Seznam.cz··6 min

Na slavnostním vyhlášení Agenturní spolupráce roku 2023 nejčastěji bodovaly agentury Wavemaker a Knowlimits

Seznam.cz

Seznam.cz

Seznam.cz je český internetový portál a vyhledávač. Byl založen roku 1996 Ivem Lukačovičem a posléze se stal jedním z prvních českých internetových katalogů a vyhledávačů v České republice.

Tisková zpráva

Zástupci tuzemské internetové jedničky Seznam.cz dnes vyhlásili vítěze v třetím ročníku soutěže Agenturní spolupráce roku. Porota za loňské projekty ocenila například komunikační agenturu Knowlimits jako skokana roku nebo agenturní skupinu Publicis Groupe za práci s cookieless cílením v Skliku napříč klientským portfoliem. Dvě ocení si odnesla také agentura Wavemaker.

Odborná porota složená ze zástupců společnosti Seznam.cz oceňovala nejlepší projekty mediálních a kreativních agentur letos už potřetí. V celkem devíti kategoriích se o finálové umístění utkaly necelé dvě desítky agentur se svými projekty realizovanými v seznamáckém reklamním prostoru.

Offline, programatické a CSR kampaně soutěžily v kategorii speciálních spoluprací

Offline kampaně hrají v reklamní strategii stále důležitou roli, přičemž kreativní přístupy a efektivní využití tradičních médií mohou značně zvýšit jejich dopad. V této kategorii porota hodnotila kampaně, které excelovaly v kombinaci offline médií a originálních formátů. Vítězná spolupráce agentury Wavemaker s rádiem Expres FM přinesla kreativní soutěž o znalostech seriálu Zaklínač. Kampaň efektivně využila rádiové spoty, soutěžní formát a PR článek na webu rádia k zapojení posluchačů.

Programatická spolupráce je v současnosti klíčovým prvkem v efektivním cílení reklam. Pomocí sofistikovaných metod, jako je cookieless cílení, se značky mohou lépe spojit se svou cílovou skupinou. „V této kategorii jsme ocenili agentury, které vynikly kreativním a inovativním využití programatických nástrojů. Vítězná agentura Publicis Groupe se ze všech nejlépe zvládla poprat s cookieless cílením v Skliku napříč svým klientským portfoliem. Navíc chytře navázala na Seznam spolupráci s TMBK u klienta Budějovický Budvar,“ hodnotí vítěze Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz.

CSR kampaně mají moc nejen přispět k celospolečenským tématům, ale také efektivně oslovit relevantní publikum. V této kategorii zvítězila kampaň, která nejen že se úspěšně zaměřila na důležitá sociální témata, ale také dosáhla významného zásahu. „Kampaň iniciativy Pod svícnem účinně upozornila na problematiku domácího násilí a poskytla rady, jak postupovat v případě ohrožení. Do projektu se zapojili advokátka Lucie Hrdá a Pavel Houdek z Moderní sebeobrany. Kampaň probíhala online, na sociálních sítích a byla podpořena PR aktivitami, které zajistily agentury Championship Music a Seeya Creative,“ komentuje vítěznou kampaň Aneta Kapuciánová, manažerka komunikace a tisková mluvčí Seznamu.

V kreativní kategorii byly hodnoceny obsahové spolupráce, audioreklama a videokampaně

Online audio je formát, který využívá čím dál více klientů. „Přináší totiž nové možnosti pro prezentaci značek. Tematické podcasty se stávají skvělým nástrojem pro oslovení specifických cílových skupin. Vítěznou agenturu Dentsu jsme ocenili za celoroční partnerství klienta Fortuna s podcastem „Nosiči Vody“. Podle nás došlo ke skvělému a přirozenému propojení klienta s redakčním sportovním obsahem,“ říká Tereza Marková, která klíčovým zákazníkům Seznamu radí s audioreklamou.

Z nominací na obsahové spolupráce zaujala z tří nominovaných projektů odbornou porotu nejvíce kampaň pro značku Whiskas od agentury MSL (člen agenturní skupiny Publicis Groupe). „V Seznamu vidíme, že obsahová reklama je stále vyhledávanější. V dnešní době, kdy je pozornost diváků stále cennější, je důležité, aby reklama přirozeně zapadala do kontextu obsahu. Co jsme na kampaních hodnotili, byl jejich úspěch, inovace, pročtenářský přístup a role agentury,“ vysvětluje Vít Fiala, zástupce obchodního ředitele Seznam.cz, který cenu předával.

