Hyundai··3 min

České fotbalové příběhy bez frází. Vychází kniha „Hrdě za repre“ za podpory Hyundai

  • 400stránková publikace je vyvrcholením společného projektu značky Hyundai, platformy Bez frází a české fotbalové reprezentace
  • Kniha nabízí 17 příběhů současných i bývalých českých reprezentantů a reprezentantek, včetně dosud nepublikovaných
  • O svůj příběh se podělil i trenér národního týmu Ivan Hašek nebo kapitán Tomáš Souček
  • Kniha je v prodeji na webu www.bezfrazi.cz a v prodejní síti Kosmas

S blížícím se evropským šampionátem ve fotbale na pulty knihkupectví přichází kniha Hrdě za repre, kterou za podpory značky Hyundai vydává platforma Bez frází, přinášející životní příběhy českých sportovců ve formě online textů, knih, podcastů a videí.

slide 1 of 5

Kniha Hrdě za repre nabízí 17 příběhů českých reprezentantů a reprezentantek, které v průběhu let 2017 až 2024 vycházely na webu platformy Bez frází a pro vydání knihy byly doplněny dalšími třemi exkluzivními texty. O své příběhy se mimo jiných podělili i kapitán českého týmu Tomáš Souček, reprezentanti Adam Hložek, Mojmír Chytil a Michal Sadílek, reprezentantka Klára Cahynová, české fotbalové legendy Patrik Berger, Tomáš Galásek či Tomáš Hübschman a mnozí další včetně trenéra Ivana Haška.

Vážíme si možnosti vytvořit tuto knížku a všichni ti, kteří v ní sdílejí své příběhy, mají náš obdiv. Jdou příkladem ostatním nejen na hřišti, ale i schopností otevřít se a předat něco ze svých zkušeností, včetně dílčích nezdarů a způsobu, jakým se s nimi vypořádali. Tak, aby si z nich mohl vzít inspiraci a poučení i někdo další. Právě to je poslání prostoru Bez frází a zrovna fotbal jako celospolečenský fenomén by podle nás měl být ještě otevřenější, než v současnosti je. Vyprávění osobností v této knize představuje další malý krůček k tomuto cíli.

František Suchan Jeden ze zakladatelů platformy Bez frází

Český fotbal napsal nespočet silných příběhů a společný projekt Hyundai, platformy Bez frází a české fotbalové reprezentace přináší vedle těch známých i ty dosud neobjevené. Věříme, že naše společná kniha je krátce před evropským šampionátem perfektním dárkem pro každého fotbalového fanouška.

David Pavlíček PR manažer českého zastoupení značky Hyundai

Značka Hyundai je hlavním partnerem české fotbalové reprezentace již od roku 2008 a vedle seniorského týmu podporuje i výběr do 21 let a ženskou fotbalovou reprezentaci.

Kniha Hrdě za repre je v prodeji v internetovém obchodě Bez frází a v knihkupectvích Kosmas za cenu 699 Kč.

Zdroj: www.hyundai.news

Zadavatel
Hyundai

Hyundai

Firma Hyundai Engineering and Construction Company byla založena v roce 1947. Název „Hyundai“ znamená „moderní doba“. Vychází z korejských slov Hjon (현) s významem „moderní“ nebo „současný“, a Dӓ (대) s významem „období“ nebo „generace“.

Další články od Hyundai

Výroční edice Hyundai TUCSON 20 Years vstoupila do prodeje
Hyundai

Výroční edice Hyundai TUCSON 20 Years vstoupila do prodeje

Čeští zákazníci mohou u autorizovaných prodejců Hyundai objednávat speciální limitovanou edici TUCSON 20 Years, oslavující úspěšných 20 let na trhu. Nad rámec standardního provedení populárního SUV přidává mimo jiné speciální 19“ antracitová kola, prémiový lak či unikátní interiér čalouněný kombinací kůže a semiše, navíc s designovými logy edice. To vše v kombinaci s nejoblíbenějšími prvky příplatkové výbavy za zvýhodněnou cenu. Více informací o limitované edici naleznete zde.
Hyundai představil tři praktické inovace pro účinné chlazení a vyhřívání aut
Hyundai

