Společnost dm vstupuje do světa NFT uměleckou kolekcí Múzy Inspirace

|

dm drogerie spojuje NFT a Giving Friday

Společnost dm již na konci listopadu jako součást celoroční kampaně Zažij sílu inspirace představí šest motivů obrazů, které bude možné získat v podobě NFT, tedy Non-Fungible Token. „Pro podzimní kampaň vznikne šest ilustrací, které jsme pojmenovali Múza Přírody, Lásky, Krásy, Empatie, Umění a Spirituality. Do těchto uměleckých děl se promítají i hodnoty společnosti dm. Tím chceme podpořit vnímání značky jakožto nositele těchto pozitivních kvalit,“ přibližuje koncepci umělecké kolekce Múzy Inspirace manažer komunikace dm Jiří Peroutka.

Ilustrace z kolekce Múzy Inspirace vyjdou v limitované edici sta digitální děl zapsaných do blockchainu. Každé NFT má svou sběratelskou hodnotu, jejich budoucí majitelé však současně dílo získají v tiskové kvalitě spolu s dalšími odměnami a možností vyhrát podepsaný autorský tisk své Múzy.

Digitální obrazy poslouží dobré věci

Využití inovativního fenoménu NFT a jeho spojení s dobročinností bylo pro společnost dm drogerie markt klíčové. Zatímco se ve světě 25. listopadu kvůli Black Friday roztočí slevové šílenství, v dm se tento den už tradičně ponese ve znamení dobrých skutků. Díky aktivitě Giving Friday věnuje dm ve spolupráci s Charitou ČR na podporu lidem v tíživé sociální situaci celý výtěžek z prodeje NFT. Společnost dále přidá 5 procent z celkového obratu všech svých prodejen, online shopu dm.cz a nákupů přes aplikaci Moje dm.

Společnost dm chce rovněž pomocí NFT Múzy Inspirace přiblížit českému publiku nové digitální odvětví. „Uvědomujeme si, že pojmy jako NFT, kryptoměny, web3 a metaverse jsou běžnému člověku spíše vzdálené a raději se jejich využití vyhýbá. Jako součást projektu jsme proto v kooperaci se spoluzakladatelkami platformy Holky v kryptu připravili videoseriál, ve kterém vysvětlíme, jak se v tomto novém fascinujícím světě zorientovat a jak nové technologie začít jednoduše používat. Navíc chceme našim zákazníkům připravit takové podmínky, aby si svou Múzu mohli jednoduše pořídit, a proto ji bude možné zaplatit i klasickou platební kartou,“ dodává Peroutka.

Múzy Inspirace se představí také v Praze

Prodej NFT bude pro veřejnost spuštěn v pátek 25. listopadu ráno na www.dm-muzy.cz. V předvečer spuštění se uskuteční IRL zahájení projektu. IRL je jednou z mnoha zkratek, které jsou pro NFT svět typické, a znamená „in real life“, tedy naživo. Součástí události/eventu v pražských Holešovicích tak bude digitální výstava Múz Inspirace a představení jejich autorů, dobročinná aukce tištěných děl podepsaných ilustrátory a ilustrátorkami, ale také inspirativní proslovy zástupců společnosti dm a expertek na NFT tematiku.

Na tuto událost chce dm pozvat i své zákazníky. Sledující na Facebooku a Instagramu dm drogerie markt už brzy dostanou možnost zasoutěžit si o 10 vstupenek.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Společnost dm spouští třetí část kampaně Zažij sílu inspirace. Připomíná v ní, že bychom měli myslet na druhé

S koncem roku vstupuje dm drogerie do poslední fáze kampaně Zažij sílu inspirace. Jako zdroj nových podnětů tentokrát do popředí staví samotné lidi. Ve svých sděleních zdůrazňuje důležitost vzájemného setkávání, laskavosti a solidarity. V listopadu proběhne další ročník aktivity Giving Friday, kdy 5 procent z celkového obratu učiněného 25. listopadu věnuje prostřednictvím Charity ČR na pomoc osobám v tíživé životní situaci.

dm

dm drogerie spouští v mobilní aplikaci Moje dm vysílání dmLIVE, nový formát živého nakupování

Společnost dm obohacuje svět online nákupů a 14. září od 18 hodin spouští v aplikaci Moje dm novou sérii živých přenosů dmLIVE. Během nich se diváci dozvědí více informací o vybraných produktech, mohou se nechat inspirovat zkušenostmi s jejich používáním či k produktům klást konkrétní dotazy. Na základě doporučení si zákazníci budou moci představené produkty ihned vložit do košíku a objednat. Za sledování navíc získají exkluzivní eKupony. Koncept živého vysílání v mobilní aplikaci přináší dm jako jedna z prvních společností na českém trhu.

dm

Bilance 2021/2022: Společnost dm slaví 30 let úspěšného působení na českém trhu

– Společnost dm drogerie markt završila svůj jubilejní 30. rok na tuzemském trhu vynikajícím výsledkem. Za obchodní rok 2021/2022 (1. října 2021 – 30. září 2022) dokázala dynamicky navýšit obrat o 11,38 % na 13,8 miliard CZK, a tím potvrdit stále rostoucí oblibu u svých zákazníků. Především díky dm dlouhodobým cenám, cenově příznivým produktům dm značek a atraktivnímu věrnostnímu programu dm active beauty si zákazníci stále častěji vybírají pro svůj nákup dm.