BILLA··4 min

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

BILLA

BILLA

BILLA je původně rakouský řetězec supermarketů vlastněný německou skupinou REWE Group. Kromě Rakouska má Billa prodejny také v Česku, na Slovensku a v Bulharsku.

Tisková zpráva

Nejoblíbenějším domácím zvířetem je v České republice podle průzkumu společnosti BILLA jednoznačně pes. Jako nejoblíbenější domácí zvíře jej označily dvě třetiny respondentů, na druhém místě skončila kočka. Pro milovníky psů a koček i dětem pro zpříjemnění návratu do školních lavic proto nyní BILLA přichází s nabídkou sedmi plyšových pejsků a kočiček. Od 4. září nabídne ve věrnostní kampani čtyři plyšové psy a tři plyšové kočky za výhodnou cenu 79,90 Kč.

Se začátkem školního roku od středy 4. září nabídne BILLA sedm plyšových psů a koček. Na výběr bude celkem ze sedmi zvířátek. V nabídce budou francouzský buldoček Frantík, Jack Russell teriér Jacki, velšský Corgi Korgi, anglický kokršpaněl Džou Kokr, siamská kočka Sijamka, britská krátkosrstá Lady a americká krátkosrstá Amina.

Před začátkem školního roku provedla společnost BILLA průzkum oblíbenosti domácích mazlíčků. „Z našeho průzkumu jednoznačně vyplývá, že jsme národem pejskařů. V přímém porovnání pes nebo kočka tři ze čtyř lidí upřednostní psa. O tom, že jako Češi obecně máme rádi zvířata, svědčí to, že sedm lidí z deseti pak mají nebo někdy měli doma psa a 47 % má nebo mělo doma kočku. Zrovna tak 45 % lidí má nebo mělo doma morče nebo křečka a 42 % rybičky. Pro zajímavost, 3,57 % respondentů má ze své domácnosti zkušenosti s chovem hadů,“ popisuje výsledky průzkumu Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu společnosti BILLA ČR a dodává: „Zajímalo nás také, co je důvodem k tomu, že lidé dětem domácí zvíře nepořídí. Nejčastěji, u třetiny hlasujících, to jsou časové důvody a potřebná péče, u čtvrtiny lidí jsou to zdravotní důvody, například alergie, čtvrtina lidí nechce obecně starosti navíc, 11 % brání pořízení domácího mazlíčka ekonomické důvody a pouze 6 % lidí uvedlo jako důvod to, že nemá požadované zvíře rádo.“ Třetina lidí podle průzkumu hledá v případě, že nechce pořídit dětem živé zvíře, alternativu, například v podobě plyšového zvířátka.

Získat jedno z plyšových zvířátek v rámci kampaně BILLA bude od září až do konce listopadu jednoduché. V tomto období získá zákazník za každých 200 korunu nákupu jednu nálepku. Tu si následně nalepí do sbírací karty, které budou k dispozici buď ve speciálních stojanech, nebo u pokladny. Po nasbírání 8 nebo 15 nálepek už bude stačit si vybrat plyšovou hračku podle vlastního výběru a u pokladny zaplatit. Na všechny postavičky se vztahuje sleva až 80 %. Zákazník tedy po nasbírání 8 nálepek uhradí doplatek ve výši pouhých 149,90 Kč. Při získání 15 nálepek pak doplatí jenom 79,90 Kč.

Akce potrvá na prodejnách BILLA až do 3. prosince. Nálepky pak mohou zákazníci za své nákupy sbírat až do 27. listopadu. Další informace včetně přesných pravidel akce můžete získat na prodejnách BILLA nebo na internetových stránkách společnosti.

Výsledky průzkumu společnosti BILLA ve dnech 19.–21. 8. 2024

Nejoblíbenější zvíře

  1. Pes 65,95 %
  2. Kočka 16,90 %
  3. Rybičky 5,95 %
  4. Křeček nebo morče / had 2,98 %
  5. Papoušek 2,86 %
  6. Králík 2,38 %

Umístění zvířat na 1. místě v žebříčku dle průzkumu společnosti BILLA

Pes nebo kočka? Do jakého tábora se řadíte?

