- V rámci programu na podporu zákazníků zasažených povodněmi mohou majitelé vozů Hyundai získat slevu 40 % na náhradní díly
- České zastoupení ve spolupráci s výrobním závodem Hyundai Motor Manufacturing Czech poskytlo sedm vozů terénním pracovníkům organizace Člověk v tísni
- Nošovický závod současně věnoval 10 milionů korun na pomoc obětem v postižených oblastech Moravskoslezského kraje.
S ohledem na tíživou situaci, do které se dostali někteří zákazníci Hyundai v důsledku ničivých povodní, vyhlásila společnost Hyundai Motor Czech ve spolupráci se svým dodavatelem náhradních dílů Mobis program na snížení nákladů na opravy a zprovoznění vozidel. Jejich majitelé získají slevu na náhradní díly Hyundai ve výši 40 % z doporučené maloobchodní ceny a zastoupení současně vyzvalo tuzemské dealery, aby poskytli alespoň 20% slevu na práci.
Martin Saitz Generální ředitel Hyundai Motor Czech
Podpora je určena pro zákazníky, jejichž vůz byl přímo poškozen v důsledku povodní, ale také pro ty, kteří se například v důsledku zatopení domu a ztráty majetku dostali do tíživé finanční situace. Program je vyhlášen na období od 23. září do 31. října 2024 bez omezení stáří auta. Protože jsou příběhy lidí postižených povodněmi velmi individuální, o uznání slevy může rozhodnout každý autorizovaný prodejce Hyundai na základě osobní komunikace se zákazníkem.
S vlastní iniciativou na pomoc přišel také nošovický výrobní závod HMMC, který bezprostředně po povodních věnoval 10 000 000 Kč postiženým oblastem Moravskoslezského kraje. České zastoupení značky spolu s nošovickým výrobním závodem zároveň poskytly vozy Tucson s pohonem 4x4 a i30 povodňovému týmu organizace Člověk v tísni. Její terénní pracovníci jsou vyškolení v pomoci lidem postiženým mimořádnou událostí, v poskytování sociálního poradenství i krizové intervenci.
Changki Lee Prezident výrobního závodu HMMC
Zdroj: www.hyundai.news