O Vánocích myslíme na všechny. Velkoobchod makro ČR právě odstartoval III. ročník charitativního projektu Vánoční strom přání

|

Letošní rok se opět uskuteční charitativní aktivita Vánoční strom přání na podporu dětských domovů a pečovatelských domů pro seniory. Na všech 13 prodejnách makro ČR, a na centrále v pražských Stodůlkách, najdete již od úterý 14. listopadu umístěny jednotlivé stromy se zavěšenými kartičkami, kde budou přání od dětí a seniorů. Jeden strom přání unese okolo 60 kartiček, tedy se očekává více jak 800 obdarovaných. Každý zákazník tak získává možnost splnit jedno přání – vzít kartičku, koupit vyobrazený dárek a předat k doručení, a to až do 6. prosince.

Jednotliví zástupci prodejen si ve svých regionech nejprve vyberou buď dětský domov, nebo domov pro seniory. „Po zvolení příslušných domovů jsou následně dětem a seniorům rozdány kartičky, aby na ně napsali svá přání, a ty se zavěsí na strom. Pokud děti ještě psát neumí, mohou dárek, který by rády dostaly, nakreslit. Záleží jen na tom, jaké produkty si obě skupiny z katalogů, kde jsou možnosti jako hračky, potraviny a kosmetika, vyberou. Zákazník si poté konkrétní kartičku s přáním z vánočního stromu vezme, dárek zaplatí a předá obsluze za pokladnou. Dítěti či seniorovi bude dárek zabalen a doručen přímo pod stromeček,“ dodává ředitelka prodejny makro Průhonice Elvíra Lišková, která letos spolupracuje s Dětským domovem Pyšely.

Z jedné myšlenky, před čtyřmi lety, vznikl krásný projekt, díky němu dokáže makro ČR během Vánoc vykouzlit o několik úsměvů navíc. Celý projekt začal v Ústí nad Labem, kde bylo čistým záměrem prodejny, udělat radost dětem z Dětského domova Tisá a taktéž Domovům pro osoby se zdravotním (mentálním i fyzickým) postižením. Skrze Vánoční strom přání, který byl tehdy vymyšlen, se naskytla možnost rozdat velké množství dárků. Vděčnost obdarovaných se zapsala do mnoha pamětí, a tak se centrála makro ČR rozhodla pořádat tento charitativní projekt ve všech prodejnách po celé České republice.

***

Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte:

Pavla Pokorná
FleishmanHillard

tel.: +420 777 228 276

e-mail: [email protected]

Martin Čivrný
Vedoucí komunikace makro ČR

tel.: +420 603 850 523

e-mail: [email protected]

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz
www.twitter.com/makrocr

Zdroj: www.makro.cz

Makro Cash & Carry ČR

Velkoobchod makro ČR znovu navýšil zaměstnancům mzdy. Za posledního 2,5 roku vzrostly v průměru o 32 %

Makro ČR investuje kromě stabilně výhodných cen pro zákazníky znovu také do růstu mezd a oceňování zaměstnanců. Lidé v provozu a distribučním centru největšího českého velkoobchodního řetězce si k 1. prosinci v průměru polepšili o 7 %. Od července 2021 jde již o páté navýšení mezd. Za posledního 2,5 roku tak nárůst mezd v makro ČR dosáhl v průměru 32 %. Firma navíc oznámila vylepšení benefitů pro zaměstnance.

Makro Cash & Carry ČR

Talent, láska k dobrému jídlu, inovativní přístup a chuť podnikat. Velkoobchod makro ČR v novém projektu Naděje české gastro scény představí a podpoří talentované profesionály napříč gastronomií

Budoucnost české gastronomie je mnohem pestřejší a světlejší, než by se mohlo na první pohled zdát. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka, se kterou velkoobchod makro ČR spouští dlouhodobou iniciativu Naděje české gastro scény. V první vlně v něm představí příběhy 15 talentovaných mladých lidí či párů, kteří přinášejí do českých restaurací, barů i kaváren svěží vítr a nabízejí hostům mnohem víc než jen dobré jídlo. Objevovat, zviditelňovat a podporovat talentované podnikatele v gastronomii pak makro ČR plánuje v rámci projektu dlouhodobě a systematicky.

Makro Cash & Carry ČR

Velkoobchod makro ČR přichází s novou sítí maloobchodních prodejen Bonveno. Zákazníkům chce dokázat, že i nákup „za rohem“ může být rychlý, pohodlný a čerstvý

Jen pár minut na bleskový nákup cestou za dalšími povinnostmi či zábavou. Každodenní realita tisíců lidí v uspěchaných českých městech dosud obvykle znamenala odbýt snídani, svačinu, či dokonce oběd nebo večeři. Nová síť sousedských prodejen Bonveno to chce změnit. Pod hlavičkou společnosti Makro Convenience Czechia, jejímiž společníky jsou makro ČR a skupina METRO, přináší koncept pohodlného, čerstvého a zároveň rychlého nákupu.