Co může být důvodem k tomu, že dětem domácího mazlíčka nepořídíte?

Pokud nejste ochotni svým dětem pořídit domácího mazlíčka, jak tuto situaci řešíte?

Zdroj: www.billa.cz

Další články

Další články od BILLA

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Nejoblíbenějším domácím zvířetem je v České republice podle průzkumu společnosti BILLA jednoznačně pes. Jako nejoblíbenější domácí zvíře jej označily dvě třetiny respondentů, na druhém místě skončila kočka. Pro milovníky psů a koček i dětem pro zpříjemnění návratu do školních lavic proto nyní BILLA přichází s nabídkou sedmi plyšových pejsků a kočiček. Od 4. září nabídne ve věrnostní kampani čtyři plyšové psy a tři plyšové kočky za výhodnou cenu 79,90 Kč.
| BILLA
Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Právě dokončený inovativní projekt solární elektrárny na prodejně BILLA v Třebíči využívá nejmodernějších foliových fotovoltaických panelů. Instalace 92 panelů a celého zařízení proběhla v průběhu června a července letošního roku a díky celkovému výkonu 39 560 Wp ušetří přibližně 20 % elektrické energie, kterou by jinak prodejna odebírala z veřejné sítě.
| BILLA
Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Také letos před začátkem školního roku nabídne BILLA rodičům a jejich dětem bohatou nabídku školních potřeb. Od 21. srpna nabízí více než 260 školních pomůcek od pastelek a psacích potřeb až po penály a organizéry. Desítky z nich zařadila BILLA do akční nabídky a připravila i samostatný katalog
| BILLA
První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní Evropy ve Vracově na Hodonínsku. Na okraji města směrem na Kyjov vyroste v následujících měsících jedna z nejekologičtějších prodejen tohoto typu v České republice. Zákazníkům by měla začít sloužit do konce letošního roku.
| BILLA
BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

Po nové prodejně ve Vrátu u Českých Budějovic pokračuje BILLA ve své expanzi v jižních Čechách. Letošní celkově už pátou novou prodejnu otevřela ve středu 24. července v Lišově nedaleko Třeboně. Bezmála pěti tisícům obyvatel města, jehož historie sahá až do 13. století, i lidem v okolí nabízí na prodejní ploše přes devět set metrů čtverečních bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| BILLA
BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

V pátek 26. července slavnostně začnou v Paříži XXXIII. olympijské hry. O medaile bude bojovat také 113 českých sportovců. BILLA Česká republika je hrdým generálním partnerem Českého olympijského týmu a kromě podpory samotného týmu chce ve spolupráci s olympioniky kajakářem Jiřím Prskavcem a běžkyní Kristiinou Sasínek Mäki vést ke sportu a správnému stravování i další generace.
| BILLA
Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti BILLA převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará. Pod jejím vedením bude pokračovat transformace všech oblastí komunikace společnosti s cílem i nadále posilovat její pozici na českém trhu.
| BILLA
BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

Letošní Olympiáda dětí a mládeže v Jihočeském kraji skončila a více než dvě stě sad medailí bylo rozdáno mezi mladé nadějné sportovce. Od 23. do 27. června soutěžilo téměř 3 500 dětí ve 20 sportech a 78 disciplínách, což přilákalo téměř 100 000 návštěvníků.
| BILLA
BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

Kvalitní nože jsou při přípravě pokrmů pro každého kuchaře nezbytností. Snad každý ví, jak dokáže tupý nebo nekvalitní nůž přípravu jídla zkomplikovat. Důležité je také mít ty správné nože podle toho, jak je používáme. I proto nyní BILLA nabízí ve své aktuální věrnostní kampani sadu těch nejkvalitnějších nožů od značky BergHOFF, doplněných o nůžky, ocílku a dřevěný blok na nože.
| BILLA
Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Státní svátky prodlouží první červencový víkend v letošním roce jen o jeden den. Na pátek 5. července připadá Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje, Den upálení mistra Jana Husa pak na sobotu 6. července.
| BILLA