Datart··3 min

DATART podporuje volejbalisty na cestě k úspěchu. Ondřeje Perušiče a Davida Schweinera doprovodí na olympiádu v Paříži

Datart

Datart

DATART je jedním z největších elektro prodejců v České republice a na Slovensku. Je součástí skupiny HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Datart má 115 prodejen na českém a 21 prodejen na slovenském trhu, více než tisíc elektrospecialistů, síť DATART dopravců. Je držitelem ocenění Mastercard Obchodník roku 2021 v kategorii elektro a titulu Nejdůvěryhodnější značka obchodníků 2020, 2021 a 2022.

Tisková zpráva

DATART již druhým rokem pokračuje v podpoře českého volejbalu. V rámci partnerství s Českým volejbalovým svazem doprovodí beachvolejbalisty Ondřeje Perušiče a Davida Schweinera na Letní olympijské hry v Paříži. Vedle spolupráce s reprezentanty se DATART naplno věnuje rozvoji mládežnického volejbalu. Dále tak pokračuje ve své dlouhodobé strategii podpory sportu, která je jedním z pilířů jeho programu společenské odpovědnosti.

Sport je zdrojem inspirace, zábavy, ale také velmi důležitým nástrojem péče o zdraví. S cílem posilovat tuto významnou složku našeho života se DATART už druhým rokem zapojuje do podpory volejbalu – sportu, který má v České republice bohatou tradici. Podle průzkumu Národní sportovní agentury se mezi všemi sporty umisťuje na předních příčkách jak z pohledu divácké atraktivity, tak i z hlediska atraktivity pro aktivní sportování. Češi jej například provozují více než národní sport hokej nebo samotnou královnu všech sportů – atletiku.

„Zdravé návyky je třeba rozvíjet už od mládí. Proto podporujeme volejbal – zejména pak mládežnický a dívčí. Chceme, aby měla mladá generace možnost objevovat radost ze sportu a zároveň se učila hodnotám jako je týmová práce, disciplína a fair play. Věříme, že se nám podaří na volejbalová hřiště dovést ještě více nadšenců, kteří se mu budou aktivně věnovat, a stejně tak i fanoušků na zápasy napříč celou republikou,“ říká Petra Psotková, tisková mluvčí DATART.

Úspěch na olympiádě v Paříži? DATART bude u toho!

Na fanoušky volejbalu letos čeká mimořádná dávka zábavy a napětí. Úřadující beachvolejbaloví světoví šampioni Ondřej Perušič a David Schweiner se totiž v létě po zdárných taženích na Mistrovství Evropy a Mistrovství světa utkají se světovou špičkou o úspěch, který mnozí sportovci řadí, jako ten úplně nejvyšší – olympijské zlato. Na Letní olympijské hry do Paříže je spolu s DATARTem doprovodí také partner Miele. DATART a Miele jsou prémiové značky, které jsou pro zákazníky synonymem kvality. Pomáhat sportu je v jejich „DNA“, spojení pro společnou podporu beachvolejbalistů je proto přirozeným krokem.

„Jsme moc rádi, že můžeme rozvíjet naše partnerství s Českým volejbalovým svazem a vedle mladých nadšenců podpořit i nesmírně talentované české sportovce v čele s loňskými mistry světa v jejich cestě na olympijský vrchol. Všichni jim v DATARTu budeme držet palce, aby byla jejich cesta úspěšná,“ dodává Petra Psotková.

Podpora všeho, co má smysl, je základem filozofie společenské odpovědnosti značky DATART. Právě sport je tak její nedílnou součástí. Má totiž sílu spojovat lidi, inspirovat a měnit životy k lepšímu. „Proto jsme odhodláni pokračovat v naší podpoře nejenom volejbalu, ale sportu obecně v rámci celé společnosti, našeho regionu i jednotlivých komunit. K aktivnímu sportování vedeme i naše zaměstnance, jimž poskytujeme benefity a programy podporující zdraví. Aktivně rovněž organizujeme firemní sportovní události,“ uzavírá Psotková.