Své druhé ocenění v soutěži Agenturní spolupráce roku si během slavnostního předávání z rukou Víta Fialy převzala agentura Wavemaker za nejlepší videokampaň roku 2023. Jejich kampaň pro novou sérii Sex Education (Sexuální výchova) vynikla svým originálním přístupem, který spojil humor a edukaci. Kampaň si získala široký ohlas díky svému svěžímu a zábavnému pojetí, které nenásilně zapojovalo diváky a přinášelo důležité informace.

V mediálních kategoriích si nejvíce sošek odnesli z Knowlimits

V této kategorii se předávaly ceny v nominacích: Cross-mediální spolupráce roku, Skokan roku, Absolutní skokan roku. První gratulace v kategorii získala agentura OMD (člen agenturní skupiny Omnicom Media Group) za kampaně pro klienta Kaufland. Oceněná spolupráce nejlépe splnila podmínky kategorie, která zohledňovala jak výši reklamních investic pro jednoho klienta, tak využití alespoň tří různých mediatypů.

Skokanem a Absolutním skokanem se letos stala agentura Knowlimits. Dokázala totiž ze všech nominovaných nejvíce zvýšit objem spoluprací na stejném klientském portfoliu v porovnání s předchozím rokem.

O své vítězství se agentury podělily s neziskovými organizacemi

Stejně jako v posledních dvou ročnících byla každá kategorie spojená s konkrétními neziskovými organizacemi. Vítěz dané kategorie předal neziskovce kredit do reklamního systému Skliku, který organizace může využít na propagaci vlastních aktivit. Celkově bylo rozděleno 450 tisíc korun.

  • Agenturní skupina Publicis Groupe pomohla Dětskému krizovému centru.
  • Agentura Wavemaker věnovala šek neziskové organizaci Replug.me a také projektu Šance.
  • Agentura Championship Music ve spolupráci s agenturou Seeya Creative podpořila neziskovou organizaci Srdcem Robinson.
  • Dentsu podpořila Konto Bariéry.
  • Agentura MSL potěšila svou prací neziskovou organizaci Cesta domů.
  • Agentura OMD udělala dobrý skutek pro síť nadačních second handů Moment.
  • Komunikační skupina Knowlimits Group jako výherce ve dvou nominacích také podpořila dvě neziskové organizace, a to Nadační fond Muži proti rakovině a speciálně pedagogické centrum Eda.

Zdroj: blog.seznam.cz

Další články

Další články od Seznam.cz

Sreality.cz spustí inovovaný web a vylepší své funkce i za použití umělé inteligence. Vytváření inzerátů teď bude rychlejší

Sreality.cz spustí inovovaný web a vylepší své funkce i za použití umělé inteligence. Vytváření inzerátů teď bude rychlejší

Společnost Seznam.cz inovuje portál Sreality.cz. Nově budou mít inzerenti možnost vytvářet částečně automatizovaně texty k popisu nemovitostí, které budou navrženy s využitím umělé inteligence. Na portále budou mít návštěvníci k dispozici také relevantní články z obsahových služeb firmy. Vyhledávání na službě pak umožní filtrovat si více typů nemovitostí najednou a služba bude více podporovat trendy videoprohlídky. V novém kabátu se představí i mobilní aplikace služby pro OS Android. Pro iOS bude uvedena na trh vůbec poprvé.
| Seznam.cz
Seznam.cz se v marketingové kampani rozchází s reklamou

Seznam.cz se v marketingové kampani rozchází s reklamou

Chcete se rozejít s reklamou? Zamilujte si Seznam bez reklam. Tak zní claim nové reklamní kampaně, kterou od 1. října spouští česká internetová jednička. Kampaň podporuje nový produkt, který umožňuje zobrazení více než 20 webů firmy bez display, video a audioreklamy, a to za měsíční poplatek 179 korun.
| Seznam.cz
Seznam Zprávy spouští podcast Jiřího Kubíka s názvem Ve stínu

