Albert··3 min

Sběratelská kampaň obchodů Albert přináší designové skleničky pro každou letní příležitost

Albert

Albert

Dnes je Albert známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. O zákazníky se stará 20 000 zaměstnanců na různých pozicích a s různými úvazky, kteří pracují v obchodech, ve třech distribučních centrech a v centrální kanceláři v Praze. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Jsme odpovědným obchodníkem a záleží nám na tom, abychom byli dobrým sousedem všude tam, kde působíme.

Tisková zpráva

Stylové sklenice z kvalitního českého skla dodají eleganci letnímu nealko osvěžení i slavnostnímu přípitku. Díky nové sběratelské kampani z obchodů Albert si mohou zákazníci od 15. května až do 23. července pořídit za nasbírané body spolu s nákupem i jedinečné sklo Crystal Bohemia s výraznou slevou. Kolekce obsahuje celkem pět typů sklenic v balení po dvou kusech.

Značka Crystal Bohemia v sobě nese tradici českého křišťálu a do sběratelské kampaně v Albertu přináší své jedinečné designové sklenice s obsahem titanu z řady Columba Optic. Vybavit si domácnost může každý přesně tím typem skla, které se mu hodí nejvíce. Body lze uplatnit na decentně elegantní sklenice na vodu, ale i na pivo, šampaňské, koktejly či červené víno a také na bílé víno. S osmi nasbíranými body zákazník získá slevu přes 70 %, se kterou pořídí balení dvou sklenic za 49,90 Kč.

K přicházejícím letním měsícům neodmyslitelně patří i radost z osvěžujícího nealko nápoje, bezstarostná sklenička drinku s přáteli a samozřejmě i vychlazená sklenice piva, ať už na zahradní grilovačce nebo jen tak pro zpříjemnění večera,“ říká Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert a dodává: „Jsme rádi, že se můžeme s novou sběratelskou kampaní hrdě přihlásit k výjimečné tradici českého sklářství a naše zákazníky potěšit pěti druhy krásného nápojového skla.“

Sbírejte body navíc

I v této sběratelské kampani platí jednoduchá mechanika – za každých 200 Kč získají zákazníci jeden bod a za celkových osm bodů mohou uplatnit slevu na vybrané sklenice. Body lze sbírat v hypermarketech i supermarketech Albert, a to jak na papírové kartičce, tak i v aplikaci Můj Albert. Příjemný extra bod navíc se připočítá za nákup jakéhokoliv vína z řady Sommelier Collection.

Kampaň probíhá v obchodech Albert od 15. 5. do 23. 7. 2024, nebo do vyprodání zásob. Přehled produktů, úplná pravidla a veškeré další informace jsou uvedeny v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, v obchodech Albert nebo na webových stránkách Albert.

Zdroj: www.albert.cz

Další články

Další články od Albert

Jak na to?

Jak na to?

Aplikace obchodů Albert nově umožňuje darovat libovolný počet nasbíraných kreditů Nadačnímu fondu Albert. Uživatelé tak mohou jednoduše a rychle finančně podpořit dobročinné projekty zaměřené na děti ze sociálně znevýhodněného prostředí.
| Albert
Lego zabaví malé i velké

Lego zabaví malé i velké

Albert přináší podzimní věrnostní kampaň plnou exkluzivních odměn. Od 30. října do 31. prosince 2024 mohou zákazníci sbírat body, za které získají výrazné slevy na produkty oblíbených značek Tefal a Lego. Body lze sbírat jak fyzicky, tak v aplikaci Můj Albert.
| Albert
„O úklid v našich supermarketech se starají externí firmy, které ale neuklízí po celou dobu provozu. Mimo vyhrazené hodiny tak musí běžný úklid podlahy prodejní plochy zajišťovat sami zaměstnanci, což je často odvádělo od jiných úkolů. To se s instalací nyní změní, protože úklidové roboty lze snadno ovládat podle aktuální situace prostřednictvím mobilní aplikace nebo přímo na stroji a zaměstnanci se tak budou moci plně soustředit na práci s vyšší přidanou hodnotou,“ vysvětluje Dagmar Rose, Operations Support Consultant ve společnosti Albert.

