Jednička mezi drogeriemi a parfumeriemi
Společnost dm drogerie markt obhájila své vítězství v prestižním žebříčku Mastercard Obchodník roku. I tentokrát se stala zákaznicky nejoblíbenějším prodejcem v kategorii Drogerie a parfumerie. Uznání získala také za schopnost reagovat na současnou koronavirovou krizi.
dm drogerie markt se po roce opět umístila na prvním místě v kategorii Mastercard Obchodník roku s drogerií a parfumerií, ve které se o titul ucházela spolu s dalšími 11 prodejci. „Anketa Obchodník roku je pro dm každoročním ukazatelem toho, jak si stojíme v očích našich zákazníků. Ocenění je pro nás nejen velkou pochvalou, ale zároveň i příležitostí zjistit, kde je prostor pro zlepšení,“ uvádí manažer komunikace dm drogerie markt Jiří Peroutka. Společnost dm zároveň obsadila třetí místo mezi všemi přihlášenými obchodníky bez ohledu na danou kategorii. Vůbec poprvé byl pak letos v soutěži vybírán také obchodník, který nejlépe reagoval na události kolem koronavirové pandemie. I zde se dm stala nejlépe hodnoceným obchodníkem ve své kategorii a získala první pozici.
dm jako první volba
„Společnost dm drogerie markt se stala vítězem kategorie Mastercard Obchodník roku s drogerií a parfumerií 2020 především díky tomu, že její zákazníci deklarují nejvyšší míru loajality v dané kategorii. Podíl zákazníků, pro které je prodejna hlavním nákupním místem pro daný sortiment, je 56 procent,“ uvádí Michal Čarný, generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko. „Společnost dm drogerie markt zabodovala také v parametru zapamatovatelnosti, kde se umístila na druhém místě, spontánně ji jmenovalo 63 procent respondentů nakupujících sortiment. Z hlediska souhrnného indexu důvěry zákazníků zůstává dm drogerie markt, stejně jako loni, na prvním místě,“ dodává.
Mastercard Obchodník roku je prestižní ocenění nejlepších obchodníků v jednotlivých kategoriích maloobchodu. V letošním roce se uskutečnil již osmnáctý ročník této soutěže. Vítězové sortimentních kategorií jsou vybíráni na základě reprezentativního šetření realizovaného nezávislou výzkumnou agenturou, která oslovila na konci října loňského roku formou on-line dotazování tisícovku respondentů ve věku od 15 do 69 let. Při vyhodnocení výsledků byly zohledněny dvě skupiny faktorů, kterým byla přiřazena stejná váha: pozice na trhu (zapamatovatelnost firmy, loajalita zákazníků) a faktor důvěry zákazníků (ochota doporučit prodejnu, ochota k opakovanému nákupu, naplnění očekávání od nákupu v prodejně a odlišnost prodejny od konkurence).
Zdroj: www.dm.cz