Packeta / Zásilkovna··4 min

Zásilkovna upevňuje svou pozici na trhu. Sází na své místo v srdcích Čechů

Packeta / Zásilkovna

Packeta / Zásilkovna

Zásilkovna je ryze český franšízový logisticko-technologický projekt zakladatelky Simony Kijonkové, který vznikl v roce 2010. Od té doby se vypracoval mezi nejúspěšnější společnosti v Česku, které poskytují komplexní logisticko-technologické služby pro internetové obchody. Zásilkovna je dnes součástí 14 společností holdingu Packeta, který působí v 8 zemích, do 34 zemí doručuje. Holding Packeta řídí Simona Kijonková. Zásilkovna provozuje také úspěšnou službu Mezi námi pro doručování zásilek mezi fyzickými osobami. V roce 2020 spustila Packeta Z-BOXy, ekologické automatické výdejní boxy. Jejich počet překonal hranici 6 000 instalací, kromě České republiky fungují také na Slovensku a v Maďarsku. Packeta má aktuálně více než 15 000 vlastních výdejních míst (v ČR je to více než 9 000 VM), více než 140 000 partnerských výdejních míst a spolupracuje s více než 46 000 e-shopy. Obrat skupiny v roce 2022 byl 6,1 miliardy korun, počet přepravených zásilek 90 milionů kusů. Více na www.zasilkovna.cz / www.packeta.com.

Tisková zpráva

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická firma, spouští jednu ze svých největších brandových kampaní s názvem Zásilkovna. Moje srdcovka. Cílem kampaně je dlouhodobě upevnit pozici Zásilkovny nejen na trhu, ale i v srdcích zákazníků. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Socialpark a poběží od konce března jako klíčová linka komunikace Zásilkovny pro rok 2024. Propagace startuje v Česku a následně bude pokračovat na Slovensku a Maďarsku, které patří mezi klíčové trhy Packety, mateřské společnosti Zásilkovny.

Výběr konceptu “Moje srdcovka” pro nás byl jasnou volbou. Komunikační linka reflektuje poznatky z našeho výzkumu, týkající se pozitivního vnímání značky Zásilkovny na českém trhu. V tomto ohledu dopadla naše značka nad očekávání pozitivně. Toho si neskutečně vážíme a chceme toto vnímání podporovat i v budoucnu,“ komentuje Tomáš Bzirský, Head of Marketing Packeta Group.

„Zásilkovna za posledních 13 let prošla mnoha změnami. Z úspěšného ryze českého startupu jsme se stali globální logistickou společností. Podařilo se nám vybudovat lovebrand a zákazník je pro nás vždycky středobodem vesmíru. Naši zákazníci jsou zkrátka naší srdcovkou a my se každý den snažíme být tou jejich,“ dodává Bzirský.

Když jsme se v týmu zamýšleli, jaká emoce se nám nejvíce spojuje se Zásilkovnou, vyhrála to láska. Ne ale ta tradiční, řekněme “valentýnská”, ale podložená mnoha racionálními argumenty. Zásilkovna například neustále inovuje, má tisíce výdejních míst, rostoucí síť Z-BOXů, skvělou aplikaci a je na ni vždycky spoleh. A když během brainstormingu někdo řekl, že je Zásilkovna zkrátka srdcovka, byla to už k finálnímu konceptu relativně rychlá cesta,” říká Petr Král, CEO agentury Socialpark, která kampaň připravila.

Součástí kampaně Zásilkovna. Moje Srdcovka. je i série tzv. CGI videí, které s kampaní propojuje motiv srdce. Jedná se o v Čechách poměrně nový typ obsahu, který zvedl vlnu zájmu na našich sociálních sítích.

Možná jste také zaznamenali srdíčka valící se Prahou nebo instalaci Z-BOXu na Ještěd pomocí dronu a na chvilku jste se zamysleli, jestli se to opravdu děje…?

v CGI videích, která často až neuvěřitelně přesvědčivě kombinují reálný a virtuální svět, chceme mimo jiné ukázat, že i logistická firma umí poslat do světa trochu lásky, pozitivní emoce a zároveň pobavit.

Všechna videa najdete na našem Instagramu a o tom, jak vznikala, si můžete přečíst v rozhovoru se spoluzakladatelem agentury Socialpark, Petrem Králem.