„O úklid v našich supermarketech se starají externí firmy, které ale neuklízí po celou dobu provozu. Mimo vyhrazené hodiny tak musí běžný úklid podlahy prodejní plochy zajišťovat sami zaměstnanci, což je často odvádělo od jiných úkolů. To se s instalací nyní změní, protože úklidové roboty lze snadno ovládat podle aktuální situace prostřednictvím mobilní aplikace nebo přímo na stroji a zaměstnanci se tak budou moci plně soustředit na práci s vyšší přidanou hodnotou,“ vysvětluje Dagmar Rose, Operations Support Consultant ve společnosti Albert.

S úklidem v supermarketech Albert už také pomáhají roboti. Po téměř dvou letech provozu v hypermarketech se dostávají i do menších prodejen, kam bylo zapotřebí umístit menší typ autonomních úklidových strojů. Do konce roku jich řetězec plánuje po obchodech rozmístit čtyři desítky a další přibudou v příštím roce.
| Albert
Do programu se řadu let zapojuje například přerovský dětský domov. „Za dobu této pomoci si mohly všechny děti z dětského domova užívat v rámci letních prázdnin čas strávený na táborech spolu s ostatními dětmi z fungujících rodin. Bertík nám skutečně pomohl v časech, kdy jsme neměli dostatek finančních prostředků pro zabezpečení letních akcí pro všechny děti a jsme vděčni, že se na tuto podporu můžeme spolehnout,“ říká ředitel dětského domova, Luděk Doležel.

Do programu se řadu let zapojuje například přerovský dětský domov. „Za dobu této pomoci si mohly všechny děti z dětského domova užívat v rámci letních prázdnin čas strávený na táborech spolu s ostatními dětmi z fungujících rodin. Bertík nám skutečně pomohl v časech, kdy jsme neměli dostatek finančních prostředků pro zabezpečení letních akcí pro všechny děti a jsme vděčni, že se na tuto podporu můžeme spolehnout,“ říká ředitel dětského domova, Luděk Doležel.

Veřejnost může rozhodnout o podpoře projektů zaměřených na vzdělávání, rozvoj či psychoterapeutickou péči pro děti ze znevýhodněného prostředí. V dalším ročníku rozdělí charitativní kampaň Bertík pomáhá, kterou organizuje Nadační fond Albert, čtyři miliony korun mezi stovku projektů po celém Česku. Hlasování probíhá v obchodech Albert a také online v období mezi 16. a 29. říjnem.
| Albert
„Při cestě k vlastní uhlíkové neutralitě se kromě energetických úspor, kde už jsme většinu zásadních úkolů splnili v posledních letech, zároveň dí­váme na možnost vlastní výroby elektřiny,“ popisuje Jiří Mareček, ředitel pro udržitelnost v Albertu. „V roce 2023 jsme nainstalovali 450 fotovoltaických panelů na střeše supermarketu v Příbrami. Dalším z možných prostředků ke snižování uhlíkové zátěže je pak nákup zelené energie,“ upřesňuje.

„Při cestě k vlastní uhlíkové neutralitě se kromě energetických úspor, kde už jsme většinu zásadních úkolů splnili v posledních letech, zároveň dí­váme na možnost vlastní výroby elektřiny,“ popisuje Jiří Mareček, ředitel pro udržitelnost v Albertu. „V roce 2023 jsme nainstalovali 450 fotovoltaických panelů na střeše supermarketu v Příbrami. Dalším z možných prostředků ke snižování uhlíkové zátěže je pak nákup zelené energie,“ upřesňuje.

Obchodník tento týden vydal třetí nefinanční report, ve kterém informuje o výsledcích, cílech a výzvách v oblasti udržitelnosti. Zaměřuje se na zdraví lidí i planety. Do roku 2040 se Albert zavázal být uhlíkově neutrální ve vlastním provozu, přičemž v posledních pěti letech se dostal za polovinu. Na kompletní neutralitě do roku 2050 pracuje s dodavateli i zákazníky.
| Albert
Před odjezdem i po příjezdu. Cestující na Hlavním nádraží nově nakoupí pohodlně v Albertu

Před odjezdem i po příjezdu. Cestující na Hlavním nádraží nově nakoupí pohodlně v Albertu

Severní nástupiště, první patro. Tam dnes otevřel Albert novou prodejnu potravin. Cestujícím, turistům i rezidentům nabídne širokou nabídku kvalitních, čerstvých potravin a rychlého občerstvení. Otevřeno je denně od 6 do 23 hodin, včetně státních svátků.
| Albert
„Náročná doba, ve které žijeme, nám ukazuje, jak důležitá je naše solidarita, starostlivost a odpovědnost vůči komunitám. Jsem opravu hrdý, že dokážeme pomáhat dlouhodobě a konzistentně v rámci zavedených a veřejnosti známých programů, ale také rychle reagovat na celospolečenské události, jako jsou aktuální povodně,“ říká Jiří Mareček, předseda správní rady Nadačního fondu Albert.

