Jedno z nejmodernějších evropských kontaktních center AURES Holdings ročně odbaví přes dva miliony hovorů a úspěch v soutěži je dárkem k jeho 25. výročí
Call centrum AAA AUTO založila v roce 1998 současná generální ředitelka skupiny AURES Holdings Karolína Topolová s pouhými pěti zaměstnanci a rozpočtem tři miliony korun. Z call centra postupně vyrostlo moderní kontaktní centrum, které využívá umělé inteligence, zaměstnává 250 operátorů a ročně odbaví na 2 100 000 příchozích a odchozích hovorů. Kontaktní centrum se dostalo mezi finalisty uznávané soutěže European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSAs). Tento úspěch je často oceněnými přirovnávaný k „nominaci na Oscara“.
Kontaktní centrum AURES Holdings zastřešuje obchody pod značkami AAA AUTO, Mototechna a Driverama. Má 250 zaměstnanců a 3 pobočky, které ročně odbaví 2 100 000 hovorů. Za 25 let společnost odbavila 6,5 milionu příchozích a 17 milionů odchozích hovorů. „Naše kontaktní centrum průměrně dosahuje padesáti čtyř procentního podílu na prodeji a šest a třiceti procentního na výkupu celé skupiny AURES Holdings, která ročně prodá přes devadesát tisíc automobilů. Jsem moc pyšná na všechny kolegy, kteří stojí za současnými úspěchy. Být mezi finalisty takové soutěže je pro nás velkým uznáním,“ oceňuje generální ředitelka Karolína Topolová své kolegy z AURES Holdings.
Soutěž European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSAs) je nejdéle trvajícím a největším programem udělování cen v evropském odvětví kontaktních center. Soutěž oceňuje organizace v celé Evropě, které jsou špičkou v poskytování výjimečných služeb zákazníkům. Důležitým kritériem pro hodnocení odborné poroty jsou inovativní nástroje pro zlepšení zákaznické zkušenosti, práce s lidmi i výsledky, které jednotlivá call centra mají na dopad obchodní činnosti svých společností. 23. ročník se konal v Londýně i za účasti zástupců AURES Holdings. „Být součástí komunity nejlepších evropských kontaktních center v tři a třiceti zemích je pro naši společnost poctou a odměnou pro všechny mé kolegy, kterým bych tímto rád poděkoval za skvělou práci, kterou každým dnem odvádí,“ posílá uznání svým kolegům Petr Havel, ředitel Kontaktního centra pro značky AAA AUTO, Mototechna a Driverama.
Zdroj: www.aaaauto.cz