Datart··4 min

Jak si zpříjemnit domácí sledování sportu? Mezi Čechy roste zájem o domácí grily nebo výčepní zařízení

Datart

Datart

DATART je jedním z největších elektro prodejců v České republice a na Slovensku. Je součástí skupiny HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Datart má 115 prodejen na českém a 21 prodejen na slovenském trhu, více než tisíc elektrospecialistů, síť DATART dopravců. Je držitelem ocenění Mastercard Obchodník roku 2021 v kategorii elektro a titulu Nejdůvěryhodnější značka obchodníků 2020, 2021 a 2022.

Tisková zpráva

V letošním roce čeká české reprezentanty hned několik velkých sportovních událostí, na kterých budou bojovat o ta úplně nejvyšší umístění. Mnoho z nás už nyní v pohodlí domova společně s přáteli sleduje výkony českých hokejistů. Vrchol sezóny čeká také české fotbalisty a olympioniky. Dokonalé zpestření těchto společných sportovních zážitků zajistí třeba domácí gril či výčepní zařízení, o které podle maloobchodního prodejce DATART roste dlouhodobě zájem.

Nedílnou součástí každého správného setkání s přáteli u sportu je kvalitní jídlo. To nejlepší si můžete v pohodlí domova sami připravit na domácím grilu. Ať už se jedná o steak, klobásky nebo třeba grilovanou zeleninu, čerstvé jídlo z grilu uspokojí každého sportovního fanouška. Podle Tomáše Zezuly, manažera produktového marketingu z DATARTu jsou dnes mezi zákazníky velmi oblíbené zejména přenosné elektrické grily https://www.datart.cz/elektricke-a-raclette-grily.html Na nich si můžete ty nejlepší pochoutky připravit takřka kdekoliv – na terase, na balkónu nebo při nepřízni počasí v teple domova.

Od dříve populárních plynových grilů se pak lidé stále častěji vrací ke klasickým grilům na dřevěné uhlí. „Je to takový návrat do minulosti. Správně ugrilované maso si lidé často spojují s klasickým ohněm, s žárem. Grilování na dřevěném uhlí navíc dodá jídlu specifickou chuť a vůni, která pro mnoho z nás ke grilování neodmyslitelně patří. Plyn nebo elektřina dokáže nahradit kouzlo živého ohně jen stěží,“ popisuje Tomáš Zezula.

Zahradní grily https://www.datart.cz/vyhledavani?q=zahradn%C3%AD+grily si v DATARTu můžete pořídit už od několika stovek korun. Zákazníci za ně ale podle Tomáše Zezuly průměrně utratí v případě elektrických grilů asi 2500 korun, u ostatních typů dokonce 4500 korun. „Lidé si nákupem grilu chtějí udělat radost. Často proto vybírají sofistikovanější modely, které jim přípravu jídla usnadní, a celý zážitek ještě vylepší. Někteří si vybírají gril i podle designu,“ vysvětluje.

Něco dobrého na zapití

Sledování sportu na stadionu nebo v hospodě s oroseným půllitrem v ruce je v Česku velmi oblíbená kombinace. Co ale dělat, když chcete docílit stejných výsledků v pohodlí domova? Jedním z nejpohodlnějších způsobů, jak dostat kvalitní čepované pivo přímo do obýváku nebo na zahradu, je pořízení domácího výčepního zařízení https://www.datart.cz/vyhledavani?q=v%C3%BD%C4%8Depn%C3%AD+za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD. Jejich obliba podle Tomáše Zezuly vytrvale roste již od propuknutí koronavirové pandemie. „Každý rok u nás stoupají prodeje domácích výčepních zařízení zhruba o pětinu. Letos i díky souběhu několika velkých sportovních akcí očekáváme až 30% nárůst,“ upozorňuje.