„Náročná doba, ve které žijeme, nám ukazuje, jak důležitá je naše solidarita, starostlivost a odpovědnost vůči komunitám. Jsem opravu hrdý, že dokážeme pomáhat dlouhodobě a konzistentně v rámci zavedených a veřejnosti známých programů, ale také rychle reagovat na celospolečenské události, jako jsou aktuální povodně,“ říká Jiří Mareček, předseda správní rady Nadačního fondu Albert.

Tento týden oslavil patnáctileté výročí Nadační Fond Albert, organizace zaměřená na vzdělávání školáků a podporu děti i mladých lidí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Oslavy proběhly jako součást jednoho z mnoha dobročinných projektů – Běhu pro nadační fond Albert. Letošního ročníku akce se v Praze a Olomouci zúčastnilo pět stovek zaměstnanců společnosti Albert, kteří vyběhali přes 243 tisíc korun. Částka podpoří dětské domovy a nízkoprahová centra.
| Albert
Dalšími svátky, kdy zůstanou prodejny potravin uzavřeny, jsou 28. říjen a oba vánoční svátky 25. a 26. prosince. Na Štědrý den, 24. prosince, zavřou prodejny ve 12 hodin.

Dalšími svátky, kdy zůstanou prodejny potravin uzavřeny, jsou 28. říjen a oba vánoční svátky 25. a 26. prosince. Na Štědrý den, 24. prosince, zavřou prodejny ve 12 hodin.

V Den české státnosti, 28. září, zůstanou prodejny Albert v souladu s legislativou uzavřené. Výjimku tvoří pouze prodejna Albert v Českých Budějovicích, která se nachází v obchodně-dopravním centru Mercury. Ostatní prodejny opět otevřou v neděli 29. září podle běžné otevírací doby.
| Albert
S osmi nasbíranými body zákazníci získají produkty se slevou ve výši až 60 %. Termohrnky tak pořídí s vyplněnou kartičkou za 99,90 Kč, skleněnou konvici na čaj za 159 Kč anebo dvoustěnný french press na kávu za 249 Kč.

S osmi nasbíranými body zákazníci získají produkty se slevou ve výši až 60 %. Termohrnky tak pořídí s vyplněnou kartičkou za 99,90 Kč, skleněnou konvici na čaj za 159 Kč anebo dvoustěnný french press na kávu za 249 Kč.

Albert představuje novou sběratelskou kampaň s produkty pro pití čaje a kávy značky Perla
| Albert
„Ovoce je předem nakrájené a připravené k okamžitému servírování, což z něj dělá ideální volbu pro rychlou a zdravou svačinu pro děti i dospělé. Kousky exotického ovoce také perfektně poslouží při posezení s přáteli nebo jako ingredience do různých pokrmů. V nadcházejících měsících navíc plánujeme sortiment rozšířit o sezónní ovoce, jako je papája nebo granátové jablko," říká Jan Klamrt, category manažer ve společnosti Albert.

„Ovoce je předem nakrájené a připravené k okamžitému servírování, což z něj dělá ideální volbu pro rychlou a zdravou svačinu pro děti i dospělé. Kousky exotického ovoce také perfektně poslouží při posezení s přáteli nebo jako ingredience do různých pokrmů. V nadcházejících měsících navíc plánujeme sortiment rozšířit o sezónní ovoce, jako je papája nebo granátové jablko," říká Jan Klamrt, category manažer ve společnosti Albert.

Při produkci je kladen velký důraz na udržitelnost. Zbytky ovoce jsou efektivně zpracovávány ještě v místě původu. Jedlé části se dále využívají k výrobě zmrzlin a džusů, zatímco nejedlé zbytky slouží k produkci kompostu nebo briket v případě kokosových skořápek. Udržitelnost se promítá i do balení, které je vyrobeno ze 100% recyklovaného plastu rPET, jenž je používán také pro oblíbené tapas produkty pod značkou Albert Excellent.
| Albert