Makro Cash & Carry ČR··3 min

Velkoobchod preventivně stahuje z prodeje hovězí maso nizozemského původu

Makro Cash & Carry ČR

Makro Cash & Carry ČR

Makro Cash & Carry ČR bylo založeno jako dceřiná společnost firmy SHV Makro. K 1. lednu 1998 převzala veškeré velkoobchodní aktivity společnosti SHV Makro v Evropě firma Metro AG. V České republice patří do sítě Makro Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních center. Všechna disponují prodejní plochou 10 000 m2. Tato centra jsou zaměřena na velkoobchodní prodej širokého sortimentu potravinářského i nepotravinářského spotřebního zboží registrovaným podnikatelům, obchodníkům a dalším subjektům, jako jsou nemocnice, školy, orgány státní správy apod. Jsou atraktivním místem nákupů jak pro maloobchodníky, tak pro velkoobchodníky i velkoodběratele. Tomu odpovídá i balení potravin – více spotřebitelských balení ve fólii pro maloobchodníky a větší objemy pro gastronomii. Podnikatelům (fyzickým i právnickým osobám) vystavujeme na základě registrace zákaznické karty, které jim umožňují vstup do všech prodejen Makro Cash & Carry ČR. Zákazník může zažádat o vystavení maximálně pěti karet evidovaných na jméno držitele. Je na rozhodnutí zákazníka, tj. majitele nebo statutárního zástupce firmy či organizace, kterým svým pěti zástupcům nechá zákaznické karty vyhotovit.

Tisková zpráva

Společnost makro ČR stahuje vybrané chlazené hovězí maso nizozemské produkce s datem minimální trvanlivosti do 9. a 15. listopadu 2024. Zákazníci jsou vyzýváni, aby produkt vrátili do prodejen makro, kde jim bude vyplacena finanční kompenzace.

Lidé mohou výrobek vrátit do jakéhokoli velkoobchodního střediska makro ČR do 15. listopadu 2024, a to i bez prodejního dokladu. Na zákaznické recepci je možné požádat o vystavení duplikátu dokladu, pokud není originální účtenka k dispozici. „Chceme našim zákazníkům proces vrácení zboží usnadnit, proto jsou zaměstnanci připraveni pomoci s administrativou,“ doplňuje Petra Bártová, vedoucí oddělení kvality makro ČR. Stažení bylo iniciováno na základě hlášení o vizuálních a pachových změnách produktu. Týká se to produktu Hovězí vysoká roštěná chlazená s datem minimální trvanlivosti 9.11.2024 a 15.11.2024, šaržemi 3000-05/07/24-00-0-0 a 3000-11/07/24-00-0-0, s EAN kódem 20024168100000. Produkt byl v prodeji v období od 10. září 2024 do 25. října 2024.

„Kvalita a bezpečnost jsou pro nás prioritou. Na základě hlášení zaměstnanců a zákazníků a z iniciativy dodavatele jsme proto rozhodli o okamžitém stažení produktu z prodeje a náhradě ceny. Současně jsme iniciovali testování výrobku,“ uvádí tisková mluvčí Nikola Formanová. Dodavatel zatím příčinu problému neurčil. Obě šarže nyní podléhají laboratornímu testování, vzorky byly odebrány z prodejen 29. října 2024. Makro ČR ujišťuje zákazníky, že trvale dbá na bezpečnost a kvalitu nabízených produktů a podniklo všechny kroky k vyřešení této situace. ***

Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte:

Nikola Formanová
Vedoucí komunikace makro ČR

tel.: +420 603 850 320

e-mail: [email protected]

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.x.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení

Zdroj: www.makro.cz

Další články

Další články od Makro Cash & Carry ČR

Velkoobchod preventivně stahuje z prodeje hovězí maso nizozemského původu

Velkoobchod preventivně stahuje z prodeje hovězí maso nizozemského původu

Společnost makro ČR stahuje vybrané chlazené hovězí maso nizozemské produkce s datem minimální trvanlivosti do 9. a 15. listopadu 2024. Zákazníci jsou vyzýváni, aby produkt vrátili do prodejen makro, kde jim bude vyplacena finanční kompenzace.
| Makro Cash & Carry ČR
Náborová kampaň „m“ slaví úspěch. Tým P&C společnosti makro ČR spouští druhou etapu

Náborová kampaň „m“ slaví úspěch. Tým P&C společnosti makro ČR spouští druhou etapu

V říjnu spustilo makro ČR další fázi employer brandingové kampaně „m“. Mezi její klíčová sdělení patří: „milujem“, „rostem“, „pomůžem“. Milujeme to, co děláme, pomůžeme si, když je třeba, a rosteme tím, že se učíme. Společně. To je totiž pro makro typické.
| Makro Cash & Carry ČR
Makro akademie i makro Chefs‘ dinner slaví 10 let

Makro akademie i makro Chefs‘ dinner slaví 10 let

Letošní říjen je v makro ve znamení oslav. Vedle oslav 60. výročí vzniku METRO AG a prvního úspěšného roku nového manažerského týmu ve vedení, si dnes společnost makro ČR a celá gastrokomunita připomíná 10 let Makro akademie a kulinářské akce roku Chefs dinner.
| Makro Cash & Carry ČR
„Jde to“ je správná odpověď Tržiště dobrých příkladů v Makro akademii přineslo inspiraci pro nemocniční stravování

