Sazka··4 min

Sazka zefektivňuje péči o zákazníky. Novou divizi povede David Schenk

Společnost Sazka založila novou divizi Zákaznické zkušenosti (Customer experience). Jejím cílem je zefektivnit práci se zákazníky, implementovat do procesů umělou inteligenci a díky digitalizaci procesů rychleji a přesněji reagovat na požadavky zákazníků. Ředitelem nově vzniklé divize se stal dosavadní manažer řízení vztahů se zákazníky (CRM) David Schenk.

Automatizace a digitalizace

Základ nově vzniklé divize Customer experience vznikl spojením tří dosud samostatných oddělení: Kontaktního centra, Zákaznického backofficu a Oddělení reklamací. „Sehrané týmy nyní propojíme v jeden funkční celek a doplníme o nástroje umělé inteligence, jako je nová generace chatbotů nebo rozšířený voicebot. Výsledkem by mělo být efektivní zvládnutí rostoucího počtu interakcí s našimi zákazníky a také zkvalitnění práce našich zaměstnanců, kterým odpadnou monotónní a stále se opakující úkoly a budou mít více času na zákazníky,“ vysvětlil David Schenk.

Umělá inteligence bude v nějaké formě součástí všeho, co dnes děláme. Hodně nástrojů již existuje a my je musíme začít používat a implementovat do naší každodenní práce,“ říká Aleš Veselý, generální ředitel společnosti Sazka, a doplňuje: „Vidíme zde také obrovskou příležitost k digitální transformaci Sazky, zvýšení naší agility, a tím i celkovému zlepšení zákaznické zkušenosti. Jsem velmi rád, že toto téma zastřeší právě David.“

Nedílnou součástí nové divize je také Oddělení inovací. „Naším cílem není centralizovat inovace na jedno místo. Protože víme, že by to nefungovalo. Ale na druhou stranu existují témata, které mají celofiremní přesah a potřebují centrální koordinaci, jako je automatizace a digitalizace,“ doplnil Schenk, a pokračuje: „Mnohé naše týmy už s různými nástroji umělé inteligence pracují. Nové možnosti komunikace ovlivňují především práci operátorů na kontaktním centru. V CRM jsme již nyní pracovali s prediktivními modely, s kolegy z technologických týmů řešíme co-piloty pro tvorbu reportů a prezentací. Nástroje využívající generativní AI v marketingu potřebujeme trénovat na našich datech a pravidlech, aby nám byla co nejvíc k užitku.“

Méně papíru

Digitalizace procesů s sebou nese také důležitý aspekt — odbourávání „papírové“ komunikace. „S ohledem na životní prostředí budeme minimalizovat používání papíru. Jak v komunikaci s koncovým zákazníkem, tak v B2B komunikaci, stejně jako v rámci interních procesů u nás v Sazce,“ řekl Schenk. Zákazníci navštěvující prodejní místa Sazky, kterých má česká loterijní jednička více než 7 500 po celém Česku, tak budou mít již v příštím roce na výběr, zda u svých oblíbených produktů použijí papírovou, nebo digitální variantu. Jde o další krok v dlouhodobé strategii Sazky, která chce přecházet od tradičních papírových forem komunikace k většímu využití nových moderních technologií. Další kroky Sazka představí v nadcházejících měsících.

David Schenk

Do Sazky nastoupil v roce 2015 s cílem vybudovat oddělení řízení vztahů se zákazníky (CRM). Útvar má dnes před 20 lidí a významným způsobem přispívá k tomu, že má Sazka mnoho spokojených a pravidelně sázejících zákazníků. Dočasně řídil v Sazce divizi marketingu. Dříve působil ve společnostech Hewlett-Packard, L’Oreal, T-Mobile, O2, zejména v oblasti marketingu. Mezi jeho zájmy patří lyže, kolo, vysokohorská turistika a potápění. Má manželku a 3 děti.

Zdroj: www.sazka.cz

Zadavatel
Sazka

Sazka

Sazka a.s. je největší a nejstarší loterijní společností v České republice, která díky neustálým inovacím a odpovědnému přístupu poskytuje zákazníkům nejširší portfolio her a každodenní zábavy. Nejznámější hrou je Sportka, oblíbená hra s více než 65letou historií. Od roku 2014 je společnost provozovatelem loterie Eurojackpot, jedné z největších her v Evropě. Do rodiny zábavních her patří také stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Sazka poskytuje své produkty na online herním portálu www.sazka.cz a prostřednictvím unikátní prodejní sítě s více než 7 800 prodejními místy po celé České republice. Terminály Sazky lze využít i pro řadu běžných transakcí, od výplaty vkladových knížek přes dobíjení kreditu až po inkaso zásilek. Mezi neloterijní služby patří také provozování největšího českého virtuálního mobilního operátora SAZKAmobil.

Další články od Sazka

Padl letošní nejvyšší Superjackpot ve Sportce! Šťastlivec vyhrál 127 milionů korun
Sazka

Padl letošní nejvyšší Superjackpot ve Sportce! Šťastlivec vyhrál 127 milionů korun

Druhý červencový týden přinesl splněný sen sázejícímu z Jihomoravského kraje, který trefil ve Sportce Superjackpot. Nadělil si tak pohádkovou výhru ve výši 127 965 984 korun!
Studentská výzva Reborn design 2024 zná své vítěze
Sazka

Studentská výzva Reborn design 2024 zná své vítěze

Reborn design 2024, inovativní projekt zaměřený na podporu mladých designérů, architektů a kreativců, zná své vítěze. Letošnímu ročníku soutěže, v níž účastníci vytváří smysluplné produkty z druhotných surovin, dominují stírací losy od Sazky. Ty i díky vítěznému projektu dostávají nový život. Společnost vybrané studentské projekty plánuje dál rozvíjet a se studenty spolupracovat.
Sazka spouští unikátní projekt Sazka Champs. Talentovaným sportovcům pomáhá plnit sny
Sazka

