BILLA··8 min

Společnost BILLA v České republice konstantně roste. V tomto roce plánuje investovat do expanze obchodní sítě více než miliardu korun

BILLA

BILLA

BILLA je původně rakouský řetězec supermarketů vlastněný německou skupinou REWE Group. Kromě Rakouska má Billa prodejny také v Česku, na Slovensku a v Bulharsku.

Tisková zpráva
  • Společnost BILLA ČR konstantně investuje do růstu a obnovy své obchodní sítě v České republice.
  • Do výstavby a rekonstrukcí stávajících prodejen v roce 2021 investovala přes miliardu korun.
  • V letošním roce bude pokračovat v expanzi a digitalizaci prodejen s celkovou plánovanou investicí ve výši až 1,32 miliard korun.

V roce 2021 otevřela společnost BILLA 8 nových prodejen, 19 stávajících prodejen prošlo celkovou rekonstrukcí a 12 jich bylo zrekonstruováno částečně. V rámci digitalizace a modernizace technologií společnost i nadále investovala do zavádění samoobslužných pokladen a elektronických cenovek, dále pak do energeticky úsporných řešení šetrných k životnímu prostředí, jako jsou fotovoltaické panely či modernizace chlazení a osvětlení na prodejnách. Celková investice do expanzní politiky za minulý rok činila 1,09 miliardy korun.

V roce 2022 hodlá BILLA pokračovat ve strategii postupného růstu. Jen do modernizací a otevírání nových obchodů plánuje investovat až miliardu korun. Řetězec plánuje navázat na strategii expanze a letos otevřít v průměru 10 prodejen s průměrným ročním nárůstem 300 nových zaměstnanců. Zároveň bude pokračovat v procesu modernizace dalších zhruba 30 prodejen. Dále bude pokračovat v zavádění maloformátových prodejen ve městech do 3 000 obyvatel a v rozšiřování partnerských modelů jako BILLA stop. Dokončí také stavbu nového skladu suchých potravin a ještě do konce roku zrekonstruuje stávající sklad potravin v místě sídla společnosti v Modleticích u Prahy. Celková plánovaná investice v roce 2022 přesáhne 1,32 miliardy Kč. V neposlední řadě vstoupí BILLA v letošním roce na trh potravin online. Nabídne zákazníkovi prvotřídní službu s výběrem z až 15 000 artiklů a možností doručení přímo domů nebo vyzvednutím v široké síti více než 245 prodejen BILLA.

„Expanze naší obchodní sítě bude pokračovat i v letošním roce. Soustředit se nebudeme ale pouze na expanzi. V roce 2022 se zaměříme v maximální možné míře na naše zákazníky,“ říká Dariusz Tomasz Bator, generální ředitel BILLA ČR. „Plánujeme rozšiřovat nabídku čerstvého sortimentu, například nabízet více druhů ovoce než doposud, dále uvádět novinky pro lidi s intolerancemi nebo výživovými restrikcemi, obohacovat nabídku bio výrobků, a hlavně soustředit se na rozšíření portfolia regionálních produktů od českých producentů. To vše nabídneme zákazníkovi nejen v našich prodejnách, ale i prostřednictvím našeho e-shopu, na jehož spuštění nyní intenzivně pracujeme,“ dodává Dariusz Tomasz Bator.

„Plánujeme rovněž investice do moderních technologií, jako jsou samoobslužné pokladny, elektronické cenovky a systém Scan. Snahou společnosti je vybavit prodejny moderními a vyspělými technologiemi, které jsou šetrné k životnímu prostředí a zároveň tak poskytnout zákazníkům trvale kvalitní servis na prodejnách,“ doplňuje Dariusz Tomasz Bator.

V rámci strategie udržitelnosti investovala BILLA v roce 2021 do nových technologií 280 milionů korun. V roce 2022 se celková investice bude pohybovat v řádech zhruba 250 milionů korun.

