dm··4 min

Chrání před sluncem, přitom vyživuje pokožku. Důvody, proč letos sáhnout po fluidu

dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Tisková zpráva

RADY, TIPY

TZ_Chrání před sluncem, přitom vyživuje pokožku. Důvody, proč letos sáhnout po fluidu

Fluidy jsou lehké, přitom vyživí

Lehká textura, která se rychle vstřebá, ale přitom pokožku vyživí a ochrání. Benefity fluidů oceníte především v létě. Přestože je fluid velmi podobný krému, má řidší konzistenci, protože obsahuje větší množství vody. V teplém počasí je tak ideální náhradou za hutnější krém. Popularita lehkých fluidních emulzí u přípravků v péči o pleť vedla nově také k novinkám v podobě opalovacích přípravků. Fluidy totiž pokožce poskytnou účinnou ochranu před slunečním zářením, ale zároveň o ni pečují, nejsou mastné a rychle se vstřebávají. I pro tyto vlastnosti se zakrátko staly populárními. „Od dubna do srpna 2022 se prodej fluidních opalovacích přípravků meziročně zvýšil o téměř 30 procent. Také za duben a květen letošního roku již evidujeme silný nárůst poptávky po pleťových opalovacích přípravcích s ochranným faktorem. V tomto období jsme jich prodali přes 40 tisíc kusů. Proto jsme tento sortiment pro letošní rok zásadně rozšířili,“ potvrzuje trend Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Pro zralou pleť fluid s hyaluronem, citlivá pokožka ocení složení bez alkoholu, barviv a solí

Velkou výhodou fluidů je jejich všestrannost. Nejedná se totiž pouze o fotoprotekci, fluidy poskytují pleti zároveň výživu, hydrataci i péči zaměřenou podle toho, co aktuálně požadujete. Milovníci koupání ocení fluid na opalování odolný vodě. Účinnou ochranu před spálením poskytne tónovací fluid, který se přizpůsobí tónu pleti a dodává pokožce matný vzhled. Pro pleť zralou je ideální volbou fluid doplněný o složení s hyaluronem a komplexem vitamínů, což napomáhá snížení a zabránění vzniku pigmentových skvrn i vrásek vznikajících z opalování. Majitelé citlivější pleti pak ocení fluidy bez alkoholu, barviv, hliníkových solí, konzervačních látek, parabenů, parafínů či parfemace. Jsou totiž ideální pro jemnou pokožku obličeje a dekoltu. „Mezi nejpoptávanější patří SPF faktory se střední a velmi vysokou úrovní ochrany před UV zářením. Tedy ty, které nesou označení 20 až 50+,“ říká Jiří Peroutka s tím, že teplé počasí a období dovolených se promítá také do trendů v líčení. „V období léta ženy častěji sahají po minimalistickém líčení a užívají například lehké BB či CC krémy s SPF faktorem. Také se zvyšuje poptávka po pečujících balzámech na rty s fotoochranou,“ dodává Peroutka.

TIP

Po slunném dnu sáhněte po After Sun fluidu, který pleti poskytne 48hodinovou hydrataci po opalování. Pečující složení s glycerinem, aloe vera a kyselinou hyaluronovou zklidní suchou a sluncem namáhanou pokožku. After Sun fluid můžete vyzkoušet i jako noční masku.

Limitovaná edice Caribbean Feeling značky SUNDANCE přináší jedinečnou novinku After Sun Overnight sérum po opalování. To nejen krásně voní, ale zároveň poskytne pleti až 48hodinovou hydrataci. Složení s kokosovou vodou, aloe vera, kyselinou hyaluronovou a niacinamidem dodá pleti tak potřebnou hydrataci a přispěje tím k redukci jemných vrásek. Sérum rovněž pomůže zvládnout zarudnutí pokožky způsobené sluncem.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od dm

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

S ohledem na aktuální povodně a jejich devastující dopad na postižené lokality se společnost dm rozhodla opět aktivně podpořit ty, kteří to nejvíce potřebují. V souladu s filozofií příkladného působení, pomoci a solidarity proto připravuje materiální a finanční pomoc v celkové výši 3,4 milionu Kč.
| dm
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
| dm
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
| dm
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
| dm
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
| dm
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
| dm
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
| dm
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
| dm