dm··2 min

dm drogerie vybrala třicet zelených projektů z oblasti trvalé udržitelnosti. Věnuje jim téměř 7 milionů korun a zapojí i zákazníky

30 let na českém trhu

Společnost dm drogerie markt slaví 30 let působení na českém trhu. Při příležitosti významného jubilea podpoří oblíbená drogerie v rámci iniciativy {Společně} třicítku vybraných projektů, které se věnují trvalé udržitelnosti. Aktuální výše podpory činí přibližně 7 milionů korun. Do podpory projektů se i nadále mohou zapojit rovněž zákazníci zakoupením zelené tašky ze speciální výroční edice.

vitezne_projekty

Trvalá udržitelnost je dlouhodobě součástí filozofie dm drogerie. „Dbát na ni totiž jinými slovy znamená pečovat o budoucnost příštích generací. Ta je naší prioritou, a proto se během oslav třicátých narozenin zaměříme na oblast trvalé udržitelnosti a oceníme třicet zelených projektů. Ty získají od dm finanční podporu pro svou realizaci,“ přibližuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Celková částka věnovaná společností dm drogerie markt, kterou si mezi sebe vybrané projekty rozdělí, aktuálně činí téměř 7 milionů korun. Přispěli do ní také dodavatelé drogistického řetězce i samotní zákazníci. „K příležitosti třicátého výročí dm drogerie vznikla edice ekologických bavlněných tašek. Z každého prodaného kusu putuje 30 korun na podporu zelených projektů,“ upřesňuje Peroutka.

Vzdělávání dalších generací, bezodpadové hospodářství či chov jedlého hmyzu

O podporu se prostřednictvím platformy Společně ucházelo celkem 383 projektů. Třicet z nich pak vybrala odborná porota 22. dubna, tedy symbolicky na Den Země. Mezi oceněnými projekty jsou například ty, které se zaměřují na podporu ekosystémů, urban farming či edukaci budoucích generací. Kompletní přehled s detaily jednotlivých projektů je uveden zde: https://www.dm-spolecne.cz/spolecne-30-let/vitezne-projekty/.

V minulosti dm k příležitosti významných milníků věnovala prostředky charitativním organizacím či školkám a založila tradici dm dobrovolnických dnů. Při oslavách 25 let pak podpořila více než 200 projektů ze sociální oblasti, a to částkou ve výši bezmála 15 milionů korun.

Zdroj: www.dm.cz

Zadavatel
dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Další články od dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun
dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci
dm

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku
dm

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách
dm

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení
dm

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám
dm

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad
dm

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád
dm

Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Na sociálních sítích se objevují podvodné nabídky brigád pro společnost dm drogerie markt. Nejčastěji se jedná o roznos letáků nebo kompletaci obálek. Poznáte je zejména podle požadavků na elektronické zaslání kopie osobních dokladů a následné potvrzení elektronické platby.
Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti
dm

Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti

Na 20. února připadá Světový den sociální spravedlnosti, který vyhlásila OSN na podporu myšlenek rovných příležitostí, solidarity a respektu ve všech oblastech života. Společnost dm dlouhodobě upozorňuje na situaci znevýhodněných lidí ve společnosti. Podporuje projekty pomáhající lidem v nouzi, svou firemní kulturu zakládá na dialogu a diverzitu vnímá jako zdroj energie, kreativity a nových impulsů.
Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou
dm

Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou

Blíží se den svatého Valentýna, který s očekáváním vyhlížejí všichni zamilovaní. Oblíbený zimní svátek zasvěcený lásce, kdy se lidé vyznávají ze vzájemné náklonnosti a sdílejí radost. Ještě nevíte, jak drahou polovičku potěšit? Nechte se inspirovat a přichystejte překvapení v podobě společné romantické koupele, masáže nebo vlastnoručně připravené večeře.