Pro více informací prosím kontaktujte

Dana Bratánková

Manažerka korporátní komunikace / Tisková mluvčí

REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r.o.

Mobil: +420 606 099 607

E-mail: [email protected]

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 693 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 31 mld. Kč (2018), s 245 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních

  • Společnost BILLA ČR konstantně investuje do růstu a obnovy své obchodní sítě v České republice.
  • Do výstavby a rekonstrukcí stávajících prodejen v roce 2021 investovala přes miliardu korun.
  • V letošním roce bude pokračovat v expanzi a digitalizaci prodejen s celkovou plánovanou investicí ve výši až 1,32 miliard korun.

V roce 2021 otevřela společnost BILLA 8 nových prodejen, 19 stávajících prodejen prošlo celkovou rekonstrukcí a 12 jich bylo zrekonstruováno částečně. V rámci digitalizace a modernizace technologií společnost i nadále investovala do zavádění samoobslužných pokladen a elektronických cenovek, dále pak do energeticky úsporných řešení šetrných k životnímu prostředí, jako jsou fotovoltaické panely či modernizace chlazení a osvětlení na prodejnách. Celková investice do expanzní politiky za minulý rok činila 1,09 miliardy korun.

V roce 2022 hodlá BILLA pokračovat ve strategii postupného růstu. Jen do modernizací a otevírání nových obchodů plánuje investovat až miliardu korun. Řetězec plánuje navázat na strategii expanze a letos otevřít v průměru 10 prodejen s průměrným ročním nárůstem 300 nových zaměstnanců. Zároveň bude pokračovat v procesu modernizace dalších zhruba 30 prodejen. Dále bude pokračovat v zavádění maloformátových prodejen ve městech do 3 000 obyvatel a v rozšiřování partnerských modelů jako BILLA stop. Dokončí také stavbu nového skladu suchých potravin a ještě do konce roku zrekonstruuje stávající sklad potravin v místě sídla společnosti v Modleticích u Prahy. Celková plánovaná investice v roce 2022 přesáhne 1,32 miliardy Kč. V neposlední řadě vstoupí BILLA v letošním roce na trh potravin online. Nabídne zákazníkovi prvotřídní službu s výběrem z až 15 000 artiklů a možností doručení přímo domů nebo vyzvednutím v široké síti více než 245 prodejen BILLA.

„Expanze naší obchodní sítě bude pokračovat i v letošním roce. Soustředit se nebudeme ale pouze na expanzi. V roce 2022 se zaměříme v maximální možné míře na naše zákazníky,“ říká Dariusz Tomasz Bator, generální ředitel BILLA ČR. „Plánujeme rozšiřovat nabídku čerstvého sortimentu, například nabízet více druhů ovoce než doposud, dále uvádět novinky pro lidi s intolerancemi nebo výživovými restrikcemi, obohacovat nabídku bio výrobků, a hlavně soustředit se na rozšíření portfolia regionálních produktů od českých producentů. To vše nabídneme zákazníkovi nejen v našich prodejnách, ale i prostřednictvím našeho e-shopu, na jehož spuštění nyní intenzivně pracujeme,“ dodává Dariusz Tomasz Bator.

„Plánujeme rovněž investice do moderních technologií, jako jsou samoobslužné pokladny, elektronické cenovky a systém Scan. Snahou společnosti je vybavit prodejny moderními a vyspělými technologiemi, které jsou šetrné k životnímu prostředí a zároveň tak poskytnout zákazníkům trvale kvalitní servis na prodejnách,“ doplňuje Dariusz Tomasz Bator.

V rámci strategie udržitelnosti investovala BILLA v roce 2021 do nových technologií 280 milionů korun. V roce 2022 se celková investice bude pohybovat v řádech zhruba 250 milionů korun.

Pro více informací prosím kontaktujte

Dana Bratánková

Manažerka korporátní komunikace / Tisková mluvčí

REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r.o.

