Datart··4 min

DATART je počtvrté v řadě Nejdůvěryhodnější značka roku. U zákazníků boduje vysokou kvalitou služeb.

Zlín,13. listopadu 2023

Jako nejdůvěryhodnější značku spotřebitelé v kategorii Prodejci elektra zvolili DATART, který tak obhájil loňské prvenství. Nejrozsáhlejší nezávislá anketa zaměřená na spotřebitelskou důvěru se uskutečnila již devátým rokem. DATART letos titul nejdůvěryhodnější značky získal již počtvrté za sebou.

Čeští spotřebitelé zvolili DATART Nejdůvěryhodnější značkou roku 2023 v kategorii Prodejci elektra. Vyhlášení výsledků největší nezávislé spotřebitelské ankety proběhlo ve čtvrtek 9. listopadu 2023 na slavnostním galavečeru v České národní bance v Praze. Ankety se zúčastnilo 4000 spotřebitelů, kteří hodnotili přes 800 značek v 94 kategoriích. Již devátý ročník ankety organizovala společnost ATOZ Marketing Services ve spolupráci s výzkumnou agenturou NIQ.

Ocenění si velmi vážíme, zejména v dnešní nestabilní době. Jsme rádi, že jsou to právě spotřebitelé, kteří takto vysoce hodnotí důvěryhodnost DATARTu. To nám potvrzuje, že náš dlouhodobý přístup s jasnou orientací na zákazníka a naplňování jeho potřeb je správný. Ocenění je pro nás také závazkem, abychom v nás vloženou důvěru obhájili a naše služby nadále zlepšovali,“ říká Daniel Večeřa, generální ředitel skupiny HP TRONIC, do které značka DATART patří.

Jednou z velkých výhod DATARTu, jenž spotřebitelé dlouhodobě oceňují, je možnost konzultace se specialisty přímo na prodejnách, kterých DATART v Česku aktuálně provozuje více než sto. V přímém kontaktu se zákazníkem je tedy neustále více než tisíc elektrospecialistů. Jakékoliv dotazy týkající se výběru nového, ale také servisu již zakoupeného zboží včetně jeho výměny či reklamace tak mohou zákazníci vyřešit jak online z pohodlí domova, tak i tváří v tvář.

„Jsme velmi rádi, že nás zákazníci oceňují a věříme tomu, že i při nástupu nových prodejních formátů „marketplace“ na český trh, kde prodejce může být prakticky kdokoliv, jsme pro zákazníka důvěryhodný, jasný a čitelný prodejce, který má definované postupy a pravidla. Zákazník se na nás může vždy v případě problémů obrátit a „nespálí se“, ať už při nákupu drobného příslušenství, tak při nákupu drahých spotřebičů do domácnosti.,“ komentuje František Mikoška, obchodní a marketingový ředitel DATART.

Kvalita nabízených služeb a rychlost vyřízení požadavků zákazníků DATART odlišuje nejvíce. Díky implementaci moderních logistických a balicích systémů DATART zboží v naprosté většině případů expeduje už v den objednání tak, aby mohla být objednávka u zákazníka hned následující den. U nejžádanějších položek navíc nabízí v rámci služby RYCHLART možnost vyzvednout zboží do 30 minut na prodejně. Zboží v nabídce DATARTu pochází výhradně z oficiálních českých distribucí a jsou tak prakticky vyloučené jakékoliv problémy s autenticitou zboží.

Právě zákaznická spokojenost s nabízenými produkty a službami je oblast, na níž se DATART dlouhodobě velmi pečlivě zaměřuje. S využitím sofistikovaných automatizovaných systémů ji detailně sleduje a na denní bázi vyhodnocuje.

Je zřejmé, že DATART v této době těží z loajality zákazníků – jak v on-line světě, tak v kamenných prodejnách, kam spotřebitelé stále častěji přicházejí a oceňují kvalitu, spolehlivost, poradenství a dobře nastavené služby. To se pak projevuje v posílení důvěry ve značku a hodnoty, které reprezentuje. Také proto si vyjádřené důvěry zákazníků v podobě tohoto ocenění velmi vážíme,“ dodává František Mikoška, obchodní a marketingový ředitel DATART.

