Sazka dává výherním losům nový život. Představuje platformu reLosy

AAA Auto

AAA Auto International, a.s. je provozovatel autobazarů AAA AUTO se sídlem v České republice, kde také vyvíjí největší část svých podnikatelských aktivit, na Slovensku (AUTOCENTRUM AAA AUTO a.s.), v Maďarsku a v Polsku (Autocentrum AAA AUTO sp.z o.o.).

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto
Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Na novou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková

Praha 12. června 2025 - Na nově vytvořenou pozici ředitelky zákaznické zkušenosti skupiny AURES Holdings nastoupila Lenka Glavinić Pivoňková. Bude odpovědná za vytváření a řízení zákaznické strategie napříč trhy v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku v rámci sítě značek AAA AUTO, AAA AUTO Plus, AAA AUTO Diskont a Mototechna. Jejím cílem je další posílení důvěry zákazníků a dosažení jejich dlouhodobé loajality. V AURESu již řadu měsíců běží program hodnocení zákazníků v rámci NPS a vytvoření samostatné pozice ředitelka zákaznické zkušenosti skupiny je dalším krokem v naplňování prozákaznického přístupu společnosti.
| AAA Auto