Mobil: +420 606 099 607

E-mail: [email protected]

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 693 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 31 mld. Kč (2018), s 245 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních

Zdroj: www.billa.cz

Další články

Další články od BILLA

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Nejoblíbenějším domácím zvířetem je v České republice podle průzkumu společnosti BILLA jednoznačně pes. Jako nejoblíbenější domácí zvíře jej označily dvě třetiny respondentů, na druhém místě skončila kočka. Pro milovníky psů a koček i dětem pro zpříjemnění návratu do školních lavic proto nyní BILLA přichází s nabídkou sedmi plyšových pejsků a kočiček. Od 4. září nabídne ve věrnostní kampani čtyři plyšové psy a tři plyšové kočky za výhodnou cenu 79,90 Kč.
| BILLA
Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Právě dokončený inovativní projekt solární elektrárny na prodejně BILLA v Třebíči využívá nejmodernějších foliových fotovoltaických panelů. Instalace 92 panelů a celého zařízení proběhla v průběhu června a července letošního roku a díky celkovému výkonu 39 560 Wp ušetří přibližně 20 % elektrické energie, kterou by jinak prodejna odebírala z veřejné sítě.
| BILLA
Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Také letos před začátkem školního roku nabídne BILLA rodičům a jejich dětem bohatou nabídku školních potřeb. Od 21. srpna nabízí více než 260 školních pomůcek od pastelek a psacích potřeb až po penály a organizéry. Desítky z nich zařadila BILLA do akční nabídky a připravila i samostatný katalog
| BILLA
První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní Evropy ve Vracově na Hodonínsku. Na okraji města směrem na Kyjov vyroste v následujících měsících jedna z nejekologičtějších prodejen tohoto typu v České republice. Zákazníkům by měla začít sloužit do konce letošního roku.
| BILLA
BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

Po nové prodejně ve Vrátu u Českých Budějovic pokračuje BILLA ve své expanzi v jižních Čechách. Letošní celkově už pátou novou prodejnu otevřela ve středu 24. července v Lišově nedaleko Třeboně. Bezmála pěti tisícům obyvatel města, jehož historie sahá až do 13. století, i lidem v okolí nabízí na prodejní ploše přes devět set metrů čtverečních bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| BILLA
BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

V pátek 26. července slavnostně začnou v Paříži XXXIII. olympijské hry. O medaile bude bojovat také 113 českých sportovců. BILLA Česká republika je hrdým generálním partnerem Českého olympijského týmu a kromě podpory samotného týmu chce ve spolupráci s olympioniky kajakářem Jiřím Prskavcem a běžkyní Kristiinou Sasínek Mäki vést ke sportu a správnému stravování i další generace.
| BILLA
Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti BILLA převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará. Pod jejím vedením bude pokračovat transformace všech oblastí komunikace společnosti s cílem i nadále posilovat její pozici na českém trhu.
| BILLA
BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

Letošní Olympiáda dětí a mládeže v Jihočeském kraji skončila a více než dvě stě sad medailí bylo rozdáno mezi mladé nadějné sportovce. Od 23. do 27. června soutěžilo téměř 3 500 dětí ve 20 sportech a 78 disciplínách, což přilákalo téměř 100 000 návštěvníků.
| BILLA
BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

Kvalitní nože jsou při přípravě pokrmů pro každého kuchaře nezbytností. Snad každý ví, jak dokáže tupý nebo nekvalitní nůž přípravu jídla zkomplikovat. Důležité je také mít ty správné nože podle toho, jak je používáme. I proto nyní BILLA nabízí ve své aktuální věrnostní kampani sadu těch nejkvalitnějších nožů od značky BergHOFF, doplněných o nůžky, ocílku a dřevěný blok na nože.
| BILLA
Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Státní svátky prodlouží první červencový víkend v letošním roce jen o jeden den. Na pátek 5. července připadá Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje, Den upálení mistra Jana Husa pak na sobotu 6. července.
| BILLA