Ani ti, kteří pivu neholdují a zároveň jim je líto zbytečně utrácet za balené nealkoholické nápoje, se hned nemusí spokojit s kohoutkovou vodou. Díky výrobníkům sody https://www.datart.cz/vyhledavani?q=v%C3%BDrobn%C3%ADky+sody si mohou v pohodlí domova připravit litry kvalitní limonády za zlomek ceny. Co je ovšem úplně nejlepší? Sami mají plnou kontrolu nad tím, co si do limonády dají a jak bude chutnat. Každý si tak může připravit sodovku přesně tak, jak ji má nejraději.

Zdroj: www.datart.cz

Další články

Další články od Datart

Den D je tady: Electro World se od 1. září mění na DATART

Den D je tady: Electro World se od 1. září mění na DATART

To, co bylo dříve avizováno, se nyní stává realitou. Od 1. září dochází v České republice k transformaci řetězce Electro World na DATART. Tato změna představuje strategický krok k vytvoření jednoho z nejkomplexnějších prodejců elektroniky a domácích spotřebičů na trhu. DATART nabídne zákazníkům ještě hustší síť moderních prodejen, díky které bude mít každý z nich prodejnu DATARTU v dostupnosti do 30 minut jízdy.
| Datart
Netradiční platební metody táhnou. Počet nákupů s odloženou nebo rozloženou platbou u DATARTu v červenci meziročně stoupl o 150 %

Netradiční platební metody táhnou. Počet nákupů s odloženou nebo rozloženou platbou u DATARTu v červenci meziročně stoupl o 150 %

Proměňující se nákupní chování Čechů se promítá i do obliby různých platebních metod. Podle statistik maloobchodního prodejce elektroniky DATART tak výrazně roste popularita možnosti odložení nebo rozložení platby. Před začátkem prázdnin, v květnu a červnu, dosahovaly meziměsíční nárůsty nákupů využívajících jednu z těchto plateb téměř 90 %, v červenci pak vzrostl jejich počet meziročně o 150 %. Mezi tradičními platebními metodami dominují platby kartou, stále častěji je však čeští spotřebitelé provádí s pomocí mobilních zařízení.
| Datart
Přípravy na nový školní rok vrcholí: Zájem o notebooky a chytré telefony roste v závěru prázdnin o třetinu

Přípravy na nový školní rok vrcholí: Zájem o notebooky a chytré telefony roste v závěru prázdnin o třetinu

S rychle se blížícím koncem prázdnin nabírají na obrátkách přípravy na začátek nového školního roku, jejichž součástí bývá i nákup nového vybavení. Podle dat maloobchodního prodejce elektroniky DATART v závěru prázdnin výrazně roste zájem o chytré telefony a notebooky. V loňském roce jejich prodeje v tomto období vzrostly ve srovnání se začátkem prázdnin o více než 30 %. Zatímco telefony rodiče pořizují těm úplně nejmladším školákům, zájem o notebooky DATART registruje zejména studenty středních a vysokých škol.
| Datart
Nákupní chování formují společenské a ekonomické vlivy. Ovlivňuje ho však i počasí

Nákupní chování formují společenské a ekonomické vlivy. Ovlivňuje ho však i počasí

Nákupní chování spotřebitelů se často mění a je ovlivňováno mnoha faktory, které se ne vždy dají jednoduše předvídat. Kromě základního porozumění nákupním zvyklostem a cestám zákazníků, jsou zde další vlivy jako celospolečenské dění, ekonomická situace, nálada obyvatelstva, a dokonce i počasí, které mohou výrazně ovlivnit chuť spotřebitelů nakupovat.
| Datart
Slunné počasí motivuje Čechy k nákupu elektrických kol a koloběžek. V mimořádně teplých měsících rostou prodeje

Slunné počasí motivuje Čechy k nákupu elektrických kol a koloběžek. V mimořádně teplých měsících rostou prodeje

Zlín, 6. srpna 2024 S příchodem teplých dnů a slunného počasí volí stále více Čechů k přepravě po městě a cestování po republice prostředky drobné elektromobility. Již v dubnu, který byl letos mimořádně teplý, zaznamenal maloobchodní prodejce elektroniky DATART meziroční nárůst prodaných koloběžek řádově o 20 %. Elektrokola si podle Zděňka Pintery z DATARTu vedle seniorů, mezi kterými jsou dlouhodobě populární, stále častěji pořizují i mladší ročníky, kterým pomáhají zvládat náročnější trasy.
| Datart
V létě Češi za fotoaparáty a kamery utratí 300 milionů. Zájem o zrcadlovky a kompakty rapidně klesá, na trhu je nahrazují bezzrcadlovky