Zdroj: www.datart.cz

Zadavatel
Datart

Datart

DATART je jedním z největších elektro prodejců v České republice a na Slovensku. Je součástí skupiny HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Datart má 115 prodejen na českém a 21 prodejen na slovenském trhu, více než tisíc elektrospecialistů, síť DATART dopravců. Je držitelem ocenění Mastercard Obchodník roku 2021 v kategorii elektro a titulu Nejdůvěryhodnější značka obchodníků 2020, 2021 a 2022.

Další články od Datart

Poslední záchrana před vedrem? Klimatizace a větráky Češi ve velkém nakupují až s příchodem tropů
Datart

Poslední záchrana před vedrem? Klimatizace a větráky Češi ve velkém nakupují až s příchodem tropů

Spolu s průměrnými teplotami v Česku podle ČHMÚ roste i četnost tropických dnů, kdy se teploty vyšplhají nad 30 °C. Právě výskyt teplotních extrémů má podle maloobchodního prodejce elektroniky DATART zásadní vliv na poptávku po přenosných klimatizacích, které se v českých domácnostech vlivem rostoucích teplot začínají rychle zabydlovat. Během horkého léta s dlouhodobějším výskytem tropických teplot dochází oproti chladnějším rokům k nárůstům prodejů klimatizací, ochlazovačů a větráků, v extrému např. až o 100 %, někdy i více.
Přesvědčte se, že na velikosti televize opravdu záleží: Největší na světě - 115“ QD-mini LED TV, si nyní prohlédnete v prodejnách DATART v Praze
Datart

Přesvědčte se, že na velikosti televize opravdu záleží: Největší na světě - 115“ QD-mini LED TV, si nyní prohlédnete v prodejnách DATART v Praze

Maloobchodní prodejce elektroniky DATART představuje významný přírůstek do své nabídky – aktuálně největší televizi na světě s bezmála třímetrovou úhlopříčkou a převratnou technologií QD-mini LED od předního světového výrobce TCL. Už nyní je tento technologický zázrak k vidění v prodejnách DATART v nákupních centrech Eden, Nový Smíchov a Chodov. Zákazníci tak mohou na vlastní oči zažít vrchol inovací v oblasti televizorů.
Letní osvěžení přesně podle vašich představ? Mezi Čechy roste zájem o domácí výrobníky sody a zmrzlinovače
Datart

Letní osvěžení přesně podle vašich představ? Mezi Čechy roste zájem o domácí výrobníky sody a zmrzlinovače

V letních měsících se řada z nás snaží hledat cesty, jak se osvěžit a naplno si užít horké dny. S rostoucími teplotami stále více Čechů sahá po domácích přístrojích, které jim pomáhají letní vedra lépe zvládat. Mezi ty úplně nejpopulárnější se řadí výrobníky sody a zmrzlinovače, jejichž obliba v posledních letech výrazně roste. Kromě letního osvěžení přispívají zdravějšímu životnímu stylu a šetří peníze i přírodní zdroje.
Chytré hodinky lámou rekordy. Nositelnou elektroniku u nás používá každý druhý, v Evropě se nám vyrovná jen málokdo
Datart

Chytré hodinky lámou rekordy. Nositelnou elektroniku u nás používá každý druhý, v Evropě se nám vyrovná jen málokdo

V Česku nadále pokračuje boom nositelné elektroniky. Z dat Eurostatu vyplývá, že produkty, jako jsou chytré hodinky nebo fitness náramky, už používá téměř polovina Čechů. V rámci celé Evropské unie nás to řadí na třetí příčku za Nizozemsko a Irsko. Trend potvrzuje i přední tuzemský prodejce elektroniky DATART. V první polovině roku podle něj stouply prodeje chytrých hodinek o 15 %. Rostoucí poptávku prodejce pozoruje zejména u prémiových modelů.
Prodeje produktů péče o tělo stoupají o desítky procent. Napomáhá tomu i zdražování služeb
Datart

