Velkoobchod Makro ČR se i letos na podzim připojí k celonárodní sbírce potravin, zákazníci budou moci darovat i v neděli

|

Organizaci, jež pod sebou sdružuje potravinové banky v celé České republice, vyhledává stále více lidí. I přes loňský silný ročník Sbírky potravin se zásoby ve skladech pomalu tenčí. Potravinové banky proto vkládají naději do letošního podzimního kola a věří, že se díky ní ve skladech znovu doplní zásoby trvanlivého zboží. Do sbírky se každoročně zapojí stovky prodejen obchodních řetězců po celé České republice.

Sbírka potravin proběhne ve všech 13 prodejnách makro ČR po celé České republice. „Nárůst poptávky po potravinách jde ruku v ruce s rostoucím počtem lidí, kteří potřebují potravinovou pomoc. Tato situace ještě více zdůrazňuje, jak je důležité potravinové banky pravidelně podporovat,“ uvádí vedoucí komunikace makro ČR Martin Čivrný s tím, že ty nejdůležitější položky najdou zákazníci přehledně na jednom označeném místě, přímo v pokladních zónách. Bude je tak možné do nákupního košíku jednoduše přidat až na konci nákupu. Půjde hlavně o trvanlivé potraviny jako mléko, konzervy, těstoviny či drogistické zboží.

Makro ČR se angažuje nejen v aktivitách v rámci Potravinové sbírky – s Českou federací potravinových bank spolupracuje velkoobchod dlouhodobě. Jen za fiskální rok 2023 darovalo makro ČR 790 tun potravin, což je oproti minulému roku o 185 tun potravin více. Velké procento z celkového objemu darovaných potravin tvoří potraviny čerstvé jako ovoce, zelenina a mléčné výrobky. „Jsme rádi, že můžeme být hrdým partnerem České federace potravinových bank. Každý rok se celonárodní sbírky účastníme v jarním i podzimním kole a ani letos tomu není jinak. Dělá mi velkou radost, že můžeme touto cestou pomoci potřebným,“ doplňuje Martin Čivrný.

Většinu sortimentu darovaného do potravinových bank tvoří nezávadné neprodané zboží jako ovoce, zelenina či pečivo, nebo také neprodejné sladkosti a nápoje. Potravinové banky díky tomu mohou snáze zprostředkovat pomoc pro všechny typy organizací, od dětských domovů a stacionářů až po domovy pro seniory nebo pečovatelské služby. Dlouhodobá spolupráce s potravinovými bankami tak mimo jiné pomáhá omezovat plýtvání jídlem.

Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Zdroj: www.makro.cz

Makro Cash & Carry ČR

Iniciativa ČESKÉ POLE vstupuje do druhého roku svojí existence. Na úspěchy s bramborami, česnekem či křenem chce navázat podporou dalších českých zemědělských produktů

Návrat tradičních českých zemědělských produktů do domácí gastronomie by mohl v roce 2024 dostat ještě větší impuls. Zástupci Iniciativy ČESKÉ POLE, jež v prvním roce svojí existence úspěšně podpořila rozšíření pěstování českých brambor na hranolky, renesanci řízného tuzemského křenu či produkci původních českých odrůd česneku Bjetin a Slavin, pracují na dalším rozšíření záběru iniciativy. „Ke stávajícím třem plodinám bychom v následujících letech přidali také produkty živočišného původu – diskutujeme o podpoře chovu jehněčího masa, drůbeži z volného chovu či sladkovodních dravých rybách. Kategorii zeleniny chceme rozšířit o klíčový produkt pro českou gastronomii – cibuli na guláš,“ uvedl vedoucí komunikace makro ČR Martin Čivrný. Právě velkoobchod makro patří spolu s Ministerstvem zemědělství ČR a zástupci zemědělců a gastronomie k zakládajícím členům iniciativy.

Makro Cash & Carry ČR

Chystá se druhý ročník úspěšného festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST. Staňte se součástí setkání špiček české i zahraniční gastronomie

V makro žijeme gastronomií, přidejte se k nám! Druhý ročník velkolepého festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST se bude opět konat ve výjimečných prostorách pražského O2 universa v termínu od 12. do 13. dubna 2024 a ponese slogan „Žijeme gastronomií“. Festival toho nejlepšího, co může české pohostinství nabídnout, opět uspořádá velkoobchod makro ČR, díky kterému se spojí jedny z nejlepších osobností renomované gastro scény v čele se Zdeňkem Pohlreichem. Rádi se podělí o své zkušenosti. Návštěvníky opět nadchnou čtyři patra plná kuchařských a barmanských show, otevřený makro market s mnoha ochutnávkami a spoustou inspirace. Příležitost být součástí gastro zážitku se blíží. Buďte u toho s námi.

Makro Cash & Carry ČR

Velkoobchod makro spouští novou náborovou kampaň „m“. Staví v ní na tom, v čem je podle svých zaměstnanců výjimečný

Nasednout na ještěrku, projíždět uličkami největšího velkoobchodu v Česku a starat se o to, aby v regálech byl vždy dostatek kvalitního zboží za stabilně výhodné ceny. I tak může na první pohled vypadat práce ve velkoobchodu makro ČR. Nová náborová kampaň „m“, kterou řetězec právě spouští, však uchazečům ukáže, že ve skutečnosti jde o mnohem víc. Přiblíží zásadní hodnoty, ve kterých je makro podle vlastních zaměstnanců výjimečné. Opírat se přitom bude o EVP (Employee Value Proposition) – projekt, který tvorbě nové dlouhodobé komunikace předcházel a přinesl cenná data.