dm··3 min

Společnost dm vstupuje do světa NFT uměleckou kolekcí Múzy Inspirace

dm drogerie spojuje NFT a Giving Friday

Společnost dm již na konci listopadu jako součást celoroční kampaně Zažij sílu inspirace představí šest motivů obrazů, které bude možné získat v podobě NFT, tedy Non-Fungible Token. „Pro podzimní kampaň vznikne šest ilustrací, které jsme pojmenovali Múza Přírody, Lásky, Krásy, Empatie, Umění a Spirituality. Do těchto uměleckých děl se promítají i hodnoty společnosti dm. Tím chceme podpořit vnímání značky jakožto nositele těchto pozitivních kvalit,“ přibližuje koncepci umělecké kolekce Múzy Inspirace manažer komunikace dm Jiří Peroutka.

Ilustrace z kolekce Múzy Inspirace vyjdou v limitované edici sta digitální děl zapsaných do blockchainu. Každé NFT má svou sběratelskou hodnotu, jejich budoucí majitelé však současně dílo získají v tiskové kvalitě spolu s dalšími odměnami a možností vyhrát podepsaný autorský tisk své Múzy.

Digitální obrazy poslouží dobré věci

Využití inovativního fenoménu NFT a jeho spojení s dobročinností bylo pro společnost dm drogerie markt klíčové. Zatímco se ve světě 25. listopadu kvůli Black Friday roztočí slevové šílenství, v dm se tento den už tradičně ponese ve znamení dobrých skutků. Díky aktivitě Giving Friday věnuje dm ve spolupráci s Charitou ČR na podporu lidem v tíživé sociální situaci celý výtěžek z prodeje NFT. Společnost dále přidá 5 procent z celkového obratu všech svých prodejen, online shopu dm.cz a nákupů přes aplikaci Moje dm.

Společnost dm chce rovněž pomocí NFT Múzy Inspirace přiblížit českému publiku nové digitální odvětví. „Uvědomujeme si, že pojmy jako NFT, kryptoměny, web3 a metaverse jsou běžnému člověku spíše vzdálené a raději se jejich využití vyhýbá. Jako součást projektu jsme proto v kooperaci se spoluzakladatelkami platformy Holky v kryptu připravili videoseriál, ve kterém vysvětlíme, jak se v tomto novém fascinujícím světě zorientovat a jak nové technologie začít jednoduše používat. Navíc chceme našim zákazníkům připravit takové podmínky, aby si svou Múzu mohli jednoduše pořídit, a proto ji bude možné zaplatit i klasickou platební kartou,“ dodává Peroutka.

Múzy Inspirace se představí také v Praze

Prodej NFT bude pro veřejnost spuštěn v pátek 25. listopadu ráno na www.dm-muzy.cz. V předvečer spuštění se uskuteční IRL zahájení projektu. IRL je jednou z mnoha zkratek, které jsou pro NFT svět typické, a znamená „in real life“, tedy naživo. Součástí události/eventu v pražských Holešovicích tak bude digitální výstava Múz Inspirace a představení jejich autorů, dobročinná aukce tištěných děl podepsaných ilustrátory a ilustrátorkami, ale také inspirativní proslovy zástupců společnosti dm a expertek na NFT tematiku.

Na tuto událost chce dm pozvat i své zákazníky. Sledující na Facebooku a Instagramu dm drogerie markt už brzy dostanou možnost zasoutěžit si o 10 vstupenek.

Zdroj: www.dm.cz

Zadavatel
dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Další články od dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun
dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci
dm

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku
dm

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách
dm

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení
dm

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám
dm

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad
dm

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád
dm

Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Na sociálních sítích se objevují podvodné nabídky brigád pro společnost dm drogerie markt. Nejčastěji se jedná o roznos letáků nebo kompletaci obálek. Poznáte je zejména podle požadavků na elektronické zaslání kopie osobních dokladů a následné potvrzení elektronické platby.
Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti
dm

Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti

Na 20. února připadá Světový den sociální spravedlnosti, který vyhlásila OSN na podporu myšlenek rovných příležitostí, solidarity a respektu ve všech oblastech života. Společnost dm dlouhodobě upozorňuje na situaci znevýhodněných lidí ve společnosti. Podporuje projekty pomáhající lidem v nouzi, svou firemní kulturu zakládá na dialogu a diverzitu vnímá jako zdroj energie, kreativity a nových impulsů.
Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou
dm

Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou

Blíží se den svatého Valentýna, který s očekáváním vyhlížejí všichni zamilovaní. Oblíbený zimní svátek zasvěcený lásce, kdy se lidé vyznávají ze vzájemné náklonnosti a sdílejí radost. Ještě nevíte, jak drahou polovičku potěšit? Nechte se inspirovat a přichystejte překvapení v podobě společné romantické koupele, masáže nebo vlastnoručně připravené večeře.