Zdroj zde.

Zdroj: www.datart.cz

Další články

Další články od Datart

Den D je tady: Electro World se od 1. září mění na DATART

Den D je tady: Electro World se od 1. září mění na DATART

To, co bylo dříve avizováno, se nyní stává realitou. Od 1. září dochází v České republice k transformaci řetězce Electro World na DATART. Tato změna představuje strategický krok k vytvoření jednoho z nejkomplexnějších prodejců elektroniky a domácích spotřebičů na trhu. DATART nabídne zákazníkům ještě hustší síť moderních prodejen, díky které bude mít každý z nich prodejnu DATARTU v dostupnosti do 30 minut jízdy.
| Datart
Netradiční platební metody táhnou. Počet nákupů s odloženou nebo rozloženou platbou u DATARTu v červenci meziročně stoupl o 150 %

Netradiční platební metody táhnou. Počet nákupů s odloženou nebo rozloženou platbou u DATARTu v červenci meziročně stoupl o 150 %

Proměňující se nákupní chování Čechů se promítá i do obliby různých platebních metod. Podle statistik maloobchodního prodejce elektroniky DATART tak výrazně roste popularita možnosti odložení nebo rozložení platby. Před začátkem prázdnin, v květnu a červnu, dosahovaly meziměsíční nárůsty nákupů využívajících jednu z těchto plateb téměř 90 %, v červenci pak vzrostl jejich počet meziročně o 150 %. Mezi tradičními platebními metodami dominují platby kartou, stále častěji je však čeští spotřebitelé provádí s pomocí mobilních zařízení.
| Datart
Přípravy na nový školní rok vrcholí: Zájem o notebooky a chytré telefony roste v závěru prázdnin o třetinu

Přípravy na nový školní rok vrcholí: Zájem o notebooky a chytré telefony roste v závěru prázdnin o třetinu

S rychle se blížícím koncem prázdnin nabírají na obrátkách přípravy na začátek nového školního roku, jejichž součástí bývá i nákup nového vybavení. Podle dat maloobchodního prodejce elektroniky DATART v závěru prázdnin výrazně roste zájem o chytré telefony a notebooky. V loňském roce jejich prodeje v tomto období vzrostly ve srovnání se začátkem prázdnin o více než 30 %. Zatímco telefony rodiče pořizují těm úplně nejmladším školákům, zájem o notebooky DATART registruje zejména studenty středních a vysokých škol.
| Datart
Nákupní chování formují společenské a ekonomické vlivy. Ovlivňuje ho však i počasí

Nákupní chování formují společenské a ekonomické vlivy. Ovlivňuje ho však i počasí

Nákupní chování spotřebitelů se často mění a je ovlivňováno mnoha faktory, které se ne vždy dají jednoduše předvídat. Kromě základního porozumění nákupním zvyklostem a cestám zákazníků, jsou zde další vlivy jako celospolečenské dění, ekonomická situace, nálada obyvatelstva, a dokonce i počasí, které mohou výrazně ovlivnit chuť spotřebitelů nakupovat.
| Datart
Slunné počasí motivuje Čechy k nákupu elektrických kol a koloběžek. V mimořádně teplých měsících rostou prodeje

Slunné počasí motivuje Čechy k nákupu elektrických kol a koloběžek. V mimořádně teplých měsících rostou prodeje

Zlín, 6. srpna 2024 S příchodem teplých dnů a slunného počasí volí stále více Čechů k přepravě po městě a cestování po republice prostředky drobné elektromobility. Již v dubnu, který byl letos mimořádně teplý, zaznamenal maloobchodní prodejce elektroniky DATART meziroční nárůst prodaných koloběžek řádově o 20 %. Elektrokola si podle Zděňka Pintery z DATARTu vedle seniorů, mezi kterými jsou dlouhodobě populární, stále častěji pořizují i mladší ročníky, kterým pomáhají zvládat náročnější trasy.
| Datart
V létě Češi za fotoaparáty a kamery utratí 300 milionů. Zájem o zrcadlovky a kompakty rapidně klesá, na trhu je nahrazují bezzrcadlovky