Sazka spouští unikátní projekt Sazka Champs. Talentovaným sportovcům pomáhá plnit sny

Vycházející ženské i mužské sportovní hvězdy, zástupci zimních i letních sportů, zdraví sportovci i parasportovci. Ti všichni se sešli v týmu Sazka Champs, aby si splnili své sportovní sny. A také aby otevřeli téma sportování pro dnešní mladou generaci. Společnost Sazka tímto zásadním projektem navazuje na svoji tradiční dlouholetou podporu sportu. Plánuje popularizovat i méně obvyklé disciplíny a vést veřejnost ke zdravému životnímu stylu.
Sazka dává výherním losům nový život. Představuje platformu reLosy
Sazka

Sazka dává výherním losům nový život. Představuje platformu reLosy

Stírací losy jsou pro Čechy oblíbenou zábavou již po několik generací. Sazka se jako první loterijní společnost na světě rozhodla losům dávat druhý život. Spouští proto platformu reLosy, skrze kterou bude hledat inovativní možnosti upcyklace losů do nových designových produktů. V rámci spuštění platformy reLosy nyní přichází s kolekcí designových tenisek Sazka Kickz a sérií víceúčelového modulárního nábytku. Na projektech Sazka spolupracovala s předními českými designéry.
Sázející z Česka vyhrál v Eurojackpotu téměř 130 milionů korun
Sazka

Sázející z Česka vyhrál v Eurojackpotu téměř 130 milionů korun

Čech vyhrál druhé pořadí evropské loterie Eurojackpot. Sázející z Prahy vsadil plný tiket náhodným tipem za 400 Kč včetně bonusové hry Extra 6. V pátém sloupci trefil všech 5 čísel z prvního osudí a také jedno ze dvou čísel z osudí druhého. Tím pádem v úterý 16. dubna 2024 vyhrál pohádkových 129 349 298 Kč! V Eurojackpotu se ale dál hraje o téměř 3 miliardy korun!
Češi jsou oproti loňskému roku šťastnější. Pomáhají mezilidské vztahy, altruismus i symboly štěstí
Sazka

Češi jsou oproti loňskému roku šťastnější. Pomáhají mezilidské vztahy, altruismus i symboly štěstí

Na 20. března každoročně připadá Mezinárodní den štěstí. Den, který vyzdvihuje radost, optimismus a pocit štěstí. Češi to své letos hodnotí nadprůměrně, oproti loňskému roku se jejich pocit vnímaného štěstí mírně zvýšil. Kromě faktorů, jako je zdraví, stabilní bydlení nebo finanční svoboda, mohou ke štěstí pomoci také různé rituály a symboly. Modlitba, čtyřlístek nebo podkova jsou oblíbené u žen i mužů, do popředí se ale začíná dostávat také síla pozitivního myšlení nebo léčivých kamenů. Únorového průzkumu pro Sazku, realizovaného prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos, se zúčastnilo 1 048 respondentů ve věku od 18 do 65 let z celé České republiky.
SAZKAmobil přichází s jarní nabídkou nových předplacených balíčků na tři měsíce za výhodnou cenu
Sazka

SAZKAmobil přichází s jarní nabídkou nových předplacených balíčků na tři měsíce za výhodnou cenu

Jarní akce 2+1 zdarma na vybrané předplacené balíčky virtuálního operátora SAZKAmobil právě startuje. Všichni zákazníci s aktivní předplacenou SIM kartou mají možnost si aktivovat vybrané datové, hlasové nebo SMS balíčky na tři měsíce dopředu, a získat tak třetí měsíc zdarma.
Ve Sportce padl Superjackpot. Na účet šťastného sázejícího putuje více než 111 milionů korun!
Sazka

Ve Sportce padl Superjackpot. Na účet šťastného sázejícího putuje více než 111 milionů korun!

Snový start letošního jara zažívá sázející, který v devátém týdnu letošního roku trefil ve Sportce Superjackpot. Nadělil si tak pohádkovou výhru ve výši 111 612 990 korun! Štěstí mu přinesla sázenka zakoupená na internetu v den slosování před 11. hodinou dopoledne.
Od začátku roku již 62 nových milionářů! Milionová vánice od Sazky zasypala Česko
Sazka

Od začátku roku již 62 nových milionářů! Milionová vánice od Sazky zasypala Česko

Nejoblíbenější loterie od Sazky jen od začátku letošního roku proměnily v České republice v milionáře už 62 lidí. Celkem 50 milionářů vzešlo z takzvané Milionové vánice Sportky. Ta letos odstartovala 14. ledna a trvat bude do 28. února 2024.
Zásilky na terminály Sazky nově doručí i WE|DO
Sazka

Zásilky na terminály Sazky nově doručí i WE|DO

Služba Balíky, která umožňuje zákazníkům po celé České republice posílat i vyzvedávat zásilky prostřednictvím prodejních míst Sazka, rozšiřuje síť partnerských dopravců o logistickou společnost WE|DO. Od 31. 1. 2024 si zákazníci mohou nechat zaslat balíčky přes WE|DO na 400 Sazka terminálů. Sazka rozšířením partnerství reaguje na dlouhodobě rostoucí trh s doručováním zásilek a nabízí výdejní místa, která jsou v provozu i ve večerních hodinách či o víkendech. Jen v loňském roce prošlo přes Sazka terminály více než 5 milionů zásilek.