DATART je počtvrté v řadě Nejdůvěryhodnější značka roku. U zákazníků boduje vysokou kvalitou služeb.

|

Zlín,13. listopadu 2023

Jako nejdůvěryhodnější značku spotřebitelé v kategorii Prodejci elektra zvolili DATART, který tak obhájil loňské prvenství. Nejrozsáhlejší nezávislá anketa zaměřená na spotřebitelskou důvěru se uskutečnila již devátým rokem. DATART letos titul nejdůvěryhodnější značky získal již počtvrté za sebou.

Čeští spotřebitelé zvolili DATART Nejdůvěryhodnější značkou roku 2023 v kategorii Prodejci elektra. Vyhlášení výsledků největší nezávislé spotřebitelské ankety proběhlo ve čtvrtek 9. listopadu 2023 na slavnostním galavečeru v České národní bance v Praze. Ankety se zúčastnilo 4000 spotřebitelů, kteří hodnotili přes 800 značek v 94 kategoriích. Již devátý ročník ankety organizovala společnost ATOZ Marketing Services ve spolupráci s výzkumnou agenturou NIQ.

Ocenění si velmi vážíme, zejména v dnešní nestabilní době. Jsme rádi, že jsou to právě spotřebitelé, kteří takto vysoce hodnotí důvěryhodnost DATARTu. To nám potvrzuje, že náš dlouhodobý přístup s jasnou orientací na zákazníka a naplňování jeho potřeb je správný. Ocenění je pro nás také závazkem, abychom v nás vloženou důvěru obhájili a naše služby nadále zlepšovali,“ říká Daniel Večeřa, generální ředitel skupiny HP TRONIC, do které značka DATART patří.

Jednou z velkých výhod DATARTu, jenž spotřebitelé dlouhodobě oceňují, je možnost konzultace se specialisty přímo na prodejnách, kterých DATART v Česku aktuálně provozuje více než sto. V přímém kontaktu se zákazníkem je tedy neustále více než tisíc elektrospecialistů. Jakékoliv dotazy týkající se výběru nového, ale také servisu již zakoupeného zboží včetně jeho výměny či reklamace tak mohou zákazníci vyřešit jak online z pohodlí domova, tak i tváří v tvář.

„Jsme velmi rádi, že nás zákazníci oceňují a věříme tomu, že i při nástupu nových prodejních formátů „marketplace“ na český trh, kde prodejce může být prakticky kdokoliv, jsme pro zákazníka důvěryhodný, jasný a čitelný prodejce, který má definované postupy a pravidla. Zákazník se na nás může vždy v případě problémů obrátit a „nespálí se“, ať už při nákupu drobného příslušenství, tak při nákupu drahých spotřebičů do domácnosti.,“ komentuje František Mikoška, obchodní a marketingový ředitel DATART.

Kvalita nabízených služeb a rychlost vyřízení požadavků zákazníků DATART odlišuje nejvíce. Díky implementaci moderních logistických a balicích systémů DATART zboží v naprosté většině případů expeduje už v den objednání tak, aby mohla být objednávka u zákazníka hned následující den. U nejžádanějších položek navíc nabízí v rámci služby RYCHLART možnost vyzvednout zboží do 30 minut na prodejně. Zboží v nabídce DATARTu pochází výhradně z oficiálních českých distribucí a jsou tak prakticky vyloučené jakékoliv problémy s autenticitou zboží.

Právě zákaznická spokojenost s nabízenými produkty a službami je oblast, na níž se DATART dlouhodobě velmi pečlivě zaměřuje. S využitím sofistikovaných automatizovaných systémů ji detailně sleduje a na denní bázi vyhodnocuje.

Je zřejmé, že DATART v této době těží z loajality zákazníků – jak v on-line světě, tak v kamenných prodejnách, kam spotřebitelé stále častěji přicházejí a oceňují kvalitu, spolehlivost, poradenství a dobře nastavené služby. To se pak projevuje v posílení důvěry ve značku a hodnoty, které reprezentuje. Také proto si vyjádřené důvěry zákazníků v podobě tohoto ocenění velmi vážíme,“ dodává František Mikoška, obchodní a marketingový ředitel DATART.

Zdroj: www.datart.cz

Datart

DATART pomáhá tam, kde je to potřeba

Pomoc těm, kteří ji potřebují, je součástí odpovědného přístupu značky DATART, která v rámci programu DATART pro lidi každoročně přerozdělí minimálně 600 tisíc korun mezi neziskové organizace. Oblasti společenské odpovědnosti…