V létě Češi za fotoaparáty a kamery utratí 300 milionů. Zájem o zrcadlovky a kompakty rapidně klesá, na trhu je nahrazují bezzrcadlovky

V období letních dovolených stoupá podle maloobchodního prodejce elektroniky DATART zájem Čechů o fotoaparáty, kamery a další přístroje určené pro zaznamenávání zážitků. Během tří letních měsíců za ně lidé na českém trhu utratí více než 300 milionů korun. Dříve populární zrcadlovky a klasické kompaktní fotoaparáty, jejichž prodeje každým rokem klesají o desítky procent, jsou na trhu rychle nahrazované bezzrcadlovými fotoaparáty a akčními kamerami. Za nový fotoaparát spotřebitelé v průměru zaplatí 12 300 korun.
| Datart
Češi se vrhli na přenosné klimatizace a větráky. V důsledku veder na trhu dochází jejich zásoby

Češi se vrhli na přenosné klimatizace a větráky. V důsledku veder na trhu dochází jejich zásoby

Během letních měsíců se výrazně zvyšuje poptávka po přenosných klimatizacích, ochlazovačích a ventilátorech. V důsledku velkých veder posledních dnů a týdnů však poptávka Čechů po těchto spotřebičích vystřelila maximálně. Na trhu tak rychle mizí. Výrazný nárůst počtu zákazníků shánějících klimatizace, větráky či ochlazovače potvrzuje i maloobchodní prodejce elektroniky DATART, u kterého jsou tyto spotřebiče stále dostupné.
| Datart
Electro World se mění na DATART

Electro World se mění na DATART

Po schválení spojení zlínské skupiny HP TRONIC (DATART) a NAY (Electro World) soutěžními úřady v České republice i na Slovensku začíná realizace plánované integrace. Prodejny v České republice budou postupně sjednocené pod značku DATART, na Slovensku pod značku NAY. Aktuálně probíhá komunikace změn směrem k zákazníkům.
| Datart
Poslední záchrana před vedrem? Klimatizace a větráky Češi ve velkém nakupují až s příchodem tropů

Poslední záchrana před vedrem? Klimatizace a větráky Češi ve velkém nakupují až s příchodem tropů

Spolu s průměrnými teplotami v Česku podle ČHMÚ roste i četnost tropických dnů, kdy se teploty vyšplhají nad 30 °C. Právě výskyt teplotních extrémů má podle maloobchodního prodejce elektroniky DATART zásadní vliv na poptávku po přenosných klimatizacích, které se v českých domácnostech vlivem rostoucích teplot začínají rychle zabydlovat. Během horkého léta s dlouhodobějším výskytem tropických teplot dochází oproti chladnějším rokům k nárůstům prodejů klimatizací, ochlazovačů a větráků, v extrému např. až o 100 %, někdy i více.
| Datart
Přesvědčte se, že na velikosti televize opravdu záleží: Největší na světě - 115“ QD-mini LED TV, si nyní prohlédnete v prodejnách DATART v Praze

Přesvědčte se, že na velikosti televize opravdu záleží: Největší na světě - 115“ QD-mini LED TV, si nyní prohlédnete v prodejnách DATART v Praze

Maloobchodní prodejce elektroniky DATART představuje významný přírůstek do své nabídky – aktuálně největší televizi na světě s bezmála třímetrovou úhlopříčkou a převratnou technologií QD-mini LED od předního světového výrobce TCL. Už nyní je tento technologický zázrak k vidění v prodejnách DATART v nákupních centrech Eden, Nový Smíchov a Chodov. Zákazníci tak mohou na vlastní oči zažít vrchol inovací v oblasti televizorů.
| Datart