Hyundai představil tři praktické inovace pro účinné chlazení a vyhřívání aut

Společnosti Hyundai Motor Company a Kia Corporation představily na odborné prezentaci Heat Tech Day v jihokorejském Soulu tři nové technologie, jejichž účelem je efektivní regulace teploty v interiérech aut. Přínosem těchto inovací pro zákazníky bude ještě vyšší úroveň komfortu na cestách za současného zvýšení energetické hospodárnosti.
Inovovaný IONIQ 5 vstupuje na český trh
Hyundai

Inovovaný IONIQ 5 vstupuje na český trh

Čeští zákazníci si již nyní mohou u svých autorizovaných dealerů objednávat facelift ikonického modelu Hyundai IONIQ 5. Ten nově přináší osvěžený design, nové exteriérové laky, mnohá designová i funkční vylepšení v interiéru, ale především větší trakční akumulátor o kapacitě 84 kWh a také sportovní výbavu N Line, odvozenou od úspěšného vysokovýkonného provedení IONIQ 5 N.
Hyundai představil speciální edici TUCSONu na oslavu 20. výročí
Hyundai

Hyundai představil speciální edici TUCSONu na oslavu 20. výročí

Značka Hyundai představuje model TUCSON 20th Anniversary Edition, s nímž oslaví dvě desetiletí úspěchů oblíbeného SUV na evropském trhu. Speciální výroční edice doplní tradiční silné stránky TUCSONu o ještě osobitější a prémiovější vzhled.
Hyundai KONA Electric zlevňuje až o 150 000 Kč, přijíždí i ve sportovní verzi N Line
Hyundai

Hyundai KONA Electric zlevňuje až o 150 000 Kč, přijíždí i ve sportovní verzi N Line

Hyundai plošně snížil ceny modelu KONA Electric vyráběného v Nošovicích a zveřejnil speciální ceník pro podnikatele, firmy a organizace – tedy skupiny, které patří k nejčastějším zájemcům o tento model.
Hyundai zvýhodnil své modely až o 120 000 Kč
Hyundai

Hyundai zvýhodnil své modely až o 120 000 Kč

Modely Hyundai jsou i nadále k dispozici za mimořádně vstřícné ceny. Navzdory nedávnému posílení základní výbavy všech modelů o vestavěnou navigaci, parkovací kameru a senzory mohou řidiči získat nový vůz za velmi atraktivní cenu.
Hyundai Tucson oslavuje 20 let inovací a úspěchů
Hyundai

Hyundai Tucson oslavuje 20 let inovací a úspěchů

Hyundai Tucson si letos připomíná své 20. výročí a oslavuje dvě desetiletí úspěchů. Od svého debutu v roce 2004 se stal jedním z nejoblíbenějších SUV s miliony prodaných vozů po celém světě. Významný milník je dokladem intenzivního zaměření značky Hyundai na inovace v oblasti designu i konstrukce aut.
Hyundai INSTER: Všestranný malý elektromobil s jedinečným designem a nejdelším dojezdem ve třídě
Hyundai

Hyundai INSTER: Všestranný malý elektromobil s jedinečným designem a nejdelším dojezdem ve třídě

Hyundai na mezinárodním autosalonu v Busanu představil nový model INSTER, malý elektromobil segmentu A. Nabízí jedinečný design, vyspělou techniku a nejdelší dojezd spolu s nejlepší všestranností ve své třídě.
Hyundai Tucson překonal další milník: 2 000 000 aut z Nošovic
Hyundai

Hyundai Tucson překonal další milník: 2 000 000 aut z Nošovic

V pondělí 17. června sjel z montážní linky výrobního závodu Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) v Nošovicích dvoumiliontý Hyundai Tucson. Jubilejní vůz má perleťový lak v modrém odstínu Sailing Blue, je poháněn motorem 1.6 T-GDi HEV a za svým budoucím majitelem míří do Velké Británie. Významný výrobní milník upevňuje postavení Tucsonu jako nejoblíbenějšího modelu značky Hyundai v Evropě.
Nákladní vozy Hyundai XCIENT Fuel Cell již ve Švýcarsku najely 10 milionů kilometrů na vodík
Hyundai

Nákladní vozy Hyundai XCIENT Fuel Cell již ve Švýcarsku najely 10 milionů kilometrů na vodík

Těžká elektrická nákladní vozidla XCIENT Fuel Cell, provozovaná ve flotilách švýcarských společností, nedávno překonala celkovou ujetou vzdálenost 10 milionů kilometrů. Tento milník dokládá dlouhodobou provozní spolehlivost a nejvyšší světovou úroveň technologie vodíkových palivových článků značky Hyundai.