Cílem kampaně je upevnit pozici Zásilkovny na trhu, a to skrze dlouhodobý koncept, který se bude promítat do klíčové firemní komunikace napříč celým rokem. Zásilkovna tím podporuje ideu, že i při výběru doručovací společnosti by zákazníci měli naslouchat svému srdci a volit značku, která je tomu jejich nejblíže.

Trefně je využito i motto kampaně, které vyzdvihuje červenou barvu jako barvu lásky a srdce, která je pro Zásilkovnu typická. Červená je barva lásky, červená je barva srdce, červená je Zásilkovna.

YouTube video player

Kampaň je cílena primárně na online prostředí, ale doplněna bude v průběhu také outdoorovými aktivitami. Průběh kampaně doplní řada známých influencerů, kteří podpoří komunikaci na sociálních sítích za překvapivého využití nejnovějších technologií.

Kam dál?

Zdroj: www.zasilkovna.cz

Další články

Další články od Packeta / Zásilkovna

V soutěži Nejdůvěryhodnější značka Zásilkovna v kategorii Balíkové služby zvítězila už potřetí

V soutěži Nejdůvěryhodnější značka Zásilkovna v kategorii Balíkové služby zvítězila už potřetí

Zásilkovna se potřetí v řadě stala vítězem v soutěži Nejdůvěryhodnější značka v kategorii Balíkové služby. Vítězné značky vzešly z rozsáhlého průzkumu uskutečněném na reprezentativním panelu čtyř tisíc českých respondentů. Ocenění za Zásilkovnu převzala na slavnostním vyhlášení PR manažerka Zásilkovny, Tereza Kotková.
| Packeta / Zásilkovna
Největší síť boxů v Česku splyne s prostředím. Zásilkovna představila nový design svých Z-BOXů.

Největší síť boxů v Česku splyne s prostředím. Zásilkovna představila nový design svých Z-BOXů.

Česká logistická společnost Zásilkovna jako první v oboru představila nové designy svých samoobslužných výdejních míst. Díky bílému, šedivému, béžovému nebo zelenému provedení splynou Z–BOXy s okolním prostředím. Nové varianty budou sloužit především pro budoucí rozvoj sítě. Zásilkovna má v Česku dlouhodobě nejširší síť výdejních míst (5 600) a Z-BOXů (4 400), jejich počet nadále roste. V létě začala Zásilkovna instalovat na Z-BOXy klávesnice, díky kterým je největší síť výdejních boxů v tuzemsku dostupná všem.
| Packeta / Zásilkovna
Získali jsme zásilky neoprávněně zadržené na depu Liberec, zajišťujeme jejich vrácení

Získali jsme zásilky neoprávněně zadržené na depu Liberec, zajišťujeme jejich vrácení

Na konci srpna 2023 došlo na našem tehdejším externím libereckému depu k zadržení zásilek. Přestože tato situace nevznikla naší vinou, všechny zadržené zásilky jsme začali urychleně kompenzovat a podali jsme trestní oznámení.
| Packeta / Zásilkovna
Největší síť boxů v Česku bude ještě dostupnější. Zásilkovna na své Z-BOXy instaluje klávesnice

Největší síť boxů v Česku bude ještě dostupnější. Zásilkovna na své Z-BOXy instaluje klávesnice

Zásilkovna, přední česká logistická společnost, začala na své Z-BOXy instalovat tlačítkové klávesnice. Společnost tím reaguje na požadavky zákazníků a zvyšuje dostupnost svých služeb. Vyzvedávání zásilek přes automatické boxy bude ještě jednodušší. Do konce roku plánuje Zásilkovna instalaci klávesnic na všechny své Z-BOXy v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Z-BOXy umožňují rychlý výdej a podání zásilek bez front, jsou napájeny solárními panely a fungují nonstop. Zásilkovna v Česku dlouhodobě disponuje nejhustší sítí kamenných výdejních míst (5 600) a Z-BOXů (4 100).
| Packeta / Zásilkovna
Zásilkovna pravidla hospodářské soutěže neporušila, rozhodl ÚOHS

Zásilkovna pravidla hospodářské soutěže neporušila, rozhodl ÚOHS

V průběhu minulých let probíhalo u Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže správní řízení týkající se možného porušení hospodářské soutěže ze strany Zásilkovny. To mělo spočívat v nesprávném znění konkurenční doložky. Rozhodnutí ÚOHS ale potvrzuje, že k porušení pravidel hospodářské soutěže nedošlo.
| Packeta / Zásilkovna
Zásilkovna upevňuje svou pozici na trhu. Sází na své místo v srdcích Čechů

