Karolína Topolová, společná generální ředitelka a předsedkyně představenstva skupiny AURES Holdings se již podruhé umístila v žebříčku nejvlivnějších šéfů Česka na české profesní síti LinkedIn. Žebříček sestavuje vždy jednou za půl roku agentura Future Sales, kde se specializují a dlouhodobě monitorují sociální síť LinkedIn, která je silným komunikačním nástrojem v pracovním světě. V první polovině roku 2024 se Karolína Topolová umístila na 36. místě a polepšila si tak meziročně o tři příčky.
V agentuře Future Sales analyzovali více než devět tisíc unikátních profilů uživatelů, kteří museli splnit podmínky jako jsou pracovat ve firmě, která má na LinkedInu více než 51 zaměstnanců, jako hlavní lokalitu působení má zvolené Česko, v daném období publikovali příspěvky minimálně tři měsíce za sebou a musí mít jako roli CEO (výkonný/generální ředitel) nebo jeho synonymum (chairman/předseda představenstva) či majitel/zakladatel. „Na LinkedInu lze při komunikaci použít různé strategie. Nejlépe to ilustrují odlišné přístupy dvou dam, které se dostaly do první desítky. Každá z nich využívá zcela opačnou strategii. Simona Kijonková se zaměřuje na vizuální obsah s příběhy a udržuje nízkou frekvenci příspěvků. Naopak paní Jáčová používá převážně videa a publikuje s vysokou frekvencí, průměrně 2,3 příspěvku denně,“ říká Jan Kyselý, marketingový stratég Future Sales.
Karolína Topolová, společná generální ředitelka skupiny AURES Holdings, kde působí již dvacátým šestým rokem, se v žebříčku TOP 50 CEO s největším dosahem na LinkedIn objevila podruhé na dokonce si o tři příčky polepšila. Patří tak již neochvějně mezi ikony české profesní sítě jako jsou Klaus Zellmer ze Škoda Auto, Simona Kijonková z Packeta Group Jana Jáčová z UOL účetnictví nebo Tomáš Čupr Z Rohlík Group. Uživatelé v žebříčku jsou řazení podle impresí, respektive počtu zobrazení jejich příspěvků, což vyjadřuje i jejich vliv. Dosah příspěvků se přitom počítá z pohledu pěti základních kritérií: počet sledujících, počet pozitivních reakcí u příspěvků, frekvence příspěvků, délka textu a formát postů. LinkedIn již dávno není o textu, ale naopak úspěch mají ti, kteří ke svým příspěvkům přidávají obrázky, videa nebo i další dokumenty, které zvyšují atraktivitu i dosah. V první padesátce vizuální obsah jednoznačně dominuje.
Karolína Topolová již dvanáctým rokem stojí ve vedení největšího prodejce ojetých automobilů ve střední Evropě a vede na tři a půl tisíce zaměstnanců. Je také v České republice a na Slovensku předsedkyní správní rady Dětské dopravní nadace, která podporuje sirotky obětí dopravních nehod, ja je také manželkou a maminkou téměř jedenáctileté holčičky. Karolína Topolová za svoji karieru získala na tři desítky ocenění. Na začátku roku 2021 vstoupila do síně slávy v anketě TOP Ženy Česka, kde se o rok dříve umístila na prvním místě jako nejúspěšnější manažerka za rok 2019. Objevila se mezi finalisty soutěže Manažer roku, kde získala i titul Mladý manažerský talent. V posledních deseti letech byla vybrána mezi nejvlivnější ženy českého byznysu podle časopisu Forbes, kde se naposledy umístila na 28. pozici, získala cenu Marketér roku 2017 za úspěšné znovuobnovení značky Mototechna, byla oceněna titulem Lady Pro a umístila se i v žebříčku TOP 10 žien slovenského biznisu. V roce 2023 získala zvláštní ocenění Management Excellence Award od CZECH TOP 100 za 25 let mimořádného přínosu českému byznysu a také se dostala do výběru CEO časopisu Forbes i TOP CEO mediální skupiny A11.
Zdroj: www.aaaauto.cz