Packeta / Zásilkovna··3 min

Nové tváře ve vedení Zásilkovny

Packeta / Zásilkovna

Packeta / Zásilkovna

Zásilkovna je ryze český franšízový logisticko-technologický projekt zakladatelky Simony Kijonkové, který vznikl v roce 2010. Od té doby se vypracoval mezi nejúspěšnější společnosti v Česku, které poskytují komplexní logisticko-technologické služby pro internetové obchody. Zásilkovna je dnes součástí 14 společností holdingu Packeta, který působí v 8 zemích, do 34 zemí doručuje. Holding Packeta řídí Simona Kijonková. Zásilkovna provozuje také úspěšnou službu Mezi námi pro doručování zásilek mezi fyzickými osobami. V roce 2020 spustila Packeta Z-BOXy, ekologické automatické výdejní boxy. Jejich počet překonal hranici 6 000 instalací, kromě České republiky fungují také na Slovensku a v Maďarsku. Packeta má aktuálně více než 15 000 vlastních výdejních míst (v ČR je to více než 9 000 VM), více než 140 000 partnerských výdejních míst a spolupracuje s více než 46 000 e-shopy. Obrat skupiny v roce 2022 byl 6,1 miliardy korun, počet přepravených zásilek 90 milionů kusů. Více na www.zasilkovna.cz / www.packeta.com.

Tisková zpráva
Novým ředitelem marketingu Packety je Tomáš Bzirský, nákupčím pro mezinárodní logistiku se stává Přemysl Ostárek, obchod Zásilkovny bude řídit Lucie Šmídová

Skupina Packeta, kam patří také česká technologicko-logistická společnost Zásilkovna, vítá před blížící se vánoční sezónou nové posily. Na klíčové vedoucí pozice nastupují zkušení manažeři.

Do funkce Head Of Group Marketing skupiny Packeta nastupuje Tomáš Bzirský. Jeho hlavním úkolem bude řízení a koordinace marketingových aktivit napříč všemi státy, ve kterých Packeta působí, včetně České republiky.

Do oddělení provozu Packeta Group přichází Přemysl Ostárek, který se ujal nové role strategického nákupčího pro mezinárodní logistiku. Ve své funkci bude zajišťovat sjednocení procesu nákupu dopravních služeb a rozvíjet nové možnosti doručení.

Manažerský tým výrazně posílí také Zásilkovna, kde se novou obchodní ředitelkou stává Lucie Šmídová. Ve své funkci se zaměří na další rozvoj obchodního oddělení a expanzi na českém trhu.

Tomáš Bzirský

Tomáš Bzirský přichází z GymBeamu, kde působil jako regionální country manager pro CE. Mnoho dalších zkušeností nasbíral například v Rohlíku, Košíku nebo ČSA. Více než 10 let praxe v e-commerce zúročí v Packetě na pozici Head of Group Marketing, kde má velké plány.

Přemysl Ostárek

Přemysl Ostárek před nástupem do Packety pracoval přes 6 let jako manažer dopravy v Notinu. Poslední rok a půl působil v Alze, ve které měl rovněž na starost kompletní zajištění dopravy. Jeho hlavním úkolem v Packetě je sjednocení procesu nákupů dopravních služeb celého holdingu pod jedno oddělení.

Lucie Šmídová

Lucie Šmídová je zkušená obchodní manažerka s více než 20 lety zkušeností. Působila například jako obchodní ředitelka programu iBOD v České spořitelně, v uplynulých letech se pak věnovala poradenské a projektové činnosti. V Packetě bude na pozici Head of Sales CZ se svým týmem rozvíjet klientské portfolio v České republice.

„Konec roku se blíží a s ním také rekordní předvánoční nakupování, které je pro celý segment e- commerce velkou výzvou. Mám proto velkou radost, že náš manažerský tým právě v této době posílí profesionálové z oboru marketingu, obchodu a provozu. Lucie, Přemek a Tomáš jsou pro Packetu mimořádně silnou posilou a já je vítám v naší červené rodině. Věřím, že nám jejich zkušenosti pomohou jak v dalším úspěšném zvládnutí předvánoční sezony, tak i v dalším růstu, expanzi a naplňování ambiciózních cílů, které celá skupina Packeta v budoucnu má."

