Nová služba zákazníkům ve spolupráci značek DATART a LIFTAGO.
Značka DATART, maloobchodní prodejce spotřební elektroniky, rozšiřuje nabídku služeb zákazníkům. Ve spolupráci s Liftago nabízí zákazníkům službu Expresní doručení RYCHLART, která dopraví zboží expresně nebo v předem určený čas. DATART, jehož strategie je zaměřená na kvalitu poskytovaných služeb zákazníkům, tak doplňuje vlastní službu DOPRAVART, která zajišťuje dovezení zboží, jeho vynesení do bytu, instalaci, odvoz obalového materiálu včetně odvozu nepotřebného spotřebiče a jeho předání k ekologické recyklaci.
DATART trvale rozšiřuje nabídku služeb zákazníkům a zaměřuje se na rychlé a efektivní doručení zboží podle přání zákazníků. Spolupráce s Liftago.network reaguje na požadavek zákazníků zvolit si čas a místo doručení objednaného zboží. Prodejny DATART efektivně pracují s poměrem prodejní a skladové plochy, kdy je větší důraz kladen na zvýšení kapacity skladových ploch pro rychlé vydání zboží zákazníkům. Službu RYCHLART, tedy vyzvednutí zboží v prodejně do 30 minut, využívá stále více zákazníků. Podobný zájem je o službu DOPRAVART, která je zaměřená na doručení zboží ze segmentu velká bílá (lednice, pračky, myčky …) a je spojená s instalací spotřebičů u zákazníka. Rozšířením těchto služeb je Expresní doručení RYCHLART, které využívá napojení na systém dopravců v rámci Liftago.network.
„Naše očekávání ze spolupráce s Liftago.network vychází z trendu, který v oblasti distribuce zboží vidíme a který se současně stává standardem. Zákazník nechce čekat na kurýra, chce mít zboží rychle a chce jeho doručení v co nejpřesnější termín. My tento trend vnímáme a nabízíme zákazníkům několik způsobů distribuce tak, aby si sám mohl vybrat, co mu nejvíce vyhovuje. Spolupráce s Liftago.network je ta správná „kostička“, která do naší nabídky zapadá,“ vysvětluje důvod spolupráce Pavel Mikoška, ředitel služeb zákazníkům DATART.
Zdroj: www.datart.cz