Prodeje produktů péče o tělo stoupají o desítky procent. Napomáhá tomu i zdražování služeb

Elektronická zařízení pomáhající s péčí o tělo se i díky zdražování služeb rychle zabydlují v českých domácnostech. Podle dat maloobchodního prodejce DATART v prvním čtvrtletí oproti minulému roku výrazně stouply prodeje napříč celým tímto segmentem. O pětinu větší zájem měli Češi o holicí strojky nebo epilátory, prodeje masážních přístrojů stouply skoro o čtvrtinu.
Nová kapitola: HP TRONIC se propojí s NAY
Datart

Nová kapitola: HP TRONIC se propojí s NAY

Po schválení spojení zlínské skupiny HP TRONIC a NAY českým Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) v březnu, obdržely obě společnosti zelenou k vytvoření společného holdingu i od slovenského Protimonopolného úradu (PMÚ). Povolení od těchto soutěžních úřadů bylo nezbytnou podmínkou pro realizaci plánovaného záměru. Tímto spojením vznikne na českém a slovenském trhu nová entita s velkým inovačním potenciálem.
Jak si zpříjemnit domácí sledování sportu? Mezi Čechy roste zájem o domácí grily nebo výčepní zařízení
Datart

Jak si zpříjemnit domácí sledování sportu? Mezi Čechy roste zájem o domácí grily nebo výčepní zařízení

V letošním roce čeká české reprezentanty hned několik velkých sportovních událostí, na kterých budou bojovat o ta úplně nejvyšší umístění. Mnoho z nás už nyní v pohodlí domova společně s přáteli sleduje výkony českých hokejistů. Vrchol sezóny čeká také české fotbalisty a olympioniky. Dokonalé zpestření těchto společných sportovních zážitků zajistí třeba domácí gril či výčepní zařízení, o které podle maloobchodního prodejce DATART roste dlouhodobě zájem.
Nové telefony Google Pixel si vyzkoušíte v DATARTu
Datart

Nové telefony Google Pixel si vyzkoušíte v DATARTu

V prodejnách DATART se představuje nová generace telefonů Google Pixel včetně zbrusu nového modelu Pixel 8a a jeho společníků – Pixel 8 a Pixel 8 Pro. Český maloobchodní prodejce elektroniky DATART se stává významným retailovým partnerem pro oficiální distribuci a vystavení telefonů Google Pixel v České republice a svým zákazníkům přináší prvotřídní technologie, které si na vybraných prodejnách mohou na vlastní oči prohlédnout a vyzkoušet.
Češi – národ fanoušků: Během sportovních akcí s českou účastí stoupá poptávka po nových televizích o desetinu
Datart

Češi – národ fanoušků: Během sportovních akcí s českou účastí stoupá poptávka po nových televizích o desetinu

Podle maloobchodního prodejce elektroniky DATART v týdnech před velkými sportovními akcemi s účastí českých reprezentantů pravidelně stoupají prodeje televizí, v průměru o 10 %. Díky souběhu tří velkých sportovních událostí však může v příštích měsících docházet k ještě výraznější nárůstům. Ne každá televize je však podle Michala Nováka, product managera DATART, ke sledování sportovních přenosů vhodná.
DATART podporuje volejbalisty na cestě k úspěchu. Ondřeje Perušiče a Davida Schweinera doprovodí na olympiádu v Paříži
Datart

DATART podporuje volejbalisty na cestě k úspěchu. Ondřeje Perušiče a Davida Schweinera doprovodí na olympiádu v Paříži

DATART již druhým rokem pokračuje v podpoře českého volejbalu. V rámci partnerství s Českým volejbalovým svazem doprovodí beachvolejbalisty Ondřeje Perušiče a Davida Schweinera na Letní olympijské hry v Paříži. Vedle spolupráce s reprezentanty se DATART naplno věnuje rozvoji mládežnického volejbalu. Dále tak pokračuje ve své dlouhodobé strategii podpory sportu, která je jedním z pilířů jeho programu společenské odpovědnosti.