Simona Kijonková

Simona Kijonková​

CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny​

Zdroj: www.zasilkovna.cz

Další články

Další články od Packeta / Zásilkovna

Největší síť boxů v Česku splyne s prostředím. Zásilkovna představila nový design svých Z-BOXů.

Největší síť boxů v Česku splyne s prostředím. Zásilkovna představila nový design svých Z-BOXů.

Česká logistická společnost Zásilkovna jako první v oboru představila nové designy svých samoobslužných výdejních míst. Díky bílému, šedivému, béžovému nebo zelenému provedení splynou Z–BOXy s okolním prostředím. Nové varianty budou sloužit především pro budoucí rozvoj sítě. Zásilkovna má v Česku dlouhodobě nejširší síť výdejních míst (5 600) a Z-BOXů (4 400), jejich počet nadále roste. V létě začala Zásilkovna instalovat na Z-BOXy klávesnice, díky kterým je největší síť výdejních boxů v tuzemsku dostupná všem.
| Packeta / Zásilkovna
Získali jsme zásilky neoprávněně zadržené na depu Liberec, zajišťujeme jejich vrácení

Získali jsme zásilky neoprávněně zadržené na depu Liberec, zajišťujeme jejich vrácení

Na konci srpna 2023 došlo na našem tehdejším externím libereckému depu k zadržení zásilek. Přestože tato situace nevznikla naší vinou, všechny zadržené zásilky jsme začali urychleně kompenzovat a podali jsme trestní oznámení.
| Packeta / Zásilkovna
Největší síť boxů v Česku bude ještě dostupnější. Zásilkovna na své Z-BOXy instaluje klávesnice

Největší síť boxů v Česku bude ještě dostupnější. Zásilkovna na své Z-BOXy instaluje klávesnice

Zásilkovna, přední česká logistická společnost, začala na své Z-BOXy instalovat tlačítkové klávesnice. Společnost tím reaguje na požadavky zákazníků a zvyšuje dostupnost svých služeb. Vyzvedávání zásilek přes automatické boxy bude ještě jednodušší. Do konce roku plánuje Zásilkovna instalaci klávesnic na všechny své Z-BOXy v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Z-BOXy umožňují rychlý výdej a podání zásilek bez front, jsou napájeny solárními panely a fungují nonstop. Zásilkovna v Česku dlouhodobě disponuje nejhustší sítí kamenných výdejních míst (5 600) a Z-BOXů (4 100).
| Packeta / Zásilkovna
Zásilkovna pravidla hospodářské soutěže neporušila, rozhodl ÚOHS

Zásilkovna pravidla hospodářské soutěže neporušila, rozhodl ÚOHS

V průběhu minulých let probíhalo u Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže správní řízení týkající se možného porušení hospodářské soutěže ze strany Zásilkovny. To mělo spočívat v nesprávném znění konkurenční doložky. Rozhodnutí ÚOHS ale potvrzuje, že k porušení pravidel hospodářské soutěže nedošlo.
| Packeta / Zásilkovna
Zásilkovna upevňuje svou pozici na trhu. Sází na své místo v srdcích Čechů

Zásilkovna upevňuje svou pozici na trhu. Sází na své místo v srdcích Čechů

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická firma, spouští jednu ze svých největších brandových kampaní s názvem Zásilkovna. Moje srdcovka. Cílem kampaně je dlouhodobě upevnit pozici Zásilkovny nejen na trhu, ale i v srdcích zákazníků. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Socialpark a poběží od konce března jako klíčová linka komunikace Zásilkovny pro rok 2024. Propagace startuje v Česku a následně bude pokračovat na Slovensku a Maďarsku, které patří mezi klíčové trhy Packety, mateřské společnosti Zásilkovny.
| Packeta / Zásilkovna
Už potřetí jsme partnerem Remobilu v kampani Recykluj mobil

Už potřetí jsme partnerem Remobilu v kampani Recykluj mobil

Startuje třetí ročník kampaně Recykluj mobil s cílem zvýšit recyklaci starých a nepotřebných mobilních telefonů. Se Zásilkovnou je to snazší, než byste čekali, a navíc zdarma.
| Packeta / Zásilkovna
Simona Kijonková odchází po 13 letech z vedení Packeta Group