Seznam Zprávy spouští podcast Jiřího Kubíka s názvem Ve stínu

Zkušený investigativní reportér Jiří Kubík přichází s novým reportážním pořadem Ve stínu. Vždy v neděli odpoledne zavede posluchače a diváky do některého z českých a moravských regionů, k případu, který se zásadně promítl do života běžných lidí. Video najdou čtenáři a diváci vždy na Seznam Zprávách, audio pak také na webu podcasty.cz a ve všech podcastových aplikacích. První díl vychází 6. října.
| Seznam.cz
Snadnou cestu k nemovitostem pro podnikání teď nabízejí Sreality.cz i na KdeZačítPodnikat.cz

Snadnou cestu k nemovitostem pro podnikání teď nabízejí Sreality.cz i na KdeZačítPodnikat.cz

Realitní portál Sreality.cz propojil svou velkou nabídku komerčních nemovitostí s novým nástrojem KdeZačítPodnikat.cz od společnosti Mastercard. Ten pomáhá najít nejvhodnější lokality pro různé obory podnikání v mnoha městech v Česku. Uživatelé tak rovnou vidí právě dostupné nemovitosti.
| Seznam.cz
Na slavnostním vyhlášení Agenturní spolupráce roku 2023 nejčastěji bodovaly agentury Wavemaker a Knowlimits

Na slavnostním vyhlášení Agenturní spolupráce roku 2023 nejčastěji bodovaly agentury Wavemaker a Knowlimits

Zástupci tuzemské internetové jedničky Seznam.cz dnes vyhlásili vítěze v třetím ročníku soutěže Agenturní spolupráce roku. Porota za loňské projekty ocenila například komunikační agenturu Knowlimits jako skokana roku nebo agenturní skupinu Publicis Groupe za práci s cookieless cílením v Skliku napříč klientským portfoliem. Dvě ocení si odnesla také agentura Wavemaker.
| Seznam.cz
Stream.cz uvede ty nejlepší seriály z festivalu Serial Killer

Stream.cz uvede ty nejlepší seriály z festivalu Serial Killer

Videoportál Stream.cz exkluzivně uvede vybranou seriálovou tvorbu, která byla nebo bude letos k vidění na Mezinárodním festivalu seriálů Serial Killer. Nejen seriáloví nadšenci se mohou těšit na snímky, které v tuzemsku nebyly zatím vysílány. Skrze Stream.cz se diváci zdarma dostanou k českým i zahraničním seriálům.
| Seznam.cz
Nový originální pořad Stream.cz s názvem Škola mazlíčků přináší zábavu i užitečné rady pro milovníky psů a koček

Nový originální pořad Stream.cz s názvem Škola mazlíčků přináší zábavu i užitečné rady pro milovníky psů a koček

Videoportál Stream.cz spustil nový originální pořad s názvem Škola mazlíčků, který bude ideálním průvodcem pro všechny majitele a milovníky domácích mazlíčků. Ať už jste zkušený chovatel nebo začátečník, tento pořad vás bude bavit a zároveň vám poskytne cenné rady pro výchovu vašich čtyřnohých kamarádů.
| Seznam.cz
Seznam.cz nabízí uživatelům možnost zobrazování svých služeb bez reklam

Seznam.cz nabízí uživatelům možnost zobrazování svých služeb bez reklam

Společnost Seznam.cz nově nabízí uživatelům možnost zobrazení svých stránek bez display, video a audioreklamy. Produkt Seznam bez reklam, který nahradí a rozšíří stávající službu Seznam Premium, je možné předplatit za měsíční poplatek 179 korun.
| Seznam.cz
Mapy.cz připravily speciální mapové zobrazení, které sleduje povodňovou situaci

Mapy.cz připravily speciální mapové zobrazení, které sleduje povodňovou situaci

Mapy.cz pro vás sledují povodňovou situaci. Na webovém rozhraní je možné si přepnout zobrazení na povodňovou mapu a sledovat aktuální stav řek. Ve spolupráci s Českým hydrometeorologickým ústavem Mapy.cz poskytují informace o průtocích v měřících bodech, které ČHMI eviduje.
| Seznam.cz
Stanovisko společnosti Seznam.cz

Stanovisko společnosti Seznam.cz

Společnost Seznam.cz, a.s. považuje za nepřijatelné, aby Úřad pro ochranu hospodářské soutěže bez jakýchkoliv důkazů veřejně obviňoval jiný subjekt ze msty, zneužívání médií a vytváření nátlaku, a to z důvodu, že se úřad tímto subjektem má v rámci své kontrolní činnosti údajně zabývat.
| Seznam.cz