Společnost makro ČR stahuje vybrané chlazené hovězí maso nizozemské produkce s datem minimální trvanlivosti do 9. a 15. listopadu 2024. Zákazníci jsou vyzýváni, aby produkt vrátili do prodejen makro, kde jim bude vyplacena finanční kompenzace.
Lidé mohou výrobek vrátit do jakéhokoli velkoobchodního střediska makro ČR do 15. listopadu 2024, a to i bez prodejního dokladu. Na zákaznické recepci je možné požádat o vystavení duplikátu dokladu, pokud není originální účtenka k dispozici. „Chceme našim zákazníkům proces vrácení zboží usnadnit, proto jsou zaměstnanci připraveni pomoci s administrativou,“ doplňuje Petra Bártová, vedoucí oddělení kvality makro ČR. Stažení bylo iniciováno na základě hlášení o vizuálních a pachových změnách produktu. Týká se to produktu Hovězí vysoká roštěná chlazená s datem minimální trvanlivosti 9.11.2024 a 15.11.2024, šaržemi 3000-05/07/24-00-0-0 a 3000-11/07/24-00-0-0, s EAN kódem 20024168100000. Produkt byl v prodeji v období od 10. září 2024 do 25. října 2024.
„Kvalita a bezpečnost jsou pro nás prioritou. Na základě hlášení zaměstnanců a zákazníků a z iniciativy dodavatele jsme proto rozhodli o okamžitém stažení produktu z prodeje a náhradě ceny. Současně jsme iniciovali testování výrobku,“ uvádí tisková mluvčí Nikola Formanová. Dodavatel zatím příčinu problému neurčil. Obě šarže nyní podléhají laboratornímu testování, vzorky byly odebrány z prodejen 29. října 2024. Makro ČR ujišťuje zákazníky, že trvale dbá na bezpečnost a kvalitu nabízených produktů a podniklo všechny kroky k vyřešení této situace. ***
Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.
Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/
Pro více informací kontaktujte:
Nikola Formanová
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 320
e-mail: [email protected]
Zdroj: www.makro.cz