DATART získal ocenění Czech Superbrands 2023. Získaná pečeť je uznáním výjimečnosti značky.
Organizace Superbrands už více než 30 let oceňuje firmy, kterým se podařilo vybudovat úspěšné značky. Tato globální organizace působí v 95 zemích světa. V České republice vstoupil program do 11. edice a ocenil značku DATART jako nejlepší v segmentu spotřebitelských značek.
Superbrands je nejuznávanější globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Posláním organizace Superbrands po celém světě je ocenit nejlepší firmy za vybudování jejich značek a poskytnou jim odbornou podporu. Značky jsou vyhodnocovány v segmentu spotřebitelských a podnikatelských značek dvěma nezávislými porotami Consumer Brand Council a Business Brand Counsil. Odborná komise, složená z profesionálů v oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu, hodnotí značky podle předem daných kritérií, kterými jsou známost značky, budování značky, inovace a prestiž.
Do programu Superbrands se značky nemohou přihlásit. Jejich nominaci navrhuje společnost Dun & Bradstreet, přední světový poskytovatel obchodních informací. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, v jehož rámci se na základě znalosti a obliby značky zúží výběr na seznam semifinalistů. Závěrečný výběr a rozhodnutí o udělení titulu má odborná komise Consumer Brand Council.
„Získání tohoto prestižního ocenění je pro nás důkazem toho, že naše snaha budovat značku DATART má smysl, protože titul Czech Superbrands 2023 je uznáním naší pozice na trhu. Pečeť, kterou teď můžeme používat, je dalším z důkazů, že naši zákazníci k nám mají důvěru a s naší značkou spojují důležité hodnoty,“ říká Lenka Mastešová, ředitelka marketingové komunikace DATART.
Zdroj: www.datart.cz