„Jde to“ je správná odpověď Tržiště dobrých příkladů v Makro akademii přineslo inspiraci pro nemocniční stravování

Každý den se v nemocnici stravuje kolem 145 tisíc osob, ročně se pak nemocniční stravování týká více než jednoho a půl milionu pacientů. Právě významu nemocničního stravování z pohledu zdraví se věnoval druhý ročník akce „Tržiště dobrých příkladů“, který se uskutečnil 10. října 2024 v prostorách Makro akademie v Praze. V centru pozornosti byly příklady dobré praxe z nemocničního stravování a nutriční péče. Akci pořádal Státní zdravotní ústav (SZÚ) v rámci meziresortních aktivit na podporu zkvalitnění stravování v institucích.
| Makro Cash & Carry ČR
V třetím roce existence iniciativy České Pole pěstují farmáři původní plodiny na více než 6 000 hektarech

V třetím roce existence iniciativy České Pole pěstují farmáři původní plodiny na více než 6 000 hektarech

Iniciativa České pole, na které spolupracuje makro ČR s Českou zemědělskou univerzitou, zemědělskými svazy, za podpory ministerstva zemědělství, schválila rozvoj na roky 2024–2026. Úspěšný projekt, který získal mj. i cenu za inovativní projekt v za roku 2023 v prestižní soutěži Mastercard Obchodník roku, se zaměřuje na podporu českých zemědělců v pěstování původních plodin a rozvoji živočišné výroby – s cílem vrátit české kvalitní suroviny zpět na stoly českých domácností i do gastronomie.
| Makro Cash & Carry ČR
Více než 10 tun potravin a hygienických prostředků míří jako dar od makro ČR do potravinových bank v oblastech postižených povodněmi

Více než 10 tun potravin a hygienických prostředků míří jako dar od makro ČR do potravinových bank v oblastech postižených povodněmi

V reakci na nedávné povodně zorganizovala společnost makro ČR ve všech třinácti obchodech humanitární sbírku potravin a hygienických potřeb, do které se aktivně zapojili zaměstnanci i zákazníci. Vybralo se přes 5 tun zboží. Společnost makro ČR přidala dalších 100 % potravin, zboží a materiálu, čímž se celkové množství daru vyšplhalo na více než 10 tisíc kilogramů.
| Makro Cash & Carry ČR
Velkoobchod makro ČR ujišťuje, že pro Moravu bude i nadále dostatek pitné a kojenecké vody, potravin i hygienických a úklidových prostředků. Ve všech prodejnách makro ČR probíhá dobrovolná sbírka.

Velkoobchod makro ČR ujišťuje, že pro Moravu bude i nadále dostatek pitné a kojenecké vody, potravin i hygienických a úklidových prostředků. Ve všech prodejnách makro ČR probíhá dobrovolná sbírka.

Velkoobchody i sklady makro ČR nebyly zasaženy povodněmi, které se o víkendu přehnaly přes území České republiky. I nadále zůstávají plně funkční a jejich provoz je bez omezení. Distribuce makro ČR soustřeďuje svou pomoc směrem k postiženým oblastem tím, že zajišťuje stálou dostupnost potřebného zboží. V pondělí 16. září spustilo makro ČR zaměstnaneckou sbírku potravin a zboží, jde zejména o balené pitné a kojenecké vody, suché potraviny a hygienické prostředky. Míra solidarity z řad zaměstnanců je veliká. I proto vedení makro ČR rozhodlo, že výtěžek sbírky zdvojnásobí a rozdistribuuje potřebným. Ke sbírce se spontánně přidávají i mnozí zákazníci makro.
| Makro Cash & Carry ČR
Stanovisko k zásobování potravinami a hygienickými a čistícími prostředky po vyhlášení stavu nebezpečí v Moravskoslezském kraji a v dalších regionech ohrožených povodněmi, 14. září 2024.

Stanovisko k zásobování potravinami a hygienickými a čistícími prostředky po vyhlášení stavu nebezpečí v Moravskoslezském kraji a v dalších regionech ohrožených povodněmi, 14. září 2024.

V reakci na povodňovou situaci v České republice a vyhlášení stavu nebezpečí v Moravskoslezském kraji reaguje velkoobchod makro ČR takto:
| Makro Cash & Carry ČR
Makro ČR představilo vizi komunikace, nové projekty i nový tým

Makro ČR představilo vizi komunikace, nové projekty i nový tým

Novou manažerkou komunikace makro ČR se od září 2024 stává Nikola Formanová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci a prezentaci vize makro ČR a jejích klíčových projektů na podporu české gastronomie. Nikola bude i tiskovou mluvčí společnosti a koordinátorkou komunikace ESG aktivit pro makro ČR.
| Makro Cash & Carry ČR
Makro ČR spustilo inovativní marketingovou kampaň

Makro ČR spustilo inovativní marketingovou kampaň

Velkoobchod makro ČR představil marketingovou kampaň, která využívá nejmodernější CGI technologii. Hlavním prvkem kampaně byla kinetická socha burgeru, která se stala hitem sociálních sítí. Instalace byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Dentsu.
| Makro Cash & Carry ČR