Simona Kijonková odchází po 13 letech z vedení Packeta Group

Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny, odejde z vedení skupiny Packeta. Zásilkovnu založila v roce 2010 a po dobu 13 let ji z pozice generální ředitelky vedla až do současného úspěšného exitu. V prosinci 2023 uzavřeli společníci skupiny Packeta, JSK Investments (48,6 %), společnost NOTINO a další čtyři společníci smlouvu o prodeji 100% podílu společnosti Packeta s.r.o. konsorciu Emma Capital a CVC Capital Partners; s kapitálovou podporou R2G. Do funkce CEO skupiny Packeta by měl nastoupit, po splnění všech odkládacích podmínek smluvní dokumentace, zkušený manažer Erich Čomor. Packeta je dlouhodobě zisková a v roce 2023 dosáhla obratu 7,25 miliardy korun. Oproti roku 2022 se ji podařilo zdvojnásobit EBITDA.
| Packeta / Zásilkovna
Skupina Packeta rostla v roce 2023 opět dvouciferně. Dosáhla v obratu 7,25 miliardy korun, meziročně jde o 18,3% nárůst. Počet přepravených zásilek překročil 100 milionů

Skupina Packeta rostla v roce 2023 opět dvouciferně. Dosáhla v obratu 7,25 miliardy korun, meziročně jde o 18,3% nárůst. Počet přepravených zásilek překročil 100 milionů

Skupina Packeta, která vlastní přední českou logisticko-technologickou firmu Zásilkovna, navýšila v roce 2023 obrat na 7,25 miliardy korun. Meziročně jde o 18,3% nárůst. Počet přepravených zásilek dosáhl téměř 106 milionů. Ve srovnání s rokem 2022 jde o navýšení o 17,9 %. Na konci roku 2023 měla skupina Packeta více než 15 000 vlastních výdejních míst ve 4 zemích, z toho 6 200 Z-BOXů, automatických boxů a přes 137 000 partnerských výdejních míst v celé Evropě. V roce 2023 Packeta významně investovala do budování nových dep, automatizace a modernizace dep stávajících s cílem zvýšit kvalitu doručení, zvýšit efektivitu svozů a rozvozů zásilek, a tím zvýšit zákaznickou spokojenost. Packeta aktuálně doručuje pro více než 49 000 e-shopů. Mobilní aplikaci Zásilkovna si stáhlo přes 8 000 000 uživatelů.
| Packeta / Zásilkovna
Skupina Packeta, mateřská firma Zásilkovny, mění majitelskou strukturu. Novým majitelem se během příštího roku stane konsorcium investorů

Skupina Packeta, mateřská firma Zásilkovny, mění majitelskou strukturu. Novým majitelem se během příštího roku stane konsorcium investorů

Společníci skupiny Packeta, mateřské společnosti české technologicko-logistické firmy Zásilkovna, uzavřeli smlouvu o prodeji 100% podílu společnosti Packeta s.r.o. konsorciu CVC Capital Partners a Emma Capital; s kapitálovou podporou R2G. Transakce podléhá souhlasu příslušných regulačních orgánů a její uzavření se očekává v první polovině roku 2024. Podmínky transakce jsou důvěrné. Skupina Packeta je dlouhodobě zisková a v letošním roce dosáhne obratu 7,25 miliardy korun.
| Packeta / Zásilkovna
Zásilkovna obhájila loňské vítězství v soutěži Nejdůvěryhodnější značka v kategorii Balíkové služby

Zásilkovna obhájila loňské vítězství v soutěži Nejdůvěryhodnější značka v kategorii Balíkové služby

Zásilkovna se podruhé stala vítězem v soutěži Nejdůvěryhodnější značka 2023 v kategorii Balíkové služby. Vítězné značky vzešly z rozsáhlého průzkumu uskutečněném na reprezentativním panelu čtyř tisíc českých respondentů. Ocenění za Zásilkovnu převzala na slavnostním vyhlášení PR manažerka Zásilkovny, Tereza Kotková.
| Packeta / Zásilkovna