BILLA··3 min

BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

BILLA

BILLA

BILLA je původně rakouský řetězec supermarketů vlastněný německou skupinou REWE Group. Kromě Rakouska má Billa prodejny také v Česku, na Slovensku a v Bulharsku.

Tisková zpráva

Letošní Olympiáda dětí a mládeže v Jihočeském kraji skončila a více než dvě stě sad medailí bylo rozdáno mezi mladé nadějné sportovce. Od 23. do 27. června soutěžilo téměř 3 500 dětí ve 20 sportech a 78 disciplínách, což přilákalo téměř 100 000 návštěvníků.

Partner Olympiády dětí a mládeže, společnost BILLA, nejen že podpořila tuto významnou akci, ale zároveň dodala sportovcům a dobrovolníkům zdravé svačinky v hodnotě 500 000 korun, aby podpořila jejich výkony a zdravý životní styl.

Olympiáda přilákala téměř 100 000 návštěvníků, kteří přišli podpořit mladé talenty soutěžící v Českých Budějovicích a okolních sportovištích. Společnost BILLA se letos stala nejen generálním partnerem Českého olympijského týmu, ale i několika stěžejních projektů zaměřených na podporu správného stravování a sportu. Její přítomnost v jihočeské metropoli byla klíčová pro zajištění kvalitní výživy sportovců, kteří se mohli těšit na čerstvé ovoce, zeleninu a další zdravé svačinky.

„Správné stravování je důležité pro každého z nás, ať už jde o dospělé nebo naše děti. Být součástí projektů, jako je Olympiáda dětí a mládeže, které motivují děti ke sportu a poskytují jim informace o vyvážené stravě, je pro nás zásadní,“ říká Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs společnosti BILLA Česká republika. „Jsme nadšeni, že jsme mohli podpořit tento projekt a v rámci počáteční konference představit iniciativu Půl talíře, která apeluje na zvýšenou konzumaci čerstvého ovoce a zeleniny.“

V celkovém hodnocení letos poprvé zvítězilo Hlavní město Praha, následované Jihomoravským krajem a Středočeským krajem. Každý den běželo na olympijské platformě czechteam.tv 30 živých přenosů s celkovou délkou 1 500 hodin. Největší multisportovní akci

v České republice pokrývala i Česká televize, která od pondělí do čtvrtka vysílala vedle sportovních klání také Studio ČT sport s moderátorem Tomášem Budkou.

Organizace tohoto rozsáhlého projektu by nebyla možná bez podpory dobrovolníků, kterých se letos zapojilo 120. Úspěch Olympiády dětí a mládeže by nebyl možný bez úzké koordinace krajů a měst, sportovních svazů a klubů a partnerů akce. Příští zimní edici Olympiády dětí a mládeže přivítá za šest měsíců Moravskoslezský kraj, zatímco letní edice se v roce 2026 poprvé v historii uskuteční v Hlavním městě Praze.

Díky podpoře BILLA se nejen sportovci, ale i návštěvníci mohli přesvědčit, jak důležité je správné stravování pro dosažení nejlepších sportovních výkonů a celkového zdraví.

Zdroj: www.billa.cz

Další články

Další články od BILLA

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Nejoblíbenějším domácím zvířetem je v České republice podle průzkumu společnosti BILLA jednoznačně pes. Jako nejoblíbenější domácí zvíře jej označily dvě třetiny respondentů, na druhém místě skončila kočka. Pro milovníky psů a koček i dětem pro zpříjemnění návratu do školních lavic proto nyní BILLA přichází s nabídkou sedmi plyšových pejsků a kočiček. Od 4. září nabídne ve věrnostní kampani čtyři plyšové psy a tři plyšové kočky za výhodnou cenu 79,90 Kč.
| BILLA
Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Právě dokončený inovativní projekt solární elektrárny na prodejně BILLA v Třebíči využívá nejmodernějších foliových fotovoltaických panelů. Instalace 92 panelů a celého zařízení proběhla v průběhu června a července letošního roku a díky celkovému výkonu 39 560 Wp ušetří přibližně 20 % elektrické energie, kterou by jinak prodejna odebírala z veřejné sítě.
| BILLA
Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Také letos před začátkem školního roku nabídne BILLA rodičům a jejich dětem bohatou nabídku školních potřeb. Od 21. srpna nabízí více než 260 školních pomůcek od pastelek a psacích potřeb až po penály a organizéry. Desítky z nich zařadila BILLA do akční nabídky a připravila i samostatný katalog
| BILLA
První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní Evropy ve Vracově na Hodonínsku. Na okraji města směrem na Kyjov vyroste v následujících měsících jedna z nejekologičtějších prodejen tohoto typu v České republice. Zákazníkům by měla začít sloužit do konce letošního roku.
| BILLA
BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

Po nové prodejně ve Vrátu u Českých Budějovic pokračuje BILLA ve své expanzi v jižních Čechách. Letošní celkově už pátou novou prodejnu otevřela ve středu 24. července v Lišově nedaleko Třeboně. Bezmála pěti tisícům obyvatel města, jehož historie sahá až do 13. století, i lidem v okolí nabízí na prodejní ploše přes devět set metrů čtverečních bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| BILLA
BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

V pátek 26. července slavnostně začnou v Paříži XXXIII. olympijské hry. O medaile bude bojovat také 113 českých sportovců. BILLA Česká republika je hrdým generálním partnerem Českého olympijského týmu a kromě podpory samotného týmu chce ve spolupráci s olympioniky kajakářem Jiřím Prskavcem a běžkyní Kristiinou Sasínek Mäki vést ke sportu a správnému stravování i další generace.
| BILLA
Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti BILLA převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará. Pod jejím vedením bude pokračovat transformace všech oblastí komunikace společnosti s cílem i nadále posilovat její pozici na českém trhu.
| BILLA
BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

Letošní Olympiáda dětí a mládeže v Jihočeském kraji skončila a více než dvě stě sad medailí bylo rozdáno mezi mladé nadějné sportovce. Od 23. do 27. června soutěžilo téměř 3 500 dětí ve 20 sportech a 78 disciplínách, což přilákalo téměř 100 000 návštěvníků.
| BILLA
BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

Kvalitní nože jsou při přípravě pokrmů pro každého kuchaře nezbytností. Snad každý ví, jak dokáže tupý nebo nekvalitní nůž přípravu jídla zkomplikovat. Důležité je také mít ty správné nože podle toho, jak je používáme. I proto nyní BILLA nabízí ve své aktuální věrnostní kampani sadu těch nejkvalitnějších nožů od značky BergHOFF, doplněných o nůžky, ocílku a dřevěný blok na nože.
| BILLA
Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Státní svátky prodlouží první červencový víkend v letošním roce jen o jeden den. Na pátek 5. července připadá Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje, Den upálení mistra Jana Husa pak na sobotu 6. července.
| BILLA