V létě Češi za fotoaparáty a kamery utratí 300 milionů. Zájem o zrcadlovky a kompakty rapidně klesá, na trhu je nahrazují bezzrcadlovky

V období letních dovolených stoupá podle maloobchodního prodejce elektroniky DATART zájem Čechů o fotoaparáty, kamery a další přístroje určené pro zaznamenávání zážitků. Během tří letních měsíců za ně lidé na českém trhu utratí více než 300 milionů korun. Dříve populární zrcadlovky a klasické kompaktní fotoaparáty, jejichž prodeje každým rokem klesají o desítky procent, jsou na trhu rychle nahrazované bezzrcadlovými fotoaparáty a akčními kamerami. Za nový fotoaparát spotřebitelé v průměru zaplatí 12 300 korun.
| Datart
Češi se vrhli na přenosné klimatizace a větráky. V důsledku veder na trhu dochází jejich zásoby

Češi se vrhli na přenosné klimatizace a větráky. V důsledku veder na trhu dochází jejich zásoby

Během letních měsíců se výrazně zvyšuje poptávka po přenosných klimatizacích, ochlazovačích a ventilátorech. V důsledku velkých veder posledních dnů a týdnů však poptávka Čechů po těchto spotřebičích vystřelila maximálně. Na trhu tak rychle mizí. Výrazný nárůst počtu zákazníků shánějících klimatizace, větráky či ochlazovače potvrzuje i maloobchodní prodejce elektroniky DATART, u kterého jsou tyto spotřebiče stále dostupné.
| Datart
Electro World se mění na DATART

Electro World se mění na DATART

Po schválení spojení zlínské skupiny HP TRONIC (DATART) a NAY (Electro World) soutěžními úřady v České republice i na Slovensku začíná realizace plánované integrace. Prodejny v České republice budou postupně sjednocené pod značku DATART, na Slovensku pod značku NAY. Aktuálně probíhá komunikace změn směrem k zákazníkům.
| Datart
Poslední záchrana před vedrem? Klimatizace a větráky Češi ve velkém nakupují až s příchodem tropů

Poslední záchrana před vedrem? Klimatizace a větráky Češi ve velkém nakupují až s příchodem tropů

Spolu s průměrnými teplotami v Česku podle ČHMÚ roste i četnost tropických dnů, kdy se teploty vyšplhají nad 30 °C. Právě výskyt teplotních extrémů má podle maloobchodního prodejce elektroniky DATART zásadní vliv na poptávku po přenosných klimatizacích, které se v českých domácnostech vlivem rostoucích teplot začínají rychle zabydlovat. Během horkého léta s dlouhodobějším výskytem tropických teplot dochází oproti chladnějším rokům k nárůstům prodejů klimatizací, ochlazovačů a větráků, v extrému např. až o 100 %, někdy i více.
| Datart
Přesvědčte se, že na velikosti televize opravdu záleží: Největší na světě - 115“ QD-mini LED TV, si nyní prohlédnete v prodejnách DATART v Praze

Přesvědčte se, že na velikosti televize opravdu záleží: Největší na světě - 115“ QD-mini LED TV, si nyní prohlédnete v prodejnách DATART v Praze

Maloobchodní prodejce elektroniky DATART představuje významný přírůstek do své nabídky – aktuálně největší televizi na světě s bezmála třímetrovou úhlopříčkou a převratnou technologií QD-mini LED od předního světového výrobce TCL. Už nyní je tento technologický zázrak k vidění v prodejnách DATART v nákupních centrech Eden, Nový Smíchov a Chodov. Zákazníci tak mohou na vlastní oči zažít vrchol inovací v oblasti televizorů.
| Datart