dm··3 min

Značka babylove slaví 25 let

dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Tisková zpráva

Oceňované produkty pro děti již čtvrt století na trhu

Značka babylove z portfolia dm drogerie markt se na trhu poprvé objevila v Německu v roce 1996. Do České republiky dorazila o pár let později v podobě nabídky několika druhů plen a produktů pro nejmenší zákazníky. Od té doby se privátní značka dm drogerie významně rozrostla a vydobyla si pozici uznávané stálice na trhu dětského drogistického zboží. Značka babylove letos slaví 25 let.

„Hlavním záměrem dm drogerie při zavedení značky babylove bylo nabídnout kvalitní zboží za nízkou cenu také rodičům malých dětí. Že se cíl daří plnit, dosvědčí opakované ocenění značky, naposledy například v podobě Mamavolby za rok 2020, a to hned v několika kategoriích,“ vysvětluje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm.

V nabídce drogerie lze aktuálně pod touto značkou nalézt více než 290 produktů od příkrmů přes nerozbitné nádobí s veselými motivy až po potřeby pro těhotné a kojící ženy. Výrobky značky babylove tak tvoří hned čtvrtinu z celého baby sortimentu.

Všechny produkty výživy, například přesnídávky, tyčinky a kaše, jsou k dostání v bio kvalitě, neboť jsou připravovány z prvotřídních surovin z kontrolovaného biologického zemědělství. Nádobí, hračky, dudlíky a další nezbytné vybavení domácnosti, v níž je pečováno o malé miminko, jsou vyráběny z kvalitního a zdraví nezávadného materiálu. Dětská kosmetika dm značky babylove je maximálně ohleduplná k potřebám jemné dětské pokožky. Neobsahuje konzervační látky, látky na bázi minerálních olejů ani barviva. „Za svou oblibu u českých maminek vděčí babylove nejen vysoké kvalitě, svůj podíl má jistě i šíře nabídky a samozřejmě příznivá cena,“ dodává Jiří Peroutka.

Produkty značky babylove

1babylove | vlhčené ubrousky s obsahem vody 99 %

MAMAVOLBA: Vítěz v kategorii Přebalování – Péče – ubrousky 2020

Množství: 80 ks

Cena: 49,90 Kč

2. babylove | bio špaldové sušenky oves & maliny

MAMAVOLBA: Novinka roku 2020 v kategorii Nejlepší výživa 2020

Množství: 125 g

Cena: 29,90 Kč

3babylove | bio nemléčná ovesná kaše

Množství: 200 g

Cena: 39,90 Kč

4babylove | nature miska pro děti

Množství: 1 ks

Cena: 109 Kč

5babylove | zklidňující koupel sensitive

Množství: 500 ml

Cena: 69,90 Kč

6babylove | bio tyčinka jablko & aronie

Množství: 25 g

Cena: 9,90 Kč

7 babylove | Mama prsní vložky bílé

Množství: 60 ks

Cena: 59,90 Kč

8babylove | silikonový dudlík 0–6 měsíců

MAMAVOLBA: Vítěz v kategorii Péče o dítě – Dudlíky 2020

Množství: 2 ks

Cena: 49,90 Kč

9babylove | nature tuhé mýdlo 2v1

Množství: 60 g

Cena: 119 Kč

10babylove | nature tělové máslo tuhé

Množství: 30 g

Cena: 99 Kč

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od dm

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

S ohledem na aktuální povodně a jejich devastující dopad na postižené lokality se společnost dm rozhodla opět aktivně podpořit ty, kteří to nejvíce potřebují. V souladu s filozofií příkladného působení, pomoci a solidarity proto připravuje materiální a finanční pomoc v celkové výši 3,4 milionu Kč.
| dm
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

České Budějovice, 14.06.2024. Menstruace je přirozenou součástí života každé ženy. Každý měsíc přináší ženám nejen bolest nebo obavy z protečení, ale představuje také znatelnou finanční zátěž. V České republice jsou navíc menstruační potřeby zatíženy nejvyšší, tedy jedenadvacetiprocentní, daňovou sazbou, což jejich cenu ještě zvyšuje. Podle letošního průzkumu od společnosti Spectra pro dm je menstruace finančně náročná pro třetinu dotázaných žen v Česku.
| dm
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
| dm