milionů aut. Značka Hyundai dosáhla působivého milníku

100 milionů aut. Značka Hyundai dosáhla působivého milníku

Společnost Hyundai Motor oslavila významný milník – na celém světě vyrobila celkem 100 milionů automobilů. Tohoto úspěchu přitom dosáhla za pouhých 57 let od svého založení, a v globálním automobilovém průmyslu se tak zařadila mezi výrobce, kteří tuto hranici překonali za mimořádně krátkou dobu. Na počest události uspořádala oslavu ve svém korejském výrobním závodě Ulsan.
| Hyundai
Hyundai STARIA nově přijíždí s hybridním pohonem

Hyundai STARIA nově přijíždí s hybridním pohonem

Populární velkoprostorové MPV Hyundai STARIA přijíždí na český trh v hybridní variantě. Nově jej pohání full-hybridní jednotka kombinující zážehový čtyřválec a elektromotor s celkovým výkonem 165 kW (225 koní). Nejvyšší točivý moment 367 Nm je dostupný v širokém rozsahu 1000-4000 otáček za minutu. Vůz se dodává výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou a pohonem předních kol.
| Hyundai
Značky Hyundai a Škoda Group spolupracují na prosazování vodíku a energeticky hospodárné mobility

Značky Hyundai a Škoda Group spolupracují na prosazování vodíku a energeticky hospodárné mobility

Společnosti Hyundai Motor Company a Škoda Group podepsaly memorandum o shodě, týkající se zahájení spolupráce na budování ekosystému vodíkové mobility.
| Hyundai
Výroční edice Hyundai TUCSON 20 Years vstoupila do prodeje

Výroční edice Hyundai TUCSON 20 Years vstoupila do prodeje

Čeští zákazníci mohou u autorizovaných prodejců Hyundai objednávat speciální limitovanou edici TUCSON 20 Years, oslavující úspěšných 20 let na trhu. Nad rámec standardního provedení populárního SUV přidává mimo jiné speciální 19“ antracitová kola, prémiový lak či unikátní interiér čalouněný kombinací kůže a semiše, navíc s designovými logy edice. To vše v kombinaci s nejoblíbenějšími prvky příplatkové výbavy za zvýhodněnou cenu. Více informací o limitované edici naleznete zde.
| Hyundai
Hyundai představil tři praktické inovace pro účinné chlazení a vyhřívání aut

Hyundai představil tři praktické inovace pro účinné chlazení a vyhřívání aut

Společnosti Hyundai Motor Company a Kia Corporation představily na odborné prezentaci Heat Tech Day v jihokorejském Soulu tři nové technologie, jejichž účelem je efektivní regulace teploty v interiérech aut. Přínosem těchto inovací pro zákazníky bude ještě vyšší úroveň komfortu na cestách za současného zvýšení energetické hospodárnosti.
| Hyundai
Inovovaný IONIQ 5 vstupuje na český trh

Inovovaný IONIQ 5 vstupuje na český trh

Čeští zákazníci si již nyní mohou u svých autorizovaných dealerů objednávat facelift ikonického modelu Hyundai IONIQ 5. Ten nově přináší osvěžený design, nové exteriérové laky, mnohá designová i funkční vylepšení v interiéru, ale především větší trakční akumulátor o kapacitě 84 kWh a také sportovní výbavu N Line, odvozenou od úspěšného vysokovýkonného provedení IONIQ 5 N.
| Hyundai
Hyundai představil speciální edici TUCSONu na oslavu 20. výročí

Hyundai představil speciální edici TUCSONu na oslavu 20. výročí

Značka Hyundai představuje model TUCSON 20th Anniversary Edition, s nímž oslaví dvě desetiletí úspěchů oblíbeného SUV na evropském trhu. Speciální výroční edice doplní tradiční silné stránky TUCSONu o ještě osobitější a prémiovější vzhled.
| Hyundai
Hyundai KONA Electric zlevňuje až o 150 000 Kč, přijíždí i ve sportovní verzi N Line

Hyundai KONA Electric zlevňuje až o 150 000 Kč, přijíždí i ve sportovní verzi N Line

Hyundai plošně snížil ceny modelu KONA Electric vyráběného v Nošovicích a zveřejnil speciální ceník pro podnikatele, firmy a organizace – tedy skupiny, které patří k nejčastějším zájemcům o tento model.
| Hyundai
Hyundai zvýhodnil své modely až o 120 000 Kč

Hyundai zvýhodnil své modely až o 120 000 Kč

Modely Hyundai jsou i nadále k dispozici za mimořádně vstřícné ceny. Navzdory nedávnému posílení základní výbavy všech modelů o vestavěnou navigaci, parkovací kameru a senzory mohou řidiči získat nový vůz za velmi atraktivní cenu.
| Hyundai
Hyundai Tucson oslavuje 20 let inovací a úspěchů

Hyundai Tucson oslavuje 20 let inovací a úspěchů

Hyundai Tucson si letos připomíná své 20. výročí a oslavuje dvě desetiletí úspěchů. Od svého debutu v roce 2004 se stal jedním z nejoblíbenějších SUV s miliony prodaných vozů po celém světě. Významný milník je dokladem intenzivního zaměření značky Hyundai na inovace v oblasti designu i konstrukce aut.
| Hyundai