Seznam Brand Studio znovu potvrzuje svou silnou pozici na celosvětové mapě nativní reklamy. V největší mezinárodní soutěži Native Advertising Awards získalo celou řadu prestižních ocenění. Ceny za nejlepší práci v oboru se vyhlašovaly v dánské Kodani, odkud si Andy Sitta s kolegy odvážejí čtrnáct cen. Zlaté medaile reklamní studio získalo hned v šesti kategoriích, tentokrát například za nejlepší užití online médií nebo nejlepší nativní B2C kampaň.
Seznam Brand Studio šlo do boje o medaile s patnácti nominacemi a čtrnáct z nich jich proměnilo v cenné kovy. Odborná porota ocenila špičkovou práci týmu zkušených tvůrců obsahu, editorů, projektových manažerů, analytiků, grafiků, kodérů a marketingových stratégů pod vedením Andyho Sitty.
„V porovnání se zahraniční konkurencí jsme na trh nativní reklamy vstupovali dost pozdě. Proto mi přijde úžasné, jak rychle jsme dokázali srovnat krok. Za poslední čtyři roky, co Seznam Brand Studio oficiálně funguje, jsme pro partnery připravili přes tisíc kampaní na klíč. Je strašně povzbuzující vidět, že i reklama, která lidi neobtěžuje, může mít skvělé byznysové výsledky a pomáhat značkám růst,“ raduje se z vítězství Andy Sitta a dodává, že ocenění pro celý jeho tým znamená ohromnou motivaci. „My jsme rozhodně odhodlaní v naší misi pokračovat a nadále posouvat způsob, jak reklama může vypadat. Chceme zvedat laťku pro celý trh, nejen pro ten český. Ve výsledku k tomu nepotřebujeme ani astronomické rozpočty, ale spíše odvahu dělat věci trochu jinak.“
Seznam Brand Studio v loňském roce pracovalo na 480 projektech, které vygenerovaly přes 17 milionů zobrazení, 700 tisíc prokliků na klientské stránky. Dařilo se například formátu Seznam Native, Seznam Advertorial nebo nejnovějšímu Seznam Talks.
Přehled získaných ocenění
Typ ocenění | Kategorie | Kampaň | Zadavatel/značka |
Zlatá medaile | Nejlepší využití umělé inteligence | Brána do světa nespoutané fantazie | Renault |
Zlatá medaile | Nejlepší nativní kampaň pro aktivaci uživatelů | S modrou po zelené | Columbia |
Zlatá medaile | Nejlepší strategie | Brána do světa nespoutané fantazie | Renault |
Zlatá medaile | Nejlepší využití nativní reklamy s malým rozpočtem | Brána do světa nespoutané fantazie | Renault |
Zlatá medaile | Nejlepší využití online médií | Brána do světa nespoutané fantazie | Renault |
Zlatá medaile | Nejlepší využití infografiky | S modrou po zelené | Columbia |
Stříbrná medaile | Nejlepší program nativní reklamy B2C | Brána do světa nespoutané fantazie | Renault |
Stříbrná medaile | Nativní reklamní agentura/studio roku (nad 20 zaměstnanců) | N/A | Seznam Brand Studio |
Stříbrná medaile | Nejlepší využití podcastu | Brána do světa nespoutané fantazie | Renault |
Stříbrná medaile | Nejlepší využití textu | Brána do světa nespoutané fantazie | Renault |
Stříbrná medaile | Nejlepší série sponzorovaných článků | Sladké řemeslo: Jak vypadá cesta k poctivé čokoládě | Čokoládovna Janek |
Stříbrná medaile | Nejlepší program nativní reklamy B2C | Brána do světa nespoutané fantazie | Renault |
Bronzová medaile | Nejlepší design | Brána do světa nespoutané fantazie | Renault |
Bronzová medaile | Nejlepší série sponzorovaných videí | Sladké řemeslo: Jak vypadá cesta k poctivé čokoládě | Čokoládovna Janek |
O Native Advertising Awards
Soutěž každý rok pořádá Native Advertising Institute, který oceňuje nejlepší odborníky v oboru nativní reklamy z celého světa. Odborná porota hodnotí nejlepší organizace, strategie, kanály a formáty ve 34 různých kategoriích v tištěné i digitální podobě. Soutěže se každý rok účastní ty největší světové mediální domy, například americký The New York Times, britské BBC nebo německý Axel Springer.
Zdroj: blog.seznam.cz