Zásilkovna upevňuje svou pozici na trhu. Sází na své místo v srdcích Čechů

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická firma, spouští jednu ze svých největších brandových kampaní s názvem Zásilkovna. Moje srdcovka. Cílem kampaně je dlouhodobě upevnit pozici Zásilkovny nejen na trhu, ale i v srdcích zákazníků. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Socialpark a poběží od konce března jako klíčová linka komunikace Zásilkovny pro rok 2024. Propagace startuje v Česku a následně bude pokračovat na Slovensku a Maďarsku, které patří mezi klíčové trhy Packety, mateřské společnosti Zásilkovny.
| Packeta / Zásilkovna
Už potřetí jsme partnerem Remobilu v kampani Recykluj mobil

Už potřetí jsme partnerem Remobilu v kampani Recykluj mobil

Startuje třetí ročník kampaně Recykluj mobil s cílem zvýšit recyklaci starých a nepotřebných mobilních telefonů. Se Zásilkovnou je to snazší, než byste čekali, a navíc zdarma.
| Packeta / Zásilkovna
Simona Kijonková odchází po 13 letech z vedení Packeta Group

Simona Kijonková odchází po 13 letech z vedení Packeta Group

Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny, odejde z vedení skupiny Packeta. Zásilkovnu založila v roce 2010 a po dobu 13 let ji z pozice generální ředitelky vedla až do současného úspěšného exitu. V prosinci 2023 uzavřeli společníci skupiny Packeta, JSK Investments (48,6 %), společnost NOTINO a další čtyři společníci smlouvu o prodeji 100% podílu společnosti Packeta s.r.o. konsorciu Emma Capital a CVC Capital Partners; s kapitálovou podporou R2G. Do funkce CEO skupiny Packeta by měl nastoupit, po splnění všech odkládacích podmínek smluvní dokumentace, zkušený manažer Erich Čomor. Packeta je dlouhodobě zisková a v roce 2023 dosáhla obratu 7,25 miliardy korun. Oproti roku 2022 se ji podařilo zdvojnásobit EBITDA.
| Packeta / Zásilkovna
Skupina Packeta rostla v roce 2023 opět dvouciferně. Dosáhla v obratu 7,25 miliardy korun, meziročně jde o 18,3% nárůst. Počet přepravených zásilek překročil 100 milionů

Skupina Packeta rostla v roce 2023 opět dvouciferně. Dosáhla v obratu 7,25 miliardy korun, meziročně jde o 18,3% nárůst. Počet přepravených zásilek překročil 100 milionů

Skupina Packeta, která vlastní přední českou logisticko-technologickou firmu Zásilkovna, navýšila v roce 2023 obrat na 7,25 miliardy korun. Meziročně jde o 18,3% nárůst. Počet přepravených zásilek dosáhl téměř 106 milionů. Ve srovnání s rokem 2022 jde o navýšení o 17,9 %. Na konci roku 2023 měla skupina Packeta více než 15 000 vlastních výdejních míst ve 4 zemích, z toho 6 200 Z-BOXů, automatických boxů a přes 137 000 partnerských výdejních míst v celé Evropě. V roce 2023 Packeta významně investovala do budování nových dep, automatizace a modernizace dep stávajících s cílem zvýšit kvalitu doručení, zvýšit efektivitu svozů a rozvozů zásilek, a tím zvýšit zákaznickou spokojenost. Packeta aktuálně doručuje pro více než 49 000 e-shopů. Mobilní aplikaci Zásilkovna si stáhlo přes 8 000 000 uživatelů.
| Packeta / Zásilkovna
Skupina Packeta, mateřská firma Zásilkovny, mění majitelskou strukturu. Novým majitelem se během příštího roku stane konsorcium investorů

Skupina Packeta, mateřská firma Zásilkovny, mění majitelskou strukturu. Novým majitelem se během příštího roku stane konsorcium investorů

Společníci skupiny Packeta, mateřské společnosti české technologicko-logistické firmy Zásilkovna, uzavřeli smlouvu o prodeji 100% podílu společnosti Packeta s.r.o. konsorciu CVC Capital Partners a Emma Capital; s kapitálovou podporou R2G. Transakce podléhá souhlasu příslušných regulačních orgánů a její uzavření se očekává v první polovině roku 2024. Podmínky transakce jsou důvěrné. Skupina Packeta je dlouhodobě zisková a v letošním roce dosáhne obratu 7,25 miliardy korun.